Elite vs AS

DeletedUser

Guest
Ja, du har en uvane til å henge ut Elite i alle mulige tråder. Det må du nesten bare innse selv også.
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg får vel kaste inn hanskene her. I denne diskusjonen kommer jeg rett og slett for kort.

Men poenget mitt var og er fremdeles at Elite, altså i situasjonen med AS, viste tegn til svakhet - enten det være seg mangelfull oppfølging av avtale når ny ledelse overtok AS eller at den rett og slett ikke var god nok (Ganondorf sier jo at han forsøkte).
 

DeletedUser

Guest
NC goes bold
Ja, har merket at alt jeg skriver på forumet er galt. Hvis du lar deg irritere såpass mye, at du må undskylde deg selv i etterkant, over et nettspill, så må du vel også inrømme at du tar dete litt for alvorlig. Ærlig talt..

Må ærlig talt innrømme at jeg bare slengte ut en unnskyldning fordi jeg gadd ikke å lese gjennom postene til glitter og Ganondorf og se om de sa jeg virket, for irritert :p

Ser at navnet Luxury blir hyppig brukt da noen er irriterte, vet ikke helt om det er jeg som virkelig er så provoserende, eller om Luxury bare er lett å skrive? :p

Lett å skrive, også er det så få bokstaver, Ganondorf er mye lengre, glitter klikker sikkert og da er det bare noen folk jeg har ignorert igjen som skriver her, utenom Shanks. Men han heier på Liverpool <3 :d

Kommer vel ikke som noen overraskelse, men jeg syntest du er cocky og jeg liker deg ikke noe særlig, og jeg tror det er mange som er enige med meg. Men dette er off topic. Og det er feil forum for det.



Selvfølgelig Shanks skriver alltid ting om Elite, det er hans fiende og han prøver å propagandafisere dere og irritere dere, og det fineste er at han er flink til det og lykkes ganske ofte. Vel, hvis ikke noe blir veldig grinete og får noen bannet på ett veldig tynt grunnlag.

GO SHANKS! :)

Og, ja, om du vil Luxury så kan du rapportere innlegget mitt sånn at jeg får en infraction. Skal så utrolig mye til for å bli bannet på dette forumet at jeg driter i det uansett :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
NC:

Selvfølgelig Shanks skriver alltid ting om Elite, det er hans fiende og han prøver å propagandafisere dere og irritere dere, og det fineste er at han er flink til det og lykkes ganske ofte. Vel, hvis ikke noe blir veldig grinete og får noen bannet på ett veldig tynt grunnlag.

GO SHANKS!

Jeg mistenker deg for å være glad for LFC-poeng vunnet og United-poeng tapt:)

Jeg fortjener ikke skryt for dagens mislykkede forsøk iallefall. Men jeg er ærlig om det, og har ingen problemer med å tape noen diskusjoner. Man vinner noen og taper noen.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
HAHAHA, nå ler jeg!!!
er du seriøs når du nekter for at det noen gang har vært en krig mellom AS og Elite? Hvorfor i alle dager har du ikke nektet for dette tidligere da?
Makan til bs skal man lete lenge etter.
Du er en spiller uten rygrakk, kjære soppy.

jeg har ikke peiling på hva ryggrakk dersom det er anorakk så stemmer det , det mangler jeg ,men det er men antageligvis er det ryggrad du mener , ja vist pokker tør jeg si at det aldri har vært noe full-scala krig mellom de to stammene , i og med at jeg var leder der vet jeg med sikkerhet at jeg aldri erklærte krig på noe tidspunkt , at dere gjorde det kan så være men det var aldri snakk om noe svære greier , , og mange av oss var faktisk i ferd med å avslutte V2 i all stillhet , det er ingen påstand bare konstatering av fakta , at andre (Lux) har opplevd dette på an annen måte gjør det ikke automatisk til at det blir hans oppfattelse som blir riktig

Jaha, det finnes da andre enn deg. Dere satt oss opp som fiender, og man kan da ikke være fiender uten å krige? Eller tar jeg feil nå? :confused:
Dessutten var det kordinert angrep fra begge sider.

at man setter opp stammer som fiender er jo en måte å lokalisere de forskjellige stammene , trenger ikke nødvendigvis bety noe mer , dessuten er det bare den stammen som markerer en annen stamme som ser det :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
jeg har ikke peiling på hva ryggrakk dersom det er anorakk så stemmer det , det mangler jeg ,men det er men antageligvis er det ryggrad du mener , ja vist pokker tør jeg si at det aldri har vært noe full-scala krig mellom de to stammene , i og med at jeg var leder der vet jeg med sikkerhet at jeg aldri erklærte krig på noe tidspunkt , at dere gjorde det kan så være men det var aldri snakk om noe svære greier , , og mange av oss var faktisk i ferd med å avslutte V2 i all stillhet , det er ingen påstand bare konstatering av fakta , at andre (Lux) har opplevd dette på an annen måte gjør det ikke automatisk til at det blir hans oppfattelse som blir riktig


Vi angrep hverandre konstant hele tiden, og mange spillere mistet mange byer. Det er en ting ejg lurer på, se på denne topicen.. Elite vs AS, hvorfor i alel dager nektet du ikke for dette med en gang topicen ble laget? I stedet for når dere tapte? Nå trygler gamle As oss om IAP, så det er ingen tvil om at elite vant denne ''Elite vs AS'' saken. Kall det krig, kall det overenstemmelse, vi vant uansett åssen du ser på det.

at man setter opp stammer som fiender er jo en måte å lokalisere de forskjellige stammene , trenger ikke nødvendigvis bety noe mer , dessuten er det bare den stammen som markerer en annen stamme som ser det :)

Da har du glemt en viktig faktor her i spillet, spioner.
 
Sist redigert av en moderator:

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Da har du glemt en viktig faktor her i spillet, spioner.

men det spiller jo ingen rolle ditt nek , vitsen med å sette opp en stamme som fiende kan være bare for å lokalisere de , ,skille de ut fra andre røde prikker ,, og dette kan man gjøre uansett hvilke hensikter man har i etterkant , det er jo for svarte ingen krigserklæring , du er jo jaggu teitere enn hva jeg har antatt i snart et år , god jul Lux , det tror jeg du trenger , ønsk deg noe fint
 

DeletedUser

Guest
Å gå til krig for en stamme lokaliserer en annen, er like gjennomtenkt som å kaste stein i glasshus.
 

DeletedUser

Guest
Å kaste stein i glasshus er jo sykt gøy da, akkurat som en liten stammekrig. :cool:
 
Topp