Elite vs Yamato, The Ultimate war?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Enig der jeg også. Skrev det på forumet og de som protesterer nå i etterkant kan bare holde kjeft for det er de som aldri skrev en dritt på forumet annet enn når de trengte støtte eller noe. Hadde en del som "bare var med" i Yamato også som påheng, gjorde vel ikke så mye for stammen de akkurat og nå klager de og setter spørsmål ved Jin's beslutning? Det er bare respektløst...
 

DeletedUser

Guest
Enig med deg forsk angående den siste til Kvikne der. Du er ganske så tøff over tastaturet selv(kvikne altså) :p

har ikke sakt noe anna, tror jeg :S

men ja jeg innrømmer at jeg er det selv noen ganger (A)

det lever et barn i oss alle :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg gjør bare tickets fra v3, så hvis du har fått noe svar fra meg på v2 tror jeg du har tatt overdose. :rolleyes:

det kan godt hende at det blir litt for mye når man tar over 1 gram med ibux vær dag i 2-3 uker (A)
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
2. Ja, denne avgjørelsen tokk jeg på egen hånd. Jeg hadde blitt til det jeg refferer som en TW-maskin eller TW-narkoman. Det vil si at avhengighets stadiuset sprengte grenser og jeg så meg forpliktet til å spille 24/7 for å hjelpe stammen, samt lede den. Kom til et stadium hvor jeg rett og slett fikk et nervesammenbrudd som påfølgende av dette. Så jeg måtte ta et oppgjør med meg selv og sette meg i tenkeboksen for 1 dag, for å finne ut om dette virkelig var verdt det. Jeg kom frem til at jeg bokstavelig talt ville ødelegge mitt eget personelig liv om dette fortsatte. Så jeg tokk den endelige avgjørelsen om å legge skoene på hylla og takke for meg.

Ville jort det samme.. Sluttet med World of Warcraft av samme grunn :)
 

DeletedUser

Guest
Du skal være glad de ikke ga deg paradgrim forte elsn.. Ca 5 ganger så sterk som ibux elsn :p

Ibux er ingenting, du sovner av Paralgin forte. Ibux er mot hodepine, Paralgin Forte er smertestillende. Stooor forskjell :p
 

DeletedUser

Guest
lol, snakk om avsporing, paralgin forte inneholder virkestoffer som omgjøres til morfin i hjernen ^^, mildt sagt smertestillende ja!

På tide å stenge tråden eller ??
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp