En krigserklæring

  • Trådstarter Kcolmirg the Diabolical
  • Startdato

DeletedUser

Guest
Vær hilset, beboere av Verden 5!

La meg introdusere meg selv. Jeg er hertugen i ALP, stammen for ensomme folk og fe!

Vi er en stamme basert i K55, hvor vi sakte men sikkert har planer om å jobbe oss fram til en dominerende posisjon i kontinentet, og så etter hvert serveren.

dominate05-15-08.jpg


Dessverre har vi i det siste slitt med at spillere har blitt adlet og mistet motivasjonen. Dette er selvfølgelig et problem andre stammer også har, men vi ønsker å gjøre noe med dette. Dermed har vi valgt å ta skritt for å øke motivasjonen blant våre medlemmer!

motivation-boobs.jpg


...nei, ikke sånn motivasjon.

motivation.gif


Sånn motivasjon!

Etter en lengre innad diskusjon har vi kommet fram til at vi trenger en krig! En krig som vil teste grensen for hva som er mulig! For å vinne, vil vi måtte presse oss selv til det ytterste og forbi, og det er vi klare for!

ss_b_4.jpg


Vi inviterte alle våre medlemmer til en debatt for å avgjøre hvem som skulle bli målet for våre blodtørstige krigere, men dessverre så var det ikke så mange som møtte opp...

1193833179_group-discussion.jpg


Vi valgte derfor å gjøre det enkelt og greit, samtidig som vi våger å - sannsynligvis i følge de fleste - være litt dumme!

Siden dette også er en stamme som har avvist våre forsøk på å få i gang diplomatiske samtaler angrer vi heller ikke på vår avgjørelse.

Så omsider... Lucky-13, på vegne av ALP erklærer jeg dere krig!

For å være rettferdige så får dere 5 dagers varsel. Vi vil sette i gang vår første operasjon mot dere mandag den 26. april, klokken 11.00! Dette har forøvrig ingen sammenheng med at vår hertug skal til Geilo for å gå Skarverennet i helga, og kommer til å være uten kontovakt i flere dager.

Kcolmirg the Diabolical
Hertug i ALP
 

DeletedUser

Guest
Det spisser seg til L-13;) Skal vi ha en ny BoS situasjon her da?:D
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Fantastisk :)
Dette er den form for propaganda jeg sålangt har savnet her i v5 :)

Måtte den beste stammen vinne :)
 

DeletedUser

Guest
Det er jo bare deg i stammen din, og du har 607 poeng -.- Lykke til :D
 

DeletedUser

Guest
Det er jo bare deg i stammen din, og du har 607 poeng -.- Lykke til :D

Han har nok flere akademistammer også skal du se.

Kos deg på Geilo og lykke til i krigen din. Håper å se noen warstats over helga da:)

Vi gleder oss til vår første virkelige storkrig
 

DeletedUser

Guest
You go! :D (Berre ikkje ver slem med chiltarc pls :eek:)
Kan passe kontoen din i helga eg :)
 

DeletedUser

Guest
En glimrende trådstart.
Personlig liker jeg ikke gulerøtter, så jeg går for motivasjon nr 1.
Kan være kv for deg mens du er i skarvesporet :D

Håper krigen begynner på mandag og slutter på fredag, slik at helgen ikke blir ødelagt.

LJ
 

DeletedUser

Guest
En herlig erklæring!

Du er jo enda mer optimistisk enn meg og det kan jeg ikke unngå å like :)
 

DeletedUser

Guest
Burn?:eek:

Neida, herlig erklæring! Gleder meg til å se hva dere kan få til:)
I cheer on You!
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Oh my :O

Skal støtte deg i helga jeg for å passe litt på deg så vi ikke mister vår beste fiende!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jauda! 1k mot 600k :p

Side 1:
Tribes: ALP
Players:

Side 2:
Tribes: L-13
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 0
Side 2: 158
Forskjell: 158

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 0
Side 2: 358,888
Forskjell: 358,888

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

image.php
 

DeletedUser

Guest
Trenger ikke være sarkastisk her. fyren er jo seriøs så ta han seriøs!;)
 

DeletedUser

Guest
Jaså :)

:D:Dvel jeg må jo bare si lykke til men jeg tror nok at L-13 vinner dette ;). Sånn motivasjon trenger vi i V5. Men det er jo allerede flere kriger. En av dem er av B-g vs E=Mc2. En heftig krig.... Jeg var et B-g offer :D. Men nå chiller jeg uten stamme :)
 

DeletedUser

Guest
:D:Dvel jeg må jo bare si lykke til men jeg tror nok at L-13 vinner dette ;). Sånn motivasjon trenger vi i V5. Men det er jo allerede flere kriger. En av dem er av B-g vs E=Mc2. En heftig krig.... Jeg var et B-g offer :D. Men nå chiller jeg uten stamme :)

Fordi du var feig og ikke ville bli angrepet ja. Slike spillere i stamme trenger vi flere av!
 

DeletedUser

Guest
For de som ikke skjønte det ( få, håper jeg inderlig ) var dette meg. Trym, du tok - ikke overraskende - feil. Jeg var aldri i L-13 :p
 
Topp