Elite oppløses

Icekebab

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kort fortalt ja.... Glitter var elite på det grunnlaget at hun egentlig styrte alt.... Når hun nå forlater skuta er det utrolig mye som er uoversiktlig, og ingen som orker prøve å holde oversikten på samme måte som det glitter gjorde. Derfor går stammen i oppløsning :)



Kort fortalt så ville Glitter aldri forlatt en skute som ikke var på vei til å synke. Hadde Elite fortsatt vært en stamme som dominerte slagmarken og tok for seg av alliansens byer så hadde hun sittet ved roret med stø kurs for verdensherredømme.

Det er bare å lage dere så mange unnskyldninger dere vil men innerst inne vet dere at det pågående trykket fra Alliansen, politisk og på slagmarken, har vært avgjørende for at dere nå gir opp verdenskrigen.
Svelg litt stoltheten og kall en spade for en spade. Dere har tapt krigen.

Vil samtidig takke Elite for en veldig spennede krig og en verdig motstander. Elite har vært fiende siden jeg startet med TW og med Elites fall så er mitt mål med spillet oppnådd. Spennede å se hva som skjer de nærmeste dagene, men V2 blir desverre ikke den samme lengre.

Takk for kampen
Ice
 

DeletedUser

Guest
Ja, veldig enig. Så tror jeg skal forholde meg til spillverdenen i noen dager, og la alle de tvilsomme spekulasjonene i fellesforumet seile sin egen sjø.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Tror ikke Glitter hadde forlatt skuta om kontoen hennes ikke hadde ligget helt alene i fronten. Chrk1 sluttet og hun var helt alene. En hertug kan ikke få ekstremstacks heller, det hadde skapet gruff (forutenom ruffiro da tydeligvis :p).

Så selve kontoen hadde tatt for lang tid å deffe. RL tillater ikke alltid dette.

Poenget er at hun sluttet grunnet kontoen sin, ikke grunnet stammen. Slik jeg har forstått det hvertfall.


Forøvrig har Elite vært et synkende skip svært lenge (no offence Elite). Både Glitter og jeg har flere ganger gratulert Arica og Rome med seieren. Så hva mer trenger dere?
Må jeg smøre Arica vant på ræva mi mens jeg hopper opp og ned, filme alt og legge det ut på youtube? Må jeg kjøre en Rimjob på Shanks sin bakende som straff?

Djeez.
 

DeletedUser

Guest
Faktisk... Så er det ikke derfor Glitter gav seg. Elite var på ingen måte på vei ned. Det var VI som fant ut at Elite skulle dø ut med Glitter, og da ikke fordi vi så oss selv tapt.

Å, dere tar grundig feil der. ;)

At hun sluttet pga konto, og RL har vel ingenting med Elite som stamme å gjøre.


Dette var våre valg, ikke hennes.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Faktisk... Så er det ikke derfor Glitter gav seg. Elite var på ingen måte på vei ned. Det var VI som fant ut at Elite skulle dø ut med Glitter, og da ikke fordi vi så oss selv tapt.

Å, dere tar grundig feil der. ;)

At hun sluttet pga konto, og RL har vel ingenting med Elite som stamme å gjøre.


Dette var våre valg, ikke hennes.


Det kan hende det,men en ting tar du feil på,Elite var på vei ned,ingen tvil om det.Statistikkene lyver ikke,dere kjørte en lekk båt som hadde tatt inn alt for mye vann.
 

DeletedUser

Guest
Kort fortalt så ville Glitter aldri forlatt en skute som ikke var på vei til å synke. Hadde Elite fortsatt vært en stamme som dominerte slagmarken og tok for seg av alliansens byer så hadde hun sittet ved roret med stø kurs for verdensherredømme.

Det er bare å lage dere så mange unnskyldninger dere vil men innerst inne vet dere at det pågående trykket fra Alliansen, politisk og på slagmarken, har vært avgjørende for at dere nå gir opp verdenskrigen.
Svelg litt stoltheten og kall en spade for en spade. Dere har tapt krigen.

Vil samtidig takke Elite for en veldig spennede krig og en verdig motstander. Elite har vært fiende siden jeg startet med TW og med Elites fall så er mitt mål med spillet oppnådd. Spennede å se hva som skjer de nærmeste dagene, men V2 blir desverre ikke den samme lengre.

Takk for kampen
Ice

Nå synes jeg dere snakker litt i mot hverandre her. Shanks fokuserer på at det bare er meg som har sluttet, de andre er jo fremdeles der, mens du mener at dere har vunnet?

Faktum er at Elite er oppløst fordi jeg sluttet, og resten av styret ikke mente de kunne ta min plass. De mente "Glitter er Elite." Så, den eneste som har tapt er meg i såfall meg, selv om jeg var en av de få med overlegen statestikk mot alle fiendestammer.

De andre har ikke sluttet. De andre fra Elite er på serveren under nye stammenavn. Så nei, de har ikke tapt noe som helst. Hvis "glitter er elite" så har de strengttalt bare tatt konsekvensene av at jeg sluttet, fordi for dem var det synonymt med at Elite sluttet også.
 
Sist redigert av en moderator:

Icekebab

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå synes jeg dere snakker litt i mot hverandre her. Shanks fokuserer på at det bare er meg som har sluttet, de andre er jo fremdeles der, mens du mener at dere har vunnet?

Faktum er at Elite er oppløst fordi jeg sluttet, og resten av styret ikke mente de kunne ta min plass. De mente "Glitter er Elite." Så, den eneste som har tapt er meg i såfall meg, selv om jeg var en av de få med overlegen statestikk mot alle fiendestammer.

De andre har ikke sluttet. De andre fra Elite er på serveren under nye stammenavn. Så nei, de har ikke tapt noe som helst. Hvis "glitter er elite" så har de strengttalt bare tatt konsekvensene av at jeg sluttet, fordi for dem var det synonymt med at Elite sluttet også.

Så hvis Granpa og Runinter, som alle ser på som hjertet i -Rome-, hadde fått nok av presset fra dere og bestemt seg for å gi seg med de følger at -rome- ble oppløst så hadde ikke Elite sett på det som en stor seier over stammen -Rome-?

Skjønner ikke hva som er poenget med dette spillet hvis det ikke er for å nedkjempe stammene man er i krig mot.

At spillerne som fortsatt er i livet ved stammens fall ikke slutter men velger å finne seg en roligere tilværelse som pensjonister i en annen stamme er jo fortåelig. Det er ingen som forventer at de slutter. Stammen de har kjempet for har falt og de er lei av krig (for en stund i allefall).

Du skal jo ha ryggrad for å stå imot dårlig moral som i rekordtempo sprer seg mellom de gjennværende spillerne.
Enorm respekt til de som hadde valgt å kjempe til siste slutt under stammen Elite. I stedet graver dere dypt for å komme på en god nok grunn for at ting ble som de ble for å prøve å berge med dere noe ære. Det er da dere mister all ære i mine øyne.
Respekten og ære fra tiden dere kjempet i Elite skal dere få når dere innser at dere var en del av stammen fall.

Hadde Runinter og Granpa gått ut og sagt at det bare var de som tapte da -rome- falt siden de ikke hadde tid til å spille lengre så hadde jeg følt meg veldig ubetydeliggjort i forhold til den jobben jeg har gjort og all tiden jeg har investert i krigen. Det hadde rett og slett vært respektløst ovenfor alle som har kjempet sammen med dem.
 

DeletedUser

Guest
Igjen, det var ikke presset fra dere som gjorde at Glitter sluttet.
Få med deg fakta før du beskylder oss for ting.
 

DeletedUser

Guest
Faktisk... Så er det ikke derfor Glitter gav seg. Elite var på ingen måte på vei ned. Det var VI som fant ut at Elite skulle dø ut med Glitter, og da ikke fordi vi så oss selv tapt.

Side 1:
Tribes: AriCa -Rome- V-m-S K-m-S ~ROME~ OliCo
Players:

Side 2:
Tribes: Elite
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,529
Side 2: 176
Forskjell: 1,353

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 14,019,323
Side 2: 1,584,257
Forskjell: 12,435,066

image.php


____

Adelstaper siste uka:
Fra de siste 7 dagene
Rang Stamme Tapte Landsbyer
1 Elite 615
2 NS 164
3 RoEm 101
4 Jaha? 92
5 -Rome- 83
6 WTD 68
7 ~ROME~ 63
8 AriCa 57
9 F***** 49
10 V-m-S 49
 

DeletedUser

Guest
Av inaktive spillere, ja.
Jeg tror fremdeles at vi som er i NT nå, hadde klart oss like bra som alltid.
 

DeletedUser

Guest
Av inaktive spillere, ja.
Jeg tror fremdeles at vi som er i NT nå, hadde klart oss like bra som alltid.

En kjede er ikke sterkere enn sitt svakeste ledd. Elite faller i disse dager, og jeg klarer ikke å forstå hvorfor dere nekter å innrømme nederlaget.

Hadde AriCa tapt, eller den dagen vi faktisk gjør det, så skal jeg iallefall anerkjenne de som kommer ut som vinnere.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Av inaktive spillere, ja.
Jeg tror fremdeles at vi som er i NT nå, hadde klart oss like bra som alltid.

1400 av dem er nok inaktive ja.



Dere har vunnet mot en skygge av hva Elite en gang var. Husk at mange i Elite sluttet grunnet kjedsomhet grunnet mangel på motstand, f.eks mange av folkene som var med på å ta ned deres forrige stamme "Yamato", ble lei etter mangel på motstand.

Dere har vel noen slike måneder foran dere. Så skal vi se hvordan det går.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Av inaktive spillere, ja.
Jeg tror fremdeles at vi som er i NT nå, hadde klart oss like bra som alltid.
Jepp, alle sammen er inaktive. Ingen aktive spillere i fronten mot alliansen. Dæven og dårlig stamme Elite var da. :confused:

Btw, dette handler ikke NT, men Elite. I NT ligger jo mange utrolig safe til, så det er ikke så rart dere er så høye på pæra.

Elite tapte krigen, men det ser ikke ut som at egoet til en del her tåler å innrømme det.
 
Topp