Elite oppløses

DeletedUser

Guest
Wynja hadde eksamen og vi prøvde å gjøre litt som KV`ter men

A job well done, fra Rome sin side. Tror jeg har roset Rome litt i en annen tråd for akkurat den offansiven.

Tenkte mer på Orcofpain og et par andre. Murmel var inaktiv ja.


er ikke vår skyld at Elite har midre aktive spillere i stammens som Orcofpain, vi kan jo ikke bare la byene stå der:D

og Murmel ble innaktiv etter et langt press fra oss, grötan var KV der en stund også:cool:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Yep, er fullstendig klar over hvem jeg er KV for. Men når man har 5 KV`ter på ianktive kontoer som mister byer så er man ikke veldig aktiv desverre :(
 

DeletedUser

Guest
Jepp, skyld på at Rome bare kjører på inaktive kontoer. Det er muligens grunn til at de ble det?

Vi kan adle aktive spillere også. Bare se på Wynja.

Synes det er så klassisk unnskyldning at de er inaktive. Hvis de er inaktive, så lurer jeg på hvorfor de fortsatt var i Elite. Men, men Elite is gone. Alliansen har vunnet!
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Lov til å lese hva jeg faktisk skriver, lagre informasjonen i hjernen, prosessere og analysere det som står, komme med en konklusjon....SÅ skrive en forumpost...
 

DeletedUser

Guest
Nå er det ikke akkurat på grunn av "Alliansen" at Elite forsvinner da.
Les litt rundt her, så kanskje du og blir opplyst. ;)
 

DeletedUser

Guest
Nå er det ikke akkurat på grunn av "Alliansen" at Elite forsvinner da.
Les litt rundt her, så kanskje du og blir opplyst. ;)
Nei, selvfølgelig ikke..

Det at folk ble inaktive og mista motivasjonen kan ha en liten sammenheng med at de ble adla ned av fiendene sine.
 

DeletedUser

Guest
Nei, selvfølgelig ikke..

Det at folk ble inaktive og mista motivasjonen kan ha en liten sammenheng med at de ble adla ned av fiendene sine.

Hehe, at medlemmer av Elite ble adlet ned har ingenting med hvorfor Glitter slutter, ei hvorfor vi gjør det på denne måten.
Lær deg og lese før du kommenterer ting du ikke har peiling på. :rolleyes:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Var litt intern drama med et forhold som gikk i dass, og begge sluttet osv, noe som dro med seg at en 3 viktig person i styret også sluttet. Vips 15 mill inaktive poeng.
Men joda, mistet nok et par grunnet at tiden ikke strakk til for å deffe etter mye press også.
 

DeletedUser

Guest
Poenget mitt er at det som i bunn og grunn er årsaken til at alt dette skjer er at de har slitt på krigsfronten. Noen slutter, og da slutter flere, til slutt ender det med at de aktive spillerne som faktisk har gjort en jobb for stammen går ut og lager en ny stamme. De sterkeste leddene står igjen, men Elite som stamme har tapt krigen grunnet press fra alliansen.
 

DeletedUser

Guest
Så... grunnen til oppløsningen til Elite er at glitter slutter?????
:confused::confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Kort fortalt ja.... Glitter var elite på det grunnlaget at hun egentlig styrte alt.... Når hun nå forlater skuta er det utrolig mye som er uoversiktlig, og ingen som orker prøve å holde oversikten på samme måte som det glitter gjorde. Derfor går stammen i oppløsning :)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hun er ikke nødt til å være en diktator, selv om hun styrte alt, slik du vil at det skal legges frem.

Hun hadde oversikt og tok tak der det var behov, for å muntre opp til større aktivitet f.eks.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Glitter var diktator ja :p Uten tvil. Men mer en Castro type da, med respekt fra sine undersåtter :p Og en diktator som man støtt og stadig kranglet med om ting og tang.

Enehersker er vel et bedre ord på det. Eller Hertug da om du vil.
 

DeletedUser

Guest
nei, tror du misoppfatter det jeg mente. Alt det praktiske i forhold til personer hadde hun oversikt over. Når hun når trekker seg ut, mister stammen den som hadde oversikten over spillerne og kontaktnettverket. Om du oppfatter det som diktatur får det så være.... Jeg er nok forbi det stadiet der jeg orker å krangle med deg
 

DeletedUser

Guest
Hun er ikke nødt til å være en diktator, selv om hun styrte alt, slik du vil at det skal legges frem.

Hun hadde oversikt og tok tak der det var behov, for å muntre opp til større aktivitet f.eks.

Jada, jeg bare erter. Jeg har i nesten et år nå kritisert Elite for ditt og datt. Min kritikk mot Elite oppløses i tråd med Elites nederlag :)
 

DeletedUser

Guest
Jepp, skyld på at Rome bare kjører på inaktive kontoer. Det er muligens grunn til at de ble det?

Vi kan adle aktive spillere også. Bare se på Wynja.

Synes det er så klassisk unnskyldning at de er inaktive. Hvis de er inaktive, så lurer jeg på hvorfor de fortsatt var i Elite. Men, men Elite is gone. Alliansen har vunnet!

Haha, ja det skal dere ha... ;)

Det dere klarer best av alt er timingen deres. Som Hanse sa så var jeg midt i eksamensforberedelser da dere begynte. Jeg brukte en god stund på de angrepene i begynnelsen, men måtte tilslutt bare innse at RL er viktigere enn TW, og heller konse på eksamen enn på byer og tropper. Man kan ikke fucke opp en eksamen og hele skolegangen på runn av noe så forgjengelig som et nettspill. Jeg prøvde med kontovakter en stund, men som sagt et eller annet sted her så hadde kontovaktene altfor mye å gjøre i utgangspunktet. Ingen hadde tid til enda en konto som i tillegg hadde 2000 inc (var kanskje opp mot 2100 på det meste tror jeg - jeg vet flere av dere har lurt på det).

Da jeg tok historie på universitetet og lærte om romerriket (ingen sammenligning med -Rome- forøvrig) så husker jeg foreleseren sa at nesten all fokus og forskning har gått til hvorfor det store imperiet falt sammen. Men alle store samfunn vil før eller siden gå til grunne. Det virkelige spørsmålet, sa han, var hvordan de kunne bli så store, ha så mye makt, og vare så imponerende lenge. Det samme føler jeg gjelder for Elite. Elite var #1 nesten fra begynnelse til slutt, kun med noen unntak helt mot slutten. Vi hadde en ODA, ODD og samlet OD som få stammer kan drømme om, og et samhold blant de aktive som jeg mener er uten sidestykke på v2 i dag. Når jeg sitter med demens på et gamlehjem en gang i fremtiden så kommer jeg garantert til å mimre om tiden i Elite og forvirre alle pleierne med snakk om tog, adelsmenn og å nuke Rome..
 

DeletedUser

Guest
DET er vel ellers en stor fellesnevner for de fleste på TW (V2?) at alle har en tid de vil huske som den beste -og den er sjelden akkurat . Og det kan variere helt klart, selv med folk fra samme stamme skjønner jeg.
 
Topp