En liten godbit 2

DeletedUser

Guest
Snakker om sine egne stammefrender jeg... Sjelden allianser varer gjennom hele spillet, det er sant.

alliancer er midlertidig venner, stamme venner er og blir venner til man splitter lag. er enig i så fall, og må si unnskyld for at jeg missforsto.
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg vil bare presisere at hvis dere tror at jeg er imot spioner, så har dere misforstått. Spioner vil være en del av av spillet uansett. Man kan ikke sette opp regler som er imot spioner^^

Spioner er et positivt tilskudd til TW, men å legge ut intel fra andres forum bare for å vise seg er et negativt tilskudd til TW.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er faktisk i mot spioner.

Å vinne en krig fordi du har en spion i fiendestammen som forteller om alle claimsene og oppdragene etc. som blir planlagt, ville aldri hvert en morsom krig å vinne, selvom du er den klare underdog.

Jeg er selv veldig for ærlighet, i krig, i diplomati, med venner osv.

Dere stusser vel over at jeg vil være ærlig i en krig. For "Alt er jo lov i krig og kjærlighet" heter det seg. Nei, ikke for meg, dette er et spill, ingenting hender i RL om vi taper og blir eid. Ingenting!

Derfor går jeg for å ha det gøy, å ha det litt kos ;)

Å vinne en krig uten å være forbredt på motangrep og eventuelle oppdrag i mot, bedre kan man ikke få det.

Jeg har liten respekt for de som skryter av at de har spioner og legger ut all mulig info, jeg har liten respekt for stammer som har spioner ute.

XO har ingen spioner ute i andre stammer, det er slik vi vil gjøre det!

Min klare mening, dere kan gjerne mene noe annet og komme med saklige motargumenter, men jeg står ved mitt.

Vetle
 

DeletedUser

Guest
Jeg er faktisk i mot spioner.

Å vinne en krig fordi du har en spion i fiendestammen som forteller om alle claimsene og oppdragene etc. som blir planlagt, ville aldri hvert en morsom krig å vinne, selvom du er den klare underdog.

Jeg er selv veldig for ærlighet, i krig, i diplomati, med venner osv.

Dere stusser vel over at jeg vil være ærlig i en krig. For "Alt er jo lov i krig og kjærlighet" heter det seg. Nei, ikke for meg, dette er et spill, ingenting hender i RL om vi taper og blir eid. Ingenting!

Derfor går jeg for å ha det gøy, å ha det litt kos ;)

Å vinne en krig uten å være forbredt på motangrep og eventuelle oppdrag i mot, bedre kan man ikke få det.

Jeg har liten respekt for de som skryter av at de har spioner og legger ut all mulig info, jeg har liten respekt for stammer som har spioner ute.

XO har ingen spioner ute i andre stammer, det er slik vi vil gjøre det!

Min klare mening, dere kan gjerne mene noe annet og komme med saklige motargumenter, men jeg står ved mitt.

Vetle


flott håper denne holdningen sprer seg. slik som utviklingen har vær nå så er man nødt til å ha spion om man ikke skal komme bakpå
 

DeletedUser

Guest
Du sa noe om spion nettverk en folk tror? Jo da sant det, er ikke min feil at dere rerkrutterer folk uten en ordenlig søknad. Og den spionen jeg har i usens sa han skulle spionere for meg uten og ha noe for det siden vi er venner. Men vi har ikke trua noen så kom igjen gleder meg høre om denne "personen".

trenger jeg å si noe mere ;) action har spioner ute på tur :cool:
 

DeletedUser

Guest
Akkurat det er da en massiv overdrivelse..

tja jeg trodde stammene her var så fair at de ikke hadde spioner, men vi oppdaga at noe ikke stemte da de som sendte støtte og sa i fra på forum alltid fikk angrep i mot seg rett etter.... vi har tapt utrolig mange byer til bos pga dette.
 

DeletedUser

Guest
ja jøsses for å få raske poeng og krige mot amatører så jaaaah.... medlemenne i akademistammen er jo ferske i tw det er spillere vi rekruterer til tw og de burde få være litt i fred.

At BoS adler USENS-A er jo helt åpenlyst. De er like mye med i krigen de som USENS er, så at de blir adlet må de regne med!

USENS-A har kanskje ingenting å stille opp mot US, men det er da selvfølgelig ikke US sin skyld at USENS-spillerne faller som fluer vel?

Nå ser det ut til at US har begynt hardkjøret sitt, og det blir spennende å følge med på. Personlig har jeg alltid holdt med US grunnet dems erfaring og lederegenskaper, noe jeg vet kommer til synet nå.

Reisverket: Husk å ta med LnD også, de har vel sendt en god del støtte til BBN/Jappsene-gjengen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er faktisk i mot spioner.

Å vinne en krig fordi du har en spion i fiendestammen som forteller om alle claimsene og oppdragene etc. som blir planlagt, ville aldri hvert en morsom krig å vinne, selvom du er den klare underdog.

Jeg er selv veldig for ærlighet, i krig, i diplomati, med venner osv.

Dere stusser vel over at jeg vil være ærlig i en krig. For "Alt er jo lov i krig og kjærlighet" heter det seg. Nei, ikke for meg, dette er et spill, ingenting hender i RL om vi taper og blir eid. Ingenting!

Derfor går jeg for å ha det gøy, å ha det litt kos ;)

Å vinne en krig uten å være forbredt på motangrep og eventuelle oppdrag i mot, bedre kan man ikke få det.

Jeg har liten respekt for de som skryter av at de har spioner og legger ut all mulig info, jeg har liten respekt for stammer som har spioner ute.

XO har ingen spioner ute i andre stammer, det er slik vi vil gjøre det!

Min klare mening, dere kan gjerne mene noe annet og komme med saklige motargumenter, men jeg står ved mitt.

Vetle

nekter og bruke flere måneder, kanskje til og med år til slutt med dette spillet bare for og tape pga noen andre har spioner inne hoss oss, og vi nekta og utnytte sjansen som overaskende ofte dukker opp.
men er fint du har det gøy med og være vennelig^^
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
nekter og bruke flere måneder, kanskje til og med år til slutt med dette spillet bare for og tape pga noen andre har spioner inne hoss oss, og vi nekta og utnytte sjansen som overaskende ofte dukker opp.
men er fint du har det gøy med og være vennelig^^

Kan noen oversette dette? :confused:
 

DeletedUser

Guest
nekter og bruke flere måneder, kanskje til og med år til slutt med dette spillet bare for og tape pga noen andre har spioner inne hoss oss, og vi nekta og utnytte sjansen som overaskende ofte dukker opp.
men er fint du har det gøy med og være vennelig^^

Kan noen oversette dette? :confused:

Han nekter å bruke flere måneder eller år på dette spillet bare for å tape fordi at fienden har spioner hos seg.

Også et eller annet om meg og vennelig...
 

DeletedUser

Guest
Han nekter å bruke tid og dag på dette spillet, bare fordi en eller annen bondeknøl har satt en spion i stammen hans ^^
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hvis du tror du taper pga spionene i dette spillet, så er du litt naiv. Spionasje kan gi en del viktig/interessant info, men spionasje vil aldri være så avgjørende at den gjør at noen vinner hele verden. Tropper, koordinasjon og god planning er til syvende og sist avgjørende. Det er oppskriften til BoS, og vi har lykkes godt til nå. :cool:
 
Reaksjonspoeng
3
De som er "imot spioner" kan bare finne seg et annet spill å spille for de vil alltid eksistere. Det er umulig å spille dette spillet uten at spionene eksisterer. De vil alltid vær der.

If you cant defeat them, join them.
 

DeletedUser

Guest
De som er "imot spioner" kan bare finne seg et annet spill å spille for de vil alltid eksistere. Det er umulig å spille dette spillet uten at spionene eksisterer. De vil alltid vær der.

If you cant defeat them, join them.

De er ikke i underdogstammer. Og takk gudene for det:) Liker å ha litt privatliv...
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
De er ikke i underdogstammer. Og takk gudene for det:) Liker å ha litt privatliv...

Nei det skal dere ha, Shaman, dere har klart å holde stammen potte tett i forhold til spioner. Men det skulle bare mangle, så lenge stammens prinsipp var kun å spille med gamle kjente fra de andre verdener. Men dere blir stadig færre. Hvor lenge skal dere holde ut før dere må rekruttere utenfra?
 

DeletedUser

Guest
Hvis du tror du taper pga spionene i dette spillet, så er du litt naiv. Spionasje kan gi en del viktig/interessant info, men spionasje vil aldri være så avgjørende at den gjør at noen vinner hele verden. Tropper, koordinasjon og god planning er til syvende og sist avgjørende. Det er oppskriften til BoS, og vi har lykkes godt til nå. :cool:

det er jeg enig i, men klart spionasjen vil jo alltid hjelpe til med og koordinere riktig. og takket være spionasjen er det livsfarlig å bruke sitt eget forum. så derfor mener jeg dette er en ukultur, men det er desverre en del av spillet.
 
Topp