En god nummer to

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Kanskje du bør følge litt bedre med hva som skjer på v5 før du poster på forumet. Du driter deg bare ut nå Brann.

haha, varion snakker bare piss og det vet du utmerka godt. Dessuten så burde kanskje dere starta å følge med. For det går et lite rykte om at jeg er tilbake som bad arse spion bak -nb- sine vegger. Noen som tør å bekrefte/avkrefte detta? :jsmiley:
 

DeletedUser

Guest
Varianor kommer med mye fornuftig i motsetning til visse andre...
Har du ikke noe mer fornuftig å komme med enn å snakke drit om svein?

Om du er spion i -NB- eller ikke kan jeg verken bekrefte eller avkrefte, men det skulle ikke forundre meg om du sank så lavt.
At du informerer stammen du er spion i at du er spion, virker som et ufattelig dårlig taktisk valg om du da er spion.

Virker som du bare er ute etter oppmerksomhet brann.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
haha, varion snakker bare piss og det vet du utmerka godt. Dessuten så burde kanskje dere starta å følge med. For det går et lite rykte om at jeg er tilbake som bad arse spion bak -nb- sine vegger. Noen som tør å bekrefte/avkrefte detta? :jsmiley:

ahahah ja, dette kom jo fra rett munn :) Du kan hvertfall klare å anstrenge deg såpass at du klarer å skrive navnet mitt rett. Varanior og Svein er vell ikke akkurat så vanskelig er det vell? for slike som deg kan du bruke forkortelsen Vara (Dersom du er kompetent nok til å skrive 4 bokstaver rett)

Når det kommer til ryktene så er vell de plassert i feil post. Men feil er vell et ord som beskriver deg meget godt så det er da ikke noe problem :)

Det hyggelige med saken er jo det at det aller meste med planleggingen blir ført gjennom skype :) Så du klarer MULIGENS å snappe opp noe informasjon rett før PMS sitter med incsa :) 10 minutter fra eller til tror jeg hjelper lite:) Så be my guest.

At jeg bare snakker piss derimot er jeg en smule uenig i. De aller fleste diskusjoner jeg har deltatt i har jeg holdt meg saklig og delvis on topic. Som igjen er mye mer en man kan si om deg Espen. Makan til gjødselspreder skal man lete lenge etter.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Var dere som var så vanvittig kjepphøye i hakan, så da tenkte jeg at dere skulle få et par slag... først fra min svake høyreslegje, før jeg banker til med et par knock outs med venstre sledjo etterhvert. Kos dere :¤
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Har lagt merke til at enkelte bruker ord som ikke er tillatt på forum. Minner om forumreglene vi har ang upassende språk. Har ikke gitt noen form for infraction, men hvis dette fortsetter ser jeg ikke noe valg. Vi har et såpass stort vokabular at det å bruke upassende ord er strengt unødvendig i de fleste sammenhenger. Keep it clean :)

mvh
Scar
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Jaja brann
Da er det bare å ønske deg velkommen til NB da :D

For meg kan spionene bare være for min del, da de gjør rent liten skade.

Men hadde ikke forventet mindre av verken deg, BERM eller PMS. Dere har jo alle vist hvordan dere spiller, og jeg har vel igrunn sluttet å bli overrasket over noe som helst.
Ser ingen grunn til at NB ikke skal dra dette i land. Tida vil vise hva som kommer til å skje fremover ;)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Jaja brann
Da er det bare å ønske deg velkommen til NB da :D

For meg kan spionene bare være for min del, da de gjør rent liten skade.

Men hadde ikke forventet mindre av verken deg, BERM eller PMS. Dere har jo alle vist hvordan dere spiller, og jeg har vel igrunn sluttet å bli overrasket over noe som helst.
Ser ingen grunn til at NB ikke skal dra dette i land. Tida vil vise hva som kommer til å skje fremover ;)

enig i den Cleo. en spion kan ikke gjøre noe særlig skade når militærleierene er borte. men det er jo gøy å lese andre stammer sine forum da. men særlig matnyttig er det jo ikke.
og skadepotensiale er jo et minimum.

men siden noen helt klart synes det er gøy, så må de for all del få lov til å holde på.

men når det er skrevet så hadde jeg faktisk trodd bedre om Brann. det er ikke til å stikke under en stol at jeg er en stor beundrer av Brann sin spillestil. og det har jeg aldri lagt skjul på. hans lederegenskaper kan vi sikkert diskutere, men hans spillestil er nok uovertruffet og hans like, og ry, som angrepsspiller er få og eksklusiv.
så defor synes jeg at det strider mot mitt syn på ham at han har blitt redusert til en spion.
det er jo Brann som skal rekrutere spioner, ikke omvendt.
 

DeletedUser

Guest
Beundrer av Brann??
Ja ja, den får du stå for selv knallis....

Har mye som jeg kunne ha sagt om denne personen, men dette er vel ikke noe tema her på forumet.
Tar det på pm.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Beundrer av Brann??
Ja ja, den får du stå for selv knallis....

Har mye som jeg kunne ha sagt om denne personen, men dette er vel ikke noe tema her på forumet.
Tar det på pm.

jeg skrev da spillestil, gjorde jeg ikke? og da mener jeg måten som han spiller spillet på. ikke alt det andre tullet.
nuvel, jeg er også klar over at fanklubben til Brann er liten.:p
 

DeletedUser

Guest
jeg skrev da spillestil, gjorde jeg ikke? og da mener jeg måten som han spiller spillet på. ikke alt det andre tullet.
nuvel, jeg er også klar over at fanklubben til Brann er liten.:p

den e DØDS STOR!, han e helten min ^^
 

DeletedUser

Guest
Svein vil sikkert komme med et argument mot argumentene dine mot hans argumentsferdigheter :p
 
Topp