Elite vs AS

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: AS
Players:

Side 2:
Tribes: Elite
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 14
Side 2: 67
Forskjell: 53

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 0
Forskjell: 2

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 82,949
Side 2: 627,940
Forskjell: 544,991

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 21,189
Side 2: 0
Forskjell: 21,189

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes:
Players: Luxury

Side 2:
Tribes: AS
Players:

Timeframe: Siste 3 månedene

total erobringer:

Side 1: 177
Side 2: 3,057
Forskjell: 2,880

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 71
Side 2: 0
Forskjell: 71

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,672,611
Side 2: 22,511,818
Forskjell: 20,839,207

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 708,524
Side 2: 0
Forskjell: 708,524

image.php


Eid ;)
 

DeletedUser

Guest
Elite vs AS..... Elite vant, og AS har tapt så da kan vel denne tråden lukkes.... :)
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis AS har opphørt som stamme under en krig så har de tapt, og elite som står igjenn er vinneren. Og laget som gidde opp tapte.
 

DeletedUser

Guest
For å si det sånn.. Elite lever, AS lever ikke. Er det noe mer enn dette?
Dette er jo akuratt som å si at Elite ikke vant krigen mot Yamato :confused:
 

DeletedUser

Guest
AS er ikke AS lengre. De heter nå NS og må ikke forveksles med Nasjonal Samling! :-D

Og NS lever i beste velgående:) Så de har ikke direkte tapt i den forstand at de er utslettet. Men de tapte mtp at de nå har en IAP med Elite? Om de har dette da. Uansett er det vel opphold i den krigen.

Og hvis det betyr at de har tapt, så har Elite også tapt den krigen. For IAP'en gjelder vel begge sider? ;-)
 

DeletedUser

Guest
AS er ikke AS lengre. De heter nå NS og må ikke forveksles med Nasjonal Samling! :-D

Og NS lever i beste velgående:) Så de har ikke direkte tapt i den forstand at de er utslettet. Men de tapte mtp at de nå har en IAP med Elite? Om de har dette da. Uansett er det vel opphold i den krigen.

Og hvis det betyr at de har tapt, så har Elite også tapt den krigen. For IAP'en gjelder vel begge sider? ;-)

Bare noen få feil her. Vi har IKKE IAP med NS, de har tryglet oss om det. Så de har med andre ord gitt opp krigen. Vi husker åssen de var forrige gang vi hadde iap med disse, så det ser dårlig ut for denne IAP-en din.
 

DeletedUser

Guest
Bare noen få feil her. Vi har IKKE IAP med NS, de har tryglet oss om det. Så de har med andre ord gitt opp krigen. Vi husker åssen de var forrige gang vi hadde iap med disse, så det ser dårlig ut for denne IAP-en din.

Ikke min IAP. Det er snakk om deres. Men jeg trodde at dere innvilget den IAP-forespørselen.
 

DeletedUser

Guest
?

du kan vell ikke mene at midt oppi krigen så spurte de om en iap med fienden vell?



isåfall så er ikke de særlig modige må jeg si.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
det har ALDRI vært noen krig på ingen som helst måte , det har kun vært angrep på enkelt spillere som i HOVEDSAK var inaktive og ikke forsvarte seg nevneverdig , de som ble tatt av Elite ba aldri om assistanse eller kom med noen som helst henvendelser ,eller i det hele tatt reagerte på henvendelser fra AS sin ledelse ,den gang det fantes et AS , det var stort sett fremmedspråklige medlemmer som knapt på noe tidspunkt var delaktig i noe som helst og den største gråbyhora av dem alle ((Liliana Venin))flykta inn til Elite og gav dem noen ekstra mill poeng , som tydeligvis var kjærkomment i poengtellinga deres den gangen
så å kalle dette krig er en mega overdrivelse
men for all del om noen ønsker å si at de vant en krig mot AS så gjør gjerne det , men det var ingen ""krig"" , det var kun et heldig tidspunkt for Elite . for mange i AS var i ferd med å avslutte V2 ,
 

DeletedUser

Guest
HAHAHA, nå ler jeg!!!
er du seriøs når du nekter for at det noen gang har vært en krig mellom AS og Elite? Hvorfor i alle dager har du ikke nektet for dette tidligere da?
Makan til bs skal man lete lenge etter.
Du er en spiller uten rygrakk, kjære soppy.
 

dreamon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Denne krigen som ikkje var en krig som soppy seie begynte med at eg angreip fardin når eg var medlem av AS.. Dette var en reaksjon frå min side å ikkje AS sin side..Eg angreip fardin pgr av at eg var drit lei av v2 og de små angrepene frå fardin og at han hadde tatt noen byer fra meg før eg joina AS..
 
Topp