Elite er poenghorer

DeletedUser

Guest
De beste spillerne har da tatt over noen landsbyer med over 1000 poeng. Ingen kan krige mot landsbyer med over 1000 poeng hele tiden. Tropper er dyrebare. Ja, Elite har som alle oss andre tatt over "drittbyer", men de gjør det i tillegg til landsbyer over 1000 poeng. Og dessuten er det sikkert mange av spillerne som har mye tropper, men bruker de på den rette måten.

Hva er vitsen med å ta dvergbyer som vokser av seg selv uansett? Du kan farme dem og ta ut motstandere. Og dette er et krigsspill der man faktisk skal bruke troppene sine, at de koster får man bare leve med:rolleyes:
Og ja, halvparten av dere har tatt større byer, gratulerer.
 

DeletedUser

Guest
Hva er vitsen med å ta dvergbyer som vokser av seg selv uansett? Du kan farme dem og ta ut motstandere. Og dette er et krigsspill der man faktisk skal bruke troppene sine, at de koster får man bare leve med:rolleyes:
Og ja, halvparten av dere har tatt større byer, gratulerer.

Jeg må nok skuffe deg over at jeg ikke er medlem av Elite, og det er heller ikke den stammen jeg liker best, men litt respekt skal de ha.

Man kan jo vente så lenge man vil med å ta over en "dverglandsby", men man tjener mer på å ta over landsbyen med en gang, for da får man absolutt alle ressursene landsbyen lager. Og ja dette er et krigsspill, men da tipper jeg Elite-spillerne først tar over en dårlig landsby og deretter sparer de opp tropper og tar en landsby med over 1000 poeng. Annenhver landsby over 1000 poeng. Jeg kan virkelig ikke se at det er ille. Den taktikken har funket bra den.
 

DeletedUser

Guest
Jeg må nok skuffe deg over at jeg ikke er medlem av Elite, og det er heller ikke den stammen jeg liker best, men litt respekt skal de ha.

Man kan jo vente så lenge man vil med å ta over en "dverglandsby", men man tjener mer på å ta over landsbyen med en gang, for da får man absolutt alle ressursene landsbyen lager. Og ja dette er et krigsspill, men da tipper jeg Elite-spillerne først tar over en dårlig landsby og deretter sparer de opp tropper og tar en landsby med over 1000 poeng. Annenhver landsby over 1000 poeng. Jeg kan virkelig ikke se at det er ille. Den taktikken har funket bra den.

Haha, jeg trodde virkelig du var et elite medlemm :p
Og nei, det er helt helt helt forferdelig, og du får alle ressursene ved å farme den.
 

DeletedUser

Guest
Haha, jeg trodde virkelig du var et elite medlemm :p
Og nei, det er helt helt helt forferdelig, og du får alle ressursene ved å farme den.

Jeg skrev at jeg ikke var i Elite i starten da men. At det er forferdelig er sikkert litt forskjellig fra spiller til spiller. Men det er mange som oppgraderer skjulested fult når de blir farmet, så noen ganger er det litt problematisk.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp