En liten godbit 2

DeletedUser

Guest
De som er "imot spioner" kan bare finne seg et annet spill å spille for de vil alltid eksistere. Det er umulig å spille dette spillet uten at spionene eksisterer. De vil alltid vær der.

If you cant defeat them, join them.

Neinei, det forstår jeg faktisk, men jeg vil aldri bruke spion. Det er en egen sak, dere får gjøre som dere vil, vinne en krig når man vet hva som kommer.

Nei, det gir ikke like mye klang..
 

DeletedUser

Guest
Han skulle vel egentlig bort til oss i Action, men fikk mindre og mindre tid til TW, så han ga likegodt fra seg kontoen. Det er ganske lett å lese fra TWstats når overdragelsen skjedde.
Veldig synd, men sikkert hyggelig for noen andre der i området :)
 

DeletedUser

Guest
tja jeg trodde stammene her var så fair at de ikke hadde spioner, men vi oppdaga at noe ikke stemte da de som sendte støtte og sa i fra på forum alltid fikk angrep i mot seg rett etter.... vi har tapt utrolig mange byer til bos pga dette.

Det har da mer med at dere rekrutterer alle mulige tullinger enn at man må ha spioner for å overleve å gjøre..
 

DeletedUser

Guest
Poseidon ja. En ordentlig ålreit fyr. Har faktisk historie med han, helt tilbake til V1:)

Og så var det Helge og Vreith (IRL venhttp://forum.tribalwars.no/images/smilies/mad.gifn) som startet opp i nord. Det er vel alle:p

Og så selveste stalin som var en av mine RoEm krigere? Hehe.. Ikke noe er helt tett, men dere hadde nok faktisk klart det, hadde det ikke vært for alle alliansene deres som lekker som siler.

Skjønner ikke alt snakket med spioner? Den har gått igjen overalt hvor jeg har spilt. ALLE verdner og 90 % av alle ok stammer har dette. Som RV sier: Lær dere å bruk de til egen fordel, eller bli en psykotisk pasient. Som alle har sett omsettes mye av intel`en til propaganda. Det er en del av TW.
 

DeletedUser

Guest
Og så selveste stalin som var en av mine RoEm krigere? Hehe.. Ikke noe er helt tett, men dere hadde nok faktisk klart det, hadde det ikke vært for alle alliansene deres som lekker som siler.

Skjønner ikke alt snakket med spioner? Den har gått igjen overalt hvor jeg har spilt. ALLE verdner og 90 % av alle ok stammer har dette. Som RV sier: Lær dere å bruk de til egen fordel, eller bli en psykotisk pasient. Som alle har sett omsettes mye av intel`en til propaganda. Det er en del av TW.

Josef Stalin ble overtatt av en bruker, en i Yakuza som ville ha en større og mer sentral konto;)
 

DeletedUser

Guest
veeeeeeeeeeeeeel nå er vel ikke usens infisert av spioner. bos har jo til å med spioner i ledelsen :cool:

1)
Jo. USENS er infisert med spioner

2)
Nei. BoS sin ledelse er spionfri. Noen har hevdet dette før, men ingen kan bevise dette.
 
Topp