En liten godbit 2

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1)
Jo. USENS er infisert med spioner

2)
Nei. BoS sin ledelse er spionfri. Noen har hevdet dette før, men ingen kan bevise dette.

Hvorfor skal folk bevise det? Om de faktisk har en spion i deres ledelse er det jo bedre om dere ikke vet om det og ikke aktivt gjør noe for å få denne spionen ut ;)

Og angående gjennomtrekk i US:
BoS 89
k44 144

BBN 40

Dette er antall personer som har forlatt stammene. Jeg sjekket ikke opp hvor mange som kom inn i stammene igjen etterpå, men det er da veldig tydelige tall dette her? Og selv om så mange har forlatt begge disse stammene er dere blant stammene på toppen med flest medlemmer...
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skal folk bevise det? Om de faktisk har en spion i deres ledelse er det jo bedre om dere ikke vet om det og ikke aktivt gjør noe for å få denne spionen ut ;)

Og angående gjennomtrekk i US:
BoS 89
k44 144

BBN 40

Dette er antall personer som har forlatt stammene. Jeg sjekket ikke opp hvor mange som kom inn i stammene igjen etterpå, men det er da veldig tydelige tall dette her? Og selv om så mange har forlatt begge disse stammene er dere blant stammene på toppen med flest medlemmer...


Vel.
Vi tror ikke på det før det dokumenteres. Der er det mye snadder som garantert hadde blitt brukt, så dette er sludder.

Dette er ikke bare spillere som har forlatt stammen. (Snakker da kun for BoS)
Noen er utadlet, mange er kicket, (Flesteparten) og noen få sluttet etter eget ønske, enda vi er en stamme man ikke får slutte i? lol

BoS er igjen i toppen med K44 rett bak som du sier, og det kan jo skyldes at vi kvitter oss med daukjøtt rimelig kjapt. Et lite gulblink er avskjed før de rekker og si farvel.
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er forståelig at dere kicker gule og kvitter dere med daukjøttet ja, men når nitti stykk går ut, må det også komme inn nitti nye for å holde oppe medlemstallet ;) Jeg tviler på at der er mange stammer i v3 med like stor gjennomtrekk som dere... Til slutt kan det ikke være igjen mange som "var med fra starten" og som føler seg som en skikkelig bosser. Det blir ikke akkurat godt samhold mellom medlemmene når det aldri er samme medlemmer i stammen ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er forståelig at dere kicker gule og kvitter dere med daukjøttet ja, men når nitti stykk går ut, må det også komme inn nitti nye for å holde oppe medlemstallet ;) Jeg tviler på at der er mange stammer i v3 med like stor gjennomtrekk som dere... Til slutt kan det ikke være igjen mange som "var med fra starten" og som føler seg som en skikkelig bosser. Det blir ikke akkurat godt samhold mellom medlemmene når det aldri er samme medlemmer i stammen ;)

Det er faktisk motsatt at de "gamle gode" er tilbake og gjennomtrekken har i hovedsak bestått av senere ankommede spillere. Det er vel normalt vil jeg tro. Det å komme fra en annen stamme og inn i BoS er nok ikke lett..:)
 

DeletedUser

Guest
Det er faktisk motsatt at de "gamle gode" er tilbake og gjennomtrekken har i hovedsak bestått av senere ankommede spillere. Det er vel normalt vil jeg tro. Det å komme fra en annen stamme og inn i BoS er nok ikke lett..:)

skjønner godt at dere kan holde opp medlemstallene, dere har mange understammer som ikke er offentlige, o.g.r og nbk og sikkert mange flere som jeg ikke vet om
 

DeletedUser

Guest
skjønner godt at dere kan holde opp medlemstallene, dere har mange understammer som ikke er offentlige, o.g.r og nbk og sikkert mange flere som jeg ikke vet om

Nr.1 o.g.r eksisterer ikke.

Nr.2 NBK er en stamme som står på egne bein, Banewolf har gått imot oss tidligere på forumet og er ikke fan av oss.

Nr.3 Understammer eksistere ikke for BoS. BoD var også en stamme som sto på egne bein, men ledelsene som stod hverandre nær.
Synes og huske det er riktig ihvertfall.:p
 
Reaksjonspoeng
3
skjønner godt at dere kan holde opp medlemstallene, dere har mange understammer som ikke er offentlige, o.g.r og nbk og sikkert mange flere som jeg ikke vet om

Jeg sjekket ut nbk, og det var 4 av de 35 tidligere medlemmer som har sluttet i nbk som nå har tilknytting til BoS, BoD eller k44. Og o.g.r fant jeg ikke på stammeoversikten så det utsagnet var det ikke mye krutt bak:confused:
 

DeletedUser

Guest
Jaja.. Det var ny info for meg. :)

At vi har et viss tilsig er jo riktig, men at vi har noen "foringsstammer" er feil. Det er utrolig generelt mange søknader til en lederstamme, og noen få er jo av interesse.
 

DeletedUser

Guest
Jeg sjekket ut nbk, og det var 4 av de 35 tidligere medlemmer som har sluttet i nbk som nå har tilknytting til BoS, BoD eller k44. Og o.g.r fant jeg ikke på stammeoversikten så det utsagnet var det ikke mye krutt bak:confused:

jeg vil påstå at nbk er en spion stamme for bos, o.g.r er muligens sletta ja, medlemene der er vel flytta over til bod, og beste hos bod er flytta over til bos slik at de skal lede rankingen....

er utrolig mange fra nbk som har søkt seg inn til oss og forlater oss til den stammen, når til å med lederen i stammen søker seg over da fatta til å med en treg trønder mistanke :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jeg vil påstå at nbk er en spion stamme for bos, o.g.r er muligens sletta ja, medlemene der er vel flytta over til bod, og beste hos bod er flytta over til bos slik at de skal lede rankingen....

er utrolig mange fra nbk som har søkt seg inn til oss og forlater oss til den stammen, når til å med lederen i stammen søker seg over da fatta til å med en treg trønder mistanke :rolleyes:

Du har da rett i at den trønderen er treg. lol
Det er det eneste riktige du har sagt på de to siste sidene.. Er hele stammen din så på villspor?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
sier det samme ang vi er infisert med spioner, bevis det

Har du fremdeles ikke skjønt at man holder slike kort for seg selv?
Hva skal man med intel om man deler det med alle?
Hadde alle vært rike ville ikke rikdom vært verd noe, og alle ville i teorien vært fattige. Kunnskap er makt.
 
Topp