Elite vs Yamato, The Ultimate war?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
for døk som ikke vet den virklige grunnen slutt å post her, blir bare irritert over at folk ska drive å anta hva som skjedde å hvorfor zanmato gjor det, vis døk vil vite det, finn ut hva han heter på V3 å kontakt han der elns, å denna kan egentli slettes elns nå, krigen er over, vis døk absolutt ska drive å sulle rundt med poster som "hmm lurer på hvorfor han gjor det, hvorfor oppløste han stammen, hvorfor hvorfor hvofor", blir bare lei meg å sjå alt det pisse her, detta er først å fremst en tråd som handla om krigen mellom elite og yamato, å jeg spør pent, hvor faen blir det av forummodan her a?

stenger alle andre tråder som kommer off-topic, men ikke denna, hvorfor spør jeg, jeg tror det er fordi halvparten av dem som styre på forumet her støtter elite, å andre halvparten gir faen, å dem som støtter elite liker å sjå på alle de postan som blir skreve av folk ingen har hørt om, å eneste dem skriver er sånne dumme spørsmål som hvorfor hvorfor, å ut av det blir det diskusjoner, å da blir tråden off-topic, å igjen så nevner jeg forummodan som ikke gjør en dritt, steng denna, plz!

Synes det er skremmende hvor selvsentrert du er. Du tror faktisk tråder bør stenges bare fordi de stiller spørsmål ved noe du kjenner svaret på? Kan hende andre har lyst å stille spørsmål fordi om du ikke vil? geez.

Slutt å kritiser moderatorer før du har noen grunn annet enn at du personlig misliker spørsmål. Når de holder åpne tråder som i stor grad går ut på å kritisere meg, så synes jeg det er på sin plass at tråder om motsatt side også bør få være oppe. Blir ganske idiotisk om alt som er kritisk til, eller stiller spørsmål ved noe annet enn Elite, skal være lukket.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
@glitter


det er ikke spørsmålan jeg ikke liker, skjønner hvorfor dem lurer, det jeg ikke liker er at moderatoran lar tråden blir spamma ned av off-topic, jeg har sett tråder som handler om mindre viktige ting en detta, så fort det kom EN eneste *Beep* off-topic post så ble den stengt, vis du ser over her så finner du sider på sider med ting som ikke har noe med det tråden ble startet for, å vis du ikke ser det så burde du skaffe deg briller, men nå kommer vel vær *Beep* elitesuporter til å bli sinte å angripe meg å sånt da, er jo sånn elite spiller, skulle nesten tro TW var live til elitespillere, menmen, vi får sjå hvor mye kritikk Elite tåler da, å spess deg glitter, men du kommer sikkert til å slette detta for så å si at jeg ikke klarer å svare for meg, useriøst å rett å slett noobish er Elite, mister lysten av å spille spill pga folk som elite, klarer ikke å gjør noe uten å missbruke makt.

men sia vi allerede er så forbanna off-topic, så kan jeg da spør deg !!glitter!! at du skrev her et sted at det er folk som ikke har noe med V2 å gjør som svarer på tickets å sånt, må si det er veldig! rart at du da svarte på en ticket jeg sendte inn fra V2 vis jeg husker riktig, går på store doser ibux for tia (A)

men anyway, spill er for å ha det morsomt, når det går så langt som detta burde vi alle sammen tenke over det for så å innsjå hvor barnslig detta egentli er, drive å kjefte på værandre over internett, tøff over tastaturet er alt anna en voksent :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
men nå kommer vel vær .... elitesuporter til å bli sinte å angripe meg å sånt da, er jo sånn elite spiller, skulle nesten tro TW var live til elitespillere, menmen, vi får sjå hvor mye kritikk Elite tåler da, å spess deg glitter, men du kommer sikkert til å slette detta for så å si at jeg ikke klarer å svare for meg, useriøst å rett å slett noobish er Elite, mister lysten av å spille spill pga folk som elite, klarer ikke å gjør noe uten å missbruke makt.

TW er mye av livet til Elite-spillerne ja. Det er det som er vår "greie" og det er fortrinsvis derfor vi Leder alle målinger og lister suverent. Vi gjør mye mer, spiller mye mer og har større forutsetning for å ligge godt ann.

Du kan ikke mene at alle disse målingene og vårt aktivitetsnivå ikke har noe sammeheng med at vi er dyktige spillere? Tror du virkelig at alle målingene, den suverene ledelsen fra dag 1, også mens tre forskjellige admins har styrt v2, er et resultat av en sinnsyk konspirasjonsteori og at vi ikke fortjener plassen vår?

men sia vi allerede er så forbanna off-topic, så kan jeg da spør deg !!glitter!! at du skrev her et sted at det er folk som ikke har noe med V2 å gjør som svarer på tickets å sånt, må si det er veldig! rart at du da svarte på en ticket jeg sendte inn fra V2 vis jeg husker riktig, går på store doser ibux for tia (A)
Jeg gjør bare tickets fra v3, så hvis du har fått noe svar fra meg på v2 tror jeg du har tatt overdose. :rolleyes:
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Kvikne.. om du leser mine tidligere poster, så vil du tydelig se 3 ting:

1: Elite. JA, MIN STAMME, ER NERDER! Og vi liker det.
2: Vi eier nesten ikke sosial intelligens. Vi eier TW-intelligens.
3: Vi har sosialt liv på fredager og lørdager. Alle tog som sendes under natt til lørdag, eller natt til søndag, er dårlig kordinerte. Tog fra woia, er bestandig dårlig kordinert på kveldstid, men han begynner å få teken på det nå.
 
Reaksjonspoeng
1
Kvikne, denne tråden handler ikke om Zanmato, og den har aldri gjort det. Den omhandler krigen mellom Yamato og Elite, og det er den diskusjonen vil holder på med nå. Klaging på moderatorer gjøres via ticket.
 
Reaksjonspoeng
3
@glitter


det er ikke spørsmålan jeg ikke liker, skjønner hvorfor dem lurer, det jeg ikke liker er at moderatoran lar tråden blir spamma ned av off-topic, jeg har sett tråder som handler om mindre viktige ting en detta, så fort det kom EN eneste *Beep* off-topic post så ble den stengt, vis du ser over her så finner du sider på sider med ting som ikke har noe med det tråden ble startet for, å vis du ikke ser det så burde du skaffe deg briller, men nå kommer vel vær *Beep* elitesuporter til å bli sinte å angripe meg å sånt da, er jo sånn elite spiller, skulle nesten tro TW var live til elitespillere, menmen, vi får sjå hvor mye kritikk Elite tåler da, å spess deg glitter, men du kommer sikkert til å slette detta for så å si at jeg ikke klarer å svare for meg, useriøst å rett å slett noobish er Elite, mister lysten av å spille spill pga folk som elite, klarer ikke å gjør noe uten å missbruke makt.

men sia vi allerede er så forbanna off-topic, så kan jeg da spør deg !!glitter!! at du skrev her et sted at det er folk som ikke har noe med V2 å gjør som svarer på tickets å sånt, må si det er veldig! rart at du da svarte på en ticket jeg sendte inn fra V2 vis jeg husker riktig, går på store doser ibux for tia (A)

men anyway, spill er for å ha det morsomt, når det går så langt som detta burde vi alle sammen tenke over det for så å innsjå hvor barnslig detta egentli er, drive å kjefte på værandre over internett, tøff over tastaturet er alt anna en voksent :p

Beklager å måtte si det, men det førsteordet som slo meg når jeg leste den posten var: Dårlig taper? For det virker faktisk veldig sånnpå den ekstremt aggressive og "couldnt care less" opptredenen du bedriver.

Og det siste sitatet kunne du spart deg. Det blir alt for enkelt å si:
Right back at u...

Jeg tror at denne tråden ikke blir stengtpga den er så utrolig populær, Over 55 sider med poster må være ny rekord på pp v2 forumet, Dette har vi ikke sett siden TW-Yamato.(Men de ble alltid stengt)
At folk har spørsmål til hvorfor en spiller som slutter blir nødt tilå dra meg seg hele stammen sin synes jeg bare er naturlig. Det vil alltid være spørsmål rundt store begivenheter.
Spessielt en så stor begivenhet som nettopp har skjedd, nemlig at den 2. største stammen på v2 har blitt oppløst etter 2 uker med krig mot Elite.
Det vil alltid være spørsmål rundt saker som denne.

Det jeg lurer på er:
1. Var det pga Elite?
2. Var det en selvstendig avgjøresle fra Zanmato?
3. Ville flesteparten i Yamato dette?

Det finnes sikkert 100 andre spørsmål som bar venter på å bli svart på. Det er det propaganda handler om. opplyse, forvirre, skremme og vise hvor sterk man er.:rolleyes:

Det er en stor begivenhet som burde kreve en egen tråd.
 

DeletedUser

Guest
Enig med deg forsk angående den siste til Kvikne der. Du er ganske så tøff over tastaturet selv(kvikne altså) :p
 

DeletedUser

Guest
-Forskning

Det jeg lurer på er:
1. Var det pga Elite?
2. Var det en selvstendig avgjøresle fra Zanmato?
3. Ville flesteparten i Yamato dette?

Jeg kan prøve å gjøre et lite forsøk på å svare deg på dette, selv om jeg ikke kan garantere at svarene er tilfredstillende nok.

1. Stammen ble oppløst fordi jeg sluttet. Som så mange andre av mine stammefrender mente, så var det bare jeg som kunne lede Yamato i den turbulente tiden. Men var flere av de store spillerne i Yamato som rett og slett ikke hadde tid eller motivasjon til dette, og det ga meg enda mer jobb og det var svært beklagelig. Måtte uannsett ha byttet ut mesteparten av ledelsen og det er en krevende afære.

2. Ja, denne avgjørelsen tokk jeg på egen hånd. Jeg hadde blitt til det jeg refferer som en TW-maskin eller TW-narkoman. Det vil si at avhengighets stadiuset sprengte grenser og jeg så meg forpliktet til å spille 24/7 for å hjelpe stammen, samt lede den. Kom til et stadium hvor jeg rett og slett fikk et nervesammenbrudd som påfølgende av dette. Så jeg måtte ta et oppgjør med meg selv og sette meg i tenkeboksen for 1 dag, for å finne ut om dette virkelig var verdt det. Jeg kom frem til at jeg bokstavelig talt ville ødelegge mitt eget personelig liv om dette fortsatte. Så jeg tokk den endelige avgjørelsen om å legge skoene på hylla og takke for meg.

3. De som var aktive av Yamato ville selvfølgelig ikke dette. Men, jeg vil påstå at de fleste i stammen respekterte min avgjørelse og skjønte det mentale presset jeg hadde vært gjennom. Jeg har fått veldig mye støttemeldinger fra tidligere stammefrender, og det takker jeg dem for.

Håper dette ga noen svar:)

-Kvikne

Det er dessverre over for denne gang og å dra den diskusjonen er ikke nødvendig. Jeg har stor forståelse for at dette skapte litt undring. Håper mine svar setter en liten demper for det.
 

DeletedUser

Guest
Det skulle bare mangle at medlemmene av Yamato respekterer avgjørelsen din etter alt du har gjort for dem.

Lykke til videre Jin ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror alle i Yamato har respekt for Jin jeg twix:)

Jeg har veldig stor, og før V2 hadde jeg nesten ingen erfaring.
Veldig stolt over å ha hatt Jin som leder:)
 
Reaksjonspoeng
3
-Forskning

Det jeg lurer på er:
1. Var det pga Elite?
2. Var det en selvstendig avgjøresle fra Zanmato?
3. Ville flesteparten i Yamato dette?

Jeg kan prøve å gjøre et lite forsøk på å svare deg på dette, selv om jeg ikke kan garantere at svarene er tilfredstillende nok.

1. Stammen ble oppløst fordi jeg sluttet. Som så mange andre av mine stammefrender mente, så var det bare jeg som kunne lede Yamato i den turbulente tiden. Men var flere av de store spillerne i Yamato som rett og slett ikke hadde tid eller motivasjon til dette, og det ga meg enda mer jobb og det var svært beklagelig. Måtte uannsett ha byttet ut mesteparten av ledelsen og det er en krevende afære.

2. Ja, denne avgjørelsen tokk jeg på egen hånd. Jeg hadde blitt til det jeg refferer som en TW-maskin eller TW-narkoman. Det vil si at avhengighets stadiuset sprengte grenser og jeg så meg forpliktet til å spille 24/7 for å hjelpe stammen, samt lede den. Kom til et stadium hvor jeg rett og slett fikk et nervesammenbrudd som påfølgende av dette. Så jeg måtte ta et oppgjør med meg selv og sette meg i tenkeboksen for 1 dag, for å finne ut om dette virkelig var verdt det. Jeg kom frem til at jeg bokstavelig talt ville ødelegge mitt eget personelig liv om dette fortsatte. Så jeg tokk den endelige avgjørelsen om å legge skoene på hylla og takke for meg.

3. De som var aktive av Yamato ville selvfølgelig ikke dette. Men, jeg vil påstå at de fleste i stammen respekterte min avgjørelse og skjønte det mentale presset jeg hadde vært gjennom. Jeg har fått veldig mye støttemeldinger fra tidligere stammefrender, og det takker jeg dem for.

Håper dette ga noen svar:)

-Kvikne

Det er dessverre over for denne gang og å dra den diskusjonen er ikke nødvendig. Jeg har stor forståelse for at dette skapte litt undring. Håper mine svar setter en liten demper for det.

Jeg vet ikke om det var du eller om det er jeg som misforstår, men i allespørsmålene refererte jeg til oppløsningen av Yamato, ikke din avgang.
Det er sikkert jeg som misforstår:S
 

DeletedUser

Guest
Min avgang og oppløsningen av Yamato er det samme, siden jeg valgte å ta med meg Yamato når jeg dro. Så ingen av oss missforstår, tror jeg:)
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tror han mente;

2) Var det bare Zanmato som bestemte at Yamato skulle legges ned, eller var det enighet om det.

3) Var resten av medlemmene i Yamato enige i at Yamato burde legges ned.

Tror jeg... :D
 
Reaksjonspoeng
3
Tror han mente;

2) Var det bare Zanmato som bestemte at Yamato skulle legges ned, eller var det enighet om det.

3) Var resten av medlemmene i Yamato enige i at Yamato burde legges ned.

Tror jeg... :D

Jaa!

Og jeg fikk vel svaret på det. Det var vist en egoistisk beslutning. Jeg synes du burde gitt Yamato medlemmene en sjanse til å bygge videre det du og resten av aristokratiet i Yamato hadde begynt på.
 

DeletedUser

Guest
Jeg syntest Yamato uten Jin er ikke Yamato, men det er bare mitt syn:)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp