Elite vs Yamato, The Ultimate war?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Så jeg har altså lov til å kalle Elite som stamme alt mulig, men ikke enkeltspillere der?

Bare spør :p
 

DeletedUser

Guest
Regnet nesten med at dere ville si at dere seiret. Men Yamato var da aldri helt ned på knærne. Hadde da fremdeles ca 80% av K55 i sine hender:)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Regnet nesten med at dere ville si at dere seiret. Men Yamato var da aldri helt ned på knærne. Hadde da fremdeles ca 80% av K55 i sine hender:)
Det spiller vel ingen rolle da du oppløste stammen, gjenværende medlemmer som oppretter en ny stamme vil selvfølgelig bli adlet bort.
 

DeletedUser

Guest
Oppløsing av Yamato

Og hvem er vi da, navnløse medlemmer i Yamato som tydeligvis ikke har noe å si når øvrigheten tar avgjørelser? Lite ære....

xxpetter
 

DeletedUser

Guest
Og hvem er vi da, navnløse medlemmer i Yamato som tydeligvis ikke har noe å si når øvrigheten tar avgjørelser? Lite ære....

xxpetter

Hvem er du? Har ikke sett deg på Yamato-forumet i det hele tatt, noe som kanskje er grunnen til at du ikke var med i noen avgjørelser. Hvis det var opp til meg hadde du vært kicket for inaktivitet.
 

DeletedUser

Guest
Helt enig med Fuzzball, du velger selv om du vil skrive på forumet, men gjør du ikke det kan vi ikke vite hva du mener om saken.
 

DeletedUser

Guest
Men at Zanmato ikke skulle oppløse stammen, det mener jeg at han kunne tvunget Zanmato til.

Jeg hadde ikke akseptert at en spiller slutter og drar med seg hele stammens muligheter for å fortsette å utvikle stammen.

Du forstår ikke hvordan Yamato er uten Zanmato. Uten Zanmann er det ingen Yamato, bare et tomt skall.
 

DeletedUser

Guest
tja, hvis dem ikke hadde funnet en perfekt hertug, og det er vanskelig, så måtte han jo kanskje oppløse den, det var nok for en grunn han gjorde det :)
 

DeletedUser

Guest
for døk som ikke vet den virklige grunnen slutt å post her, blir bare irritert over at folk ska drive å anta hva som skjedde å hvorfor zanmato gjor det, vis døk vil vite det, finn ut hva han heter på V3 å kontakt han der elns, å denna kan egentli slettes elns nå, krigen er over, vis døk absolutt ska drive å sulle rundt med poster som "hmm lurer på hvorfor han gjor det, hvorfor oppløste han stammen, hvorfor hvorfor hvofor", blir bare lei meg å sjå alt det pisse her, detta er først å fremst en tråd som handla om krigen mellom elite og yamato, å jeg spør pent, hvor *Beep* blir det av forummodan her a?

stenger alle andre tråder som kommer off-topic, men ikke denna, hvorfor spør jeg, jeg tror det er fordi halvparten av dem som styre på forumet her støtter elite, å andre halvparten gir *Beep*, å dem som støtter elite liker å sjå på alle de postan som blir skreve av folk ingen har hørt om, å eneste dem skriver er sånne dumme spørsmål som hvorfor hvorfor, å ut av det blir det diskusjoner, å da blir tråden off-topic, å igjen så nevner jeg forummodan som ikke gjør en dritt, steng denna, plz!
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp