Elite oppløses

DeletedUser

Guest
Ja da fikk jeg lagd en egen tråd for dette :eek:

Denne posten ble lagt ut på forumet til Elite for noen timer siden:

Grötarn den 30.01. klokken 23:00
Glitter er Elite, Glitter is no more. Pure fact.

Jeg har tatt KV for ekstremt mange her, og orker ikke mer. Det samme gjelder mange av oss i styret.

Problemet mitt og mange av det nye styret sitt er at dere er Glitters spillere, ikke våre. Personlig kjenner jeg halvparten av dere, max!
RIP Elite. Vi orker ikke mer. Beklager.


Jeg, solmåne, eazh, wynja (med ny konto muligens) og noen andre vil lage en ny stamme. Hva diplomatiet vil bli er jeg usikker på. Om dere er redde for at vi vil være små prostituerte og prøve å få IAP med Rome og Arica så kan jeg forsikre dere om at dette ikke er tilfelle. Hadde faktisk heller gnagd opp min egen høyre testikkel.

Så dett er dett. Elite is no more.


Vi alle hedrer Glitter for at hun holdt ut så vanvittig lenge under forholdene.

Vi vil invitere noen av dere, vi går for en kosestamme med powah og aktivitet og plenty av latskap så mange av dere vil ikke bli invitert. glitter har pratet med ROEM. Søk dit og dere vil bli tatt hånd om. Hvis dere føler at dere er relativt nærme vårt cluster og dere har noe å gjøre i Ninja tøser å gjøre så søk gjerne til oss.

Mvh Grötarn på vegne av hertugene i Elite
Hansemann/Grötarn på vegne av de 3 hertugene i Elite.

Må vel da nesten gratulere alliansen med en seier?
Hva tenker dere som da blir uten stamme å gjøre videre?
 

DeletedUser

Guest
Denne har jo blitt postet i en annen tråd.

Jeg tenker at denne tråden hadde blitt mer interessant om en av de gamle hertugene til Elite hadde kommet med en offentlig uttalelse. Forstå meg rett, Kracky, du er en OK fyr, men det er jo glitter, Hansemann osv som burde ha kommet med denne.
 

DeletedUser

Guest
Joda, men dette er en tråd som vi han holde on-topic ;)
Den andre var vel ang. RoEm og elite som miste byer ?!
Men greit, bare å slette denne hvis den er unødvendig :p
 

DeletedUser

Guest
Neida, ikke unødvendig. Får se om Elite kommer på banen her.

PS: Ikke bruk punktum i en overskrift.. Jeg må jo kontakte moderatorer hver eneste dag jo :p
 

DeletedUser

Guest
:eek: :eek:

Dette er jo en major endring i v2! Enig i at hertugene bør komme med en uttalelse her?
 

DeletedUser

Guest
Betyr dette at krigen er vunnet av AriCa, eller er det bare en ny epoke i verdenskrigen... :)
 

DeletedUser

Guest
Kan vell gratulerer Shanks og co med seieren nå. Veldig bittert etter en lang kamp, men :p
Kommer ikke til å kommentere noe angående oppløsningen bare så det er sagt, men jeg kan gjerne fortelle dere hvor tingene gikk galt.

I sommeren i fjor valgte mange sentrale Elite spillere å slutte. Vi fant nye spillere til kontoene, men problemet er jo at det er vanskelig å finne noen som kjenner kontoen like godt som eieren, så mange av kontoene ble bare stående der til pynt for oss. Dessutten forsvant jo nesten hele Elite-kjernen.

Etter sommeren av det nærmest bare tunge tider for Elite, hver dag var det bare ett ork å logge på TribalWars. Alle hatbrevene jeg fikk var jo lyspunktet, men det som var ille var de dritt statistikkene og alle spillerene som sluttet :p

Anyways, takker og roser glitter opp til skyene for en utrolig god lederevne og motivasjonsevne. Men du har også vist en utholdenhetsevne som er helt utrolig ;) Number 1. Takker også eazh,hanse, wynja og gjengen får å holde seg helt ut hit :)
Takk til AriCa for en god krig! Dere front var den værst av de alle.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Two words you will never hear; "Elite Quit."
Cause Elite wins, and our enemies lose.
We call them Aprilbabies
- cause they are Fools!

Kanskje på tide å endre profilteksten elite? :p
 

DeletedUser

Guest
NEEEEEEEEEEEEEI

*sentimentalt øyeblikk*

Huff, ja, jeg vet hvordan du har det. Tror jeg.

Kjenner meg veldig trist nå. Mest av alt på vegne av de som ikke blir tatt med videre i denne nye stammen. FOlk som har kjempet og kjempet, men som i bunn og grunn kanskje bare hadde et forhold til meg. Jeg hadde aldri trodd at min avslutning ville forandre så mye, og som jeg har sagt til flere etter at dette ble kjent, så har jeg vanvittig dårlig samvittighet for det. Men, nå legger kanskje jeg litt for mye følelser i bekjenskapene jeg har stiftet på et nettspill. I don't know.

Jeg har ikke villet tenke på at "glitter er Elite" tidligere. Har alltid sett på Elite som så mye mer enn bare.. meg, men jeg ga wynja, hansemann og eazh hertug-retigheter da jeg satte kontoen min til sletting, så jeg må nesten la dem handle slik de føler er best.

Jeg har forståelse for valget deres, og jeg har prøvd å gjøre det jeg kan på vegne av de medlemmene som ikke var på deres liste over ønskede medlemmer. Som det står i brevet kan de søke til bl.a. RoEm. Jeg er usikker på om dere får noen offentlig uttalese fra dem med det første, men inntill da får jeg bare unnskylde igjen for at det hele fikk så drastiske følger. Det var aldri min intensjon at det skulle bli slik. :(
 

DeletedUser

Guest
Spesielt når det ryktes at du bare har skiftet konto... Stemmer dette glitter?
 

DeletedUser

Guest
Det stemmer ikke, nei.

OK. Det var bare et løst rykte, og jeg trodde ikke du ville spille så "urent" mot dine gamle medlemmer (siden noen ikke nådde opp til NT).

Så Elite som stamme er rett og slett ikke i dine hender lengre? Så det er både muligheter for at f.eks Wynja lar Elite bestå og/eller at den blir oppløst..?
 

DeletedUser

Guest
OK. Det var bare et løst rykte, og jeg trodde ikke du ville spille så "urent" mot dine gamle medlemmer (siden noen ikke nådde opp til NT).

Så Elite som stamme er rett og slett ikke i dine hender lengre? Så det er både muligheter for at f.eks Wynja lar Elite bestå og/eller at den blir oppløst..?

Jeg er usikker på hvor mye jeg skal fortelle rundt dette, men siden posten medlemmene fikk har blitt offentliggjort antar jeg det ikke gjør noen skade.

Det som vil skje er at alle som er igjen i Elite enten forlater stammen selv, eller blir avskjediget av den eneste gjenværende hertugen utenom megselv. Som de fleste vet står min konto på sletting, så jeg kommer til å gjøre noe av dette. Når alle er ute forlater denne hertugen stammen og jeg blir igjen alene. Så, når jeg går grå forsvinner også Elite.
 

DeletedUser

Guest
Ahh, OK. Takk for at du gir meg dette inn med teskje, jeg er litt trøtt skjønner du :p

Med fare for å gjenta meg selv så er det jo litt trist å miste sin erkerival på denne måten. Vi var jo ikke ferdige med dere. Men samtidig er jo dette en liten seier for AriCa, -Rome-, OliCo, V-m-S, ~ROME~, K-m-S (håper jeg ikke har glemt noen).

Men det er litt godt at du og de som gir seg ikke gjør det i protest som da Yamato gav seg.
 

DeletedUser

Guest
Ok må berre legge til at mange stammar mista profilerte spelarar den sommaren. Det gjorde vi også i [AS]. Ingen tvil om at sommar og fint ver gjer det utfordrande med tribalwars. Men så er det jo litt kosleg til hausten og vinteren å han noko tidsfordriv av og til. Så å skylde for mykje på sommaren, det tykkjer eg ikkje held mål. Eg må også legge til at AriCa og for så vidt [AS] og -Rome- var dømt ned i vest av Elite. No ser vi kor farleg det er å vere hovmodig. Ting kan endre seg med pågangmot. Alle stammane har mista profilerte spelarar. Dei blir jo ofte kalla dei beste spelarane. Men er dei det når dei ikkje held ut i lengda?

Berre litt nyansert syn på ulike moment her. :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Woia, gussi, gurimalla, orcofpain, og mange mange flere. Elite mista hele styret sitt og i tillegg var disse spillerne samlet, så dere begynte å spise dere innover et helt kontinent. Det var snøballen som begynte å rulle. Statistikkene falt sammen (jeg og Glitter hadde noen heftige diskusjoner ang kontoene, jeg ville kicke alle på stedet, den daglige krangelen :D ), og flere og flere forsvant når moralen begynte å knekkes.

Vi hadde klart oss sansynligvis men spesielt Arica presset veldig på med nukes, og statistikkkhorer som meg mistet litt piff av å tape statsen så grundig. Eneste stammen jeg har vært i som har hatt negative stats, og noe så grønnj¤%lige også da. Rome kjørte på noen inaktive og vant statsen de også.

Selv med offansivene vi hadde så ble statistikkene bare "jevne", vi vant ikke stort selv om jeg og wynja adlet 100 rome byer på noen dager. Etter det så mistet vi det som var igjen av piffen og har vel bare ventet på dette øyeblikket.

Alle skuffelsene som har kommet med de fleste nye spillerne som tok over kontoer, endelig ser ting bedre ut, så plutselig forsvinner de og kontoen blir igjen spist opp av fienden, igjen nye tap på statistikken.

og blablabla sutre sutre sutre.....You get the idea :S


Det som skjer er at vi lager den typiske kosestammen med folk vi stoler på. Vi har slagkraft og vi har ingen tomme kontoer. Går noen inaktiv så blir de kicka før dere så mye får adlet en by. Har Arica eller rome storoffansiv mot denne kontoen nå så vil dere hyle opp om at jeg gjør det for statistikkene. Damn right vil jeg si....så vil jeg sitte og humre for meg selv.

Poeng er ingenting, stats er alt.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Wynja hadde eksamen og vi prøvde å gjøre litt som KV`ter men

A job well done, fra Rome sin side. Tror jeg har roset Rome litt i en annen tråd for akkurat den offansiven.

Tenkte mer på Orcofpain og et par andre. Murmel var inaktiv ja.
 
Topp