Elite er poenghorer

DeletedUser

Guest
Kreves ikke en dritt å være høy på ranking så tidlig. Ikke på verden 1 heller, for den saks skyld.

Med tanke på at halvparten av byene de har tatt har vært forlatt, en fjerdedel under 1k poeng, at de har 6 allianser og IAPs så har de ihvertfall ikke peiling. Kanskje noen av dem er gode spillere på feil plass, men det virker ikke som om det er så mange av dem.

Selvfølgelig det kreves noe for å være øverst på rankingen, selv så tidlig. Lederne har jo jobbet for å få inn 74 spillere. Forsiden må se bra ut, forumet må være dekkende, stammen må være oversiktlig osv. De har fått en bra start med mange spillere, men de dårligste spillerne burde vært byttet ut, men det er ikke så mange gode spillere som vil til Elite.

Elite sparer dessuten mye tid og tropper på å ta over enkle landsbyer.
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig det kreves noe for å være øverst på rankingen, selv så tidlig. Lederne har jo jobbet for å få inn 74 spillere. Forsiden må se bra ut, forumet må være dekkende, stammen må være oversiktlig osv. De har fått en bra start med mange spillere, men de dårligste spillerne burde vært byttet ut, men det er ikke så mange gode spillere som vil til Elite.

Elite sparer dessuten mye tid og tropper på å ta over enkle landsbyer.

Hørt om Mass-Invite før?
 
Reaksjonspoeng
3
Hørt om Mass-Invite før?

Jeg grunnla en stamme sammen med noen kamerater i begynnelsen av v2.

Jeg masse-inviterte for alle pengene, og jeg fikk tilsammen inn hvor mange medlemmer?
Jeg tror det var 4 + de som var med å grunnlegge stammen.
Profilen var jeg ganske stolt over. Den så ut som en stamme ganske høyt oppe i systemet men jeg fikk ikke inn så mange medlemmer som sagt.

Så nei. Å masse invitere hjelper ikke når du skal bli en god stamme.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, bare så det er sagt så har vi ikke masserekrutert heller. Bare fordi det er mange medlemmer med, betyr ikke at vi har rekrutert alt vi kommer over ;)

Og mht de nederste spillerne på ranken må jeg egentlig si at de har fått en sjanse til å bli fordi de er venner/bekjente fra andre servere, og derfor egentlig kan bedre enn hva de viser til her nå. Det er sommer, sol og mye annet mange ønsker å konse på også, så jeg har forsøkt å vise forståelse for det i enkelt tilfeller. Men det er også blitt kicket ut endel som ikke har vist nok progresjon eller aktivitet. Gull prikk er f.eks. kick.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg er skuffet over at jeg må si at Error ikke har noen som helst relevans til denne tråden. Hvis dere er så fanatisk opptatte av Error og hvor dumme de er kan dere heller poste om det et annet sted.

Ok omformulerer... bytter ut error, med å spørre -=Deg=-
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Og en ting til leire er greit å ha når du skal bygge gård når du er på topp der så koster det masse leire...men samme det. Svar heller på spørsmålet over, så blir alt så mye bedre.
 

thooht

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Og en ting til leire er greit å ha når du skal bygge gård når du er på topp der så koster det masse leire...men samme det. Svar heller på spørsmålet over, så blir alt så mye bedre.

Lera är det som går fortast att få :p
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig det kreves noe for å være øverst på rankingen, selv så tidlig. Lederne har jo jobbet for å få inn 74 spillere. Forsiden må se bra ut, forumet må være dekkende, stammen må være oversiktlig osv. De har fått en bra start med mange spillere, men de dårligste spillerne burde vært byttet ut, men det er ikke så mange gode spillere som vil til Elite.

Elite sparer dessuten mye tid og tropper på å ta over enkle landsbyer.

Elite tar drittbyer fordi de ikke har nok tropper til å ta skikkelige byer? :p
@forskningsprosjekt; så har du helt rett. Å masserekruttere hjelper ikke for å bli en god stamme, men det hjelper for å komme høyt i rankingen.
 
Reaksjonspoeng
3
Elite tar drittbyer fordi de ikke har nok tropper til å ta skikkelige byer? :p
@forskningsprosjekt; så har du helt rett. Å masserekruttere hjelper ikke for å bli en god stamme, men det hjelper for å komme høyt i rankingen.

Jeg tviler ganske sterkt på at Elite gjør noen som helst form for bevist masserekrutering.
Kanskje de tar litt for lett på nye medlemmer, men dette er også en påstand som det ikke finnes noen spesifike bevis for at er sann.

At Elite tar drittbyer kan jeg kanskje ikke motsi, men at det er fordi stammen er dårlig, eller at de har lite tropper, tror jeg er helt feil.
Jeg tror det skyldes at enkeltspillere i Elite ikke har så gode plasseringer i forhold til andre gode byer, eller barbarlandsbyer.
Eller en annen grunn kan være at det er noen spillere som foretrekker en bonuslandsby som helt til slutt vil lønne seg uansett, istedenfor en by som ikke har noen spessielle fordeler og som ikke har 10% mer befolkning.
 

DeletedUser

Guest
Elite

Visse spillere i Elite har ikke respekt for andres farmer, (selvom de er allierte med dem), jeg sendte en melding til noen Elite spillere rundt meg med farmene mine og klarerings rapportene fra byene, de blåste i det og tok byene, det er vel det eneste jeg har å kritisere dem for, at de stjeler byer selvom de vet at det var en annen som klarerte den, og fikk den gamle eiern til å slutte. Det er jo nesten som en claim når man sender meldinger til de rundt, og sender rapporter av at du har klarert dem, og i tillegg sier de at de skal sende støtte til farmene mine så jeg ikke får adla/farma dem. Hva slags spillere er det?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Elite tar drittbyer fordi de ikke har nok tropper til å ta skikkelige byer? :p

De dårligste spillerne han sikkert tatt over bonuslandsbyer, og jeg tror de gjør det i starten, slik at ingen andre skal ta dem. Dessuten, de beste spillerne har tatt over noen byer med over 1000 poeng. Nå i starten er det viktig å spare på troppene uansett, og som forskningsprosjekt 001 sa, senere tjener man på å ta over bonuslandsbyer.
 

DeletedUser

Guest
svar til honur: det er løgn. at du sendte rundt rapporter og post om at du hadde ryddet byene er løgn. du hadde skrevet på profilen din ca 7-8 byer som du hadde som dine farms. og ingen andre fikk røre desse. jeg tok en rød by som hadde 1.8 tusen poeng. realativt mye så tidligt i spillet. rett etter at jeg hadde tatt den byen fikk jeg post av deg at du skulle ha den byen tilbake fordi det var en av di 8 byene som du hadde sakt var dine. det er ikke dine byer selv om du ligger ved siden av deg. greit nok du hadde ryddet den som du sier. men viss du har fått noen til og starte på nytt, hvorfor var alle folkene hans i din by da??? jeg går ikke og spør etter godkjennelse fra alle som ligger 13x13 på kartet før jeg tar en rød by. og dette var en "god" by også siden det var så tidlig i spillet...men det at du sendte rapporter osv rundt er ikke sant.. du sendte noen trussler, det var det eneste. og du angrep også en av dine allierte fordi han også tok en god rød by som låg rett ved siden av han, den var visst også din farm.. du kan jo ikke tro at alt som ligger med deg tilhører deg.
 

DeletedUser

Guest
svar til honur: det er løgn. at du sendte rundt rapporter og post om at du hadde ryddet byene er løgn. du hadde skrevet på profilen din ca 7-8 byer som du hadde som dine farms. og ingen andre fikk røre desse. jeg tok en rød by som hadde 1.8 tusen poeng. realativt mye så tidligt i spillet. rett etter at jeg hadde tatt den byen fikk jeg post av deg at du skulle ha den byen tilbake fordi det var en av di 8 byene som du hadde sakt var dine. det er ikke dine byer selv om du ligger ved siden av deg. greit nok du hadde ryddet den som du sier. men viss du har fått noen til og starte på nytt, hvorfor var alle folkene hans i din by da??? jeg går ikke og spør etter godkjennelse fra alle som ligger 13x13 på kartet før jeg tar en rød by. og dette var en "god" by også siden det var så tidlig i spillet...men det at du sendte rapporter osv rundt er ikke sant.. du sendte noen trussler, det var det eneste. og du angrep også en av dine allierte fordi han også tok en god rød by som låg rett ved siden av han, den var visst også din farm.. du kan jo ikke tro at alt som ligger med deg tilhører deg.

Kanskje fordi det går an å bli venner med den du fikk til å slutte? Har du aldri hørt om det? :confused:
Dessuten sendte jeg deg mail og rapport.
 

DeletedUser

Guest
De dårligste spillerne han sikkert tatt over bonuslandsbyer, og jeg tror de gjør det i starten, slik at ingen andre skal ta dem. Dessuten, de beste spillerne har tatt over noen byer med over 1000 poeng. Nå i starten er det viktig å spare på troppene uansett, og som forskningsprosjekt 001 sa, senere tjener man på å ta over bonuslandsbyer.

Det der er så feil at istedenfor å skrive noe som motsier det siterer jeg den latterige posten din.
 

DeletedUser

Guest
host

elite har erfaring, jeg og joggiamalie starta også en stamme i førsten av spillet, vi kom oss fort opp på 8plass og holdt oss der med 75medlemmer, men så kom sommerferien og eivind777 fucka opp hele kontoen min =(
 

DeletedUser

Guest
Det der er så feil at istedenfor å skrive noe som motsier det siterer jeg den latterige posten din.

De beste spillerne har da tatt over noen landsbyer med over 1000 poeng. Ingen kan krige mot landsbyer med over 1000 poeng hele tiden. Tropper er dyrebare. Ja, Elite har som alle oss andre tatt over "drittbyer", men de gjør det i tillegg til landsbyer over 1000 poeng. Og dessuten er det sikkert mange av spillerne som har mye tropper, men bruker de på den rette måten.
 
Topp