Elite vs Yamato, The Ultimate war?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Det var en stamme som ga seg, og ville inn hos oss pga at jeg hadde veldig god kontakt med de :) Vi tar heller ikke inn noen randoms, bare så det er sagt:)

On-topic: Usikker hvem som vinner, men jeg trodde aldri denne krigen ville få folk til å gå så langt som noen har gjort :-S
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sier jo litt om den gjennomsnittlige intelligensen til Yamato.

Skjønner ikke hvordan du kan hinte til at vi er dumme? Har du noe som viser dette?

Er det egentlig lov å ikke kalle, men antyde at en annen stamme er dum? :p
 

EvilKnivl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så foreksempel å si at jeg mener Yamato suger hest, og har et generelt intelligensnivå på høyde med den gjennomsnittlige ansatte i ei verna bedrift så er det greit, men om jeg sier at... Twixiz er en enfoldig ubegavet *Beep* så er det regelbrudd?

Dette skriver jeg selvfølgelig kun slik at vi kan få helt klare retningslinjer på hva som er akseptabelt, og ikke for å prøve å være morsomt på Twix bekostning.
 

DeletedUser

Guest
Så foreksempel å si at jeg mener Yamato suger hest, og har et generelt intelligensnivå på høyde med den gjennomsnittlige ansatte i ei verna bedrift så er det greit, men om jeg sier at... Twixiz er en enfoldig ubegavet *Beep* så er det regelbrudd?

Ja

Nei

Dette skriver jeg selvfølgelig kun slik at vi kan få helt klare retningslinjer på hva som er akseptabelt, og ikke for å prøve å være morsomt på Twix bekostning.

Enfoldig og ubegavet er da ikke å regne som fornærmelse. Men det ordet jeg derimot sladdet var fy fy!
 

DeletedUser

Guest
Tror Elite vinner her, ser slik ut på Tw-stats ihvertfall :)
Og håper det :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp