En liten observasjon fra oss på V1

Status
Stengt for ytterligere svar.

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Dette med bynavn må dere i teamet ta sterk krittikk for, å banne halve v1 pga bynavn er totalt latterlig og unødvendig maktmisbruk, her kunne dere ryddet opp med en streng advarsel og gitt spillerne en frist på å bytte navnene på byene sine.
 

DeletedUser

Guest

En annen sak som er merkelig er at majoriteten av dem som bryter reglene om samhandling mellom kontoer er de som har spilt lenge og har de store kontoene, mens de spillerne som har mindre kontoer og mindre fartstid ikke har problemer med dette.
Nå forsvinner jo heldigvis dette problemet da vi legger inn en sperre på dette, men det sier jo mye om holdningene til reglene blant den eldre garde av spillere.


Akkurat den påstanden vil jeg stoppe med en gang.
Jeg tenker som jeg nevnte tidligere, at de fleste av oss, og da mener jeg store som små, unngår juks så langt det lar seg gjøre. Problemet er at det finnes noen spillere som tar flere kontovakter. Når en da har en stor konto på flere mill og så har kontovakt for flere spillere, så får man fort hundretalls kommandoer. Da blir det vanskelig å holde oversikt. Da blir det feil å rakke ned på de store spillerne, bare for at de er snille nok til å være kontovakt og gjør en glipp.
 

DeletedUser

Guest
paalodin skrev:
Dette med bynavn må dere i teamet ta sterk krittikk for, å banne halve v1 pga bynavn er totalt latterlig og unødvendig maktmisbruk, her kunne dere ryddet opp med en streng advarsel og gitt spillerne en frist på å bytte navnene på byene sine.
Som jeg allerede har skrevet, så er det ikke vanlig at vi gir advarsler og jeg kan ikke på noen måte se at Teamet skal kunne ta sterk kritikk for at enkelte ikke klarer å sette seg inn i regler å følge dem.
At du synes det er lattelig og unødvendig å måtte følge regler, får bli ditt problem.
Men når vi gjør feil så tar vi selvfølgelig kritikk for dette og rydder opp etter oss der dette trengs.


windsy skrev:
Akkurat den påstanden vil jeg stoppe med en gang.
Jeg tenker som jeg nevnte tidligere, at de fleste av oss, og da mener jeg store som små, unngår juks så langt det lar seg gjøre. Problemet er at det finnes noen spillere som tar flere kontovakter. Når en da har en stor konto på flere mill og så har kontovakt for flere spillere, så får man fort hundretalls kommandoer. Da blir det vanskelig å holde oversikt. Da blir det feil å rakke ned på de store spillerne, bare for at de er snille nok til å være kontovakt og gjør en glipp.
Når jeg skriver at marjoteten av spillere som blir tatt er store spillere, så kommer jeg ikke med noen påstand.
Jeg bare fastslår fakta, så får du protestere så mye du vill.
En annen del av fakta er at siden jeg begynte som moderator på V1, så har jeg enda ikke hatt en sak om samhandling som har omfattet mere en maks 2 kontoer.
Så å komme med en påstand om at jeg rakker ned på store spillere, som er snille å sitter kontovakt i sommervarmen blir helt feil.
 

DeletedUser

Guest
Kjenner at det irriterer meg grenseløst at dere later som problemet alle andre ser ikke eksisterer. De eneste svarene man får her er det samme gamle: med en veldig understreking av at "moderatorene jobber frivillig." Jeg kan love deg at vi vet det. Vi spiller også frivillig, men det betyr ikke at vi må være fornøyde med spillets utvikling?

Det jeg rett og slett ikke kan forstå er hvorfor det er umulig å få til en endring på disse punktene, når dere hører gang på gang at dette er et problem majoriteten av spillerne sliter med. Og uansett hvor mange bortforklaring og unnskyldninger dere kommer med for å dekke over det, så er det fremdeles et problem inntill noen gjør noe med det. Vi har tatt første skrittet, det er opp til dere å møte oss på halvveien i det minste.

For kort sagt tror jeg vi vil oppnå det samme. Vi vil alle at TW skal være rettferdig, vi vil at det skal være underholdelde og vi vil at så mange som mulig skal spille. De aller fleste på v1 synes straffeutmålingene er feil - og da går det ikke ann å si at vi ikke vil gjøre det hvis det er oss det går utover at noen bryter reglene. Jeg kan bare snakke for meg selv her, men jeg vil ikke at fienden min skal miste (la oss si) 50% av byene sine fordi h*n gjorde en feil. Dere legger jo opp til gråbykrig. Litt av problemet er også at det til tider virker som enkelte i teamet bare holder for ørene når vi peker på konkrete problemstillinger. Dere vil jo ikke en gang vurdere løsningsforslagene vi kommer med!

Må også sitere dette en gang til. For det irriterer veldig at ting må godkjennes før det postes i saker som dette. Det virker jo bare mot sin hensikt, og teamet skyter til dels seg selv i foten ved å så tanker om at ting sensureres.
Og hva er poenget med å ha denne tråden i et sted der moderatorene kan bestemme hva som skal kunne postes og ikke? Dvs den ble 100% sikkert flyttet dit?
Eller..Jeg ser jo poenget, men føler det er direkte feil. Særlig når mange har opplevd at legitime poster ikke blir godkjent totalt uten grunn.
 

DeletedUser

Guest
Sir PIO: Du sier at dere strekker dere lengre ved å fortelle at dere sender IG mail når det kommer større regelendringer. I lys av dette vil jeg ta frem en del av regelverket.

§15) Regelendringer

Reglene kan bli endret uten forvarsel, men vil bli annonsert. Mindre regelendringer vil kun bli annonsert på forumet, mens større regelendringer vil bli annonsert ved en IG-mail. Hver spiller er selv forpliktet til å holde seg oppdatert på regelendringer.

Det høres veldig fint ut når dere skriver på denne måten, men faktum er at dere er bundet til akkurat dette. Vær så snill og ikke pynt på sannheten.
 

DeletedUser

Guest
Når jeg skriver at marjoteten av spillere som blir tatt er store spillere, så kommer jeg ikke med noen påstand.
Jeg bare fastslår fakta, så får du protestere så mye du vill.
En annen del av fakta er at siden jeg begynte som moderator på V1, så har jeg enda ikke hatt en sak om samhandling som har omfattet mere en maks 2 kontoer.
Så å komme med en påstand om at jeg rakker ned på store spillere, som er snille å sitter kontovakt i sommervarmen blir helt feil.
[/QUOTE]

Der misforstod du hva jeg ville frem til dessverre. Det jeg vil frem til er at det blir veldig uoversiktelig i sommermånedene med masse kontovakter, og hvis man gjør en glipp som mange har gjort den siste tiden nå, så er det ikke sikkert at de gjør det med vilje. Det er dette jeg reagerer på. Som jeg kan lese, virker det som du tror alle de store spillerne bryter reglene med vilje, når faktum er at det enkelt og greit kan være vanskelig å følge med på alle kommandoene som blir gitt over utallige kontoer.
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
syntes du bommer litt på mange av svarene dine, Sir. jeg syns det er flott at du svarer forresten. jeg respekterer også dine meninger.

MEN det må da være andre virkemidler for å holde bynavn på v1 lovlig. når dere har latt være å banne spillere for bynavn over lengre tid, så er jo ikke det rart det sklir ut, dette er jo en regel som går på skjønn. Og ikke kom med det at dere ikke har tid, for det er ikke spillerene sin feil (selv om det gjerne ikke er teamets feil heller). at dere har et liv utenom TW er en særdeles dårlig unskyldning for å banne folk. det er forøvrig en ok unskyldning til å ikke banne folk.
Når dere så finner ut at dere har ikke har hatt tid, så er ikke massebanning en god løsning. dette lyser desverre ikke bare dårlig dømmekraft, men også dårlig holding og lite respekt.

får dere penger for hver gang dere banner folk?
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
windsy; nå er også denne sperringen satt inn så det ikke skal bli mer uheldige koordineringer mellom kontovakt og egen konto, så da burde vel akkurat den saken være ute av verden eller? Ikke nødvendig å dra det mer opp nå.
 

DeletedUser

Guest
windsy; nå er også denne sperringen satt inn så det ikke skal bli mer uheldige koordineringer mellom kontovakt og egen konto, så da burde vel akkurat den saken være ute av verden eller? Ikke nødvendig å dra det mer opp nå.

er jo ikke det når PIO beskylder alle større spillere for å jukse med vilje da.
MEN som jeg nevnte tidligere. Det er utrolig bra at den sperren blir satt opp... Spørsmålet er bare hvorfor den ikke ble satt opp tidligere? Er det slik at man MÅ bli klok av skade? en slik sperre kunne bli satt opp mye tidligere, for å forhindre juks.
 

DeletedUser

Guest
Glitter.
Hvis de svarene du får er de samme gamle, så kan det kanskje ha noe med at spørsmålene også er de samme gamle.
Det er fint at Dere har fått med dere at vi som er moderatorer jobber frivillig, så da skal jeg ikke mase mere med dette. :)
Når det gjelder endringer, så har du da netopp vært med å få i gjennom en endring, nemelig dette med sperre mot samhandling.
Og om du ikke har fått det med deg enda, så ble denne aplikasjonen tatt i bruk i går.
Dette at ting må sensureres som du kaller det, er av den enkle grunn at enkelte ikke klarer å holde seg saklig eller la være å spame ned en tråd med en masse tull.
Slike tråder gidder jeg ikke bruke så mye tid på, så for at Dere som har saklige ting å komme med i det hele tatt skal få svar fra meg, så siles alt tull bort.
Skriver du saklig, så legger moderatorene det ut. Skriver du om hvor dum jeg er eller lignende, så trykker moderatorene på den beryktede Del knappen.

Windsy
Jeg pynter ikke på sanheten, men forholder meg til fakta.
Ser du gjør det til et poeng at vi må forholde oss til §15, men hvem tror du egentlig det er som har skrevet §15?
Jeg missforsto deg ikke når det gjelder problematikken rundt dette å sitte kontovakt for mange spillere, men presiserte bare at jeg ikke kom med noen påstander slik du hevdet, da jeg bare konstanterte fakta i saken.
Ellers ser jeg problemet som sikter til, men nå har vi jo forhåpentlig vis løsningen på plass.

Dannemann
Når det gjelder by navn, spiller navn, stamme navn og profiler generelt, så er ikke dette noe jeg sitter å ser gjennom hvær dag.
Men når jeg da setter i gang så blir det som regel massebaning ut av dette da det fort dukker opp masse rart her.
Jeg skal derimot ta selvkritikk på at jeg noen ganger kanskje har vært litt pirkete, men etter å ha fått en hel del hevendelser fra dere spillere,
så skal jeg fremover være litt mere rund i kantene.
Men vær nå så snill å ikke bruk hele registeret av kallenavn på kjønsorganer som bynavn da... Bruk hodet når du døper en by, så skal jeg bruke hodet når jeg bedømmer navnene.

Og til alle dere som føler at dere ikke blir hørt, dere tar veldig feil.
Vi som sitter i Teamet diskuterer oss i mellom det meste av problemer som dukker opp.
Vi sitter ikke å kaster tærning om hvilke regler vi skal tre over hodet på dere, men de fleste endringer som blir gjordt er som regel et resultat av saker og ting dere tar opp.
 

DeletedUser

Guest
@Windsy: Nå generaliserer du en smule. Pio sier noe om holdningen blant den eldre garde av spillere i forhold til reglene, men det er ikke noe i skrivemåten hans som eksplisitt sier at det gjelder alle større spillere. Det er nok bare din egne forvrenging av saken. Forøvrig, med mindre noe har endret seg drastisk, så er det mange som ikke bryr seg så mye om man bryter reglene så lenge man ikke blir tatt for det.

Forresten, hvis folk er like dårlige til å lese IG reglene som forum reglene er det ikke overraskende at mange blir bannet.

Syns forresten det er morsomt. Først kommer folk å bitcher om at det ikke gjør noe med problemene. Så blir det satt opp en sperre, og folk fortsetter å lete etter noe å bitche om angående det? Aaah, for all del, fortsett. Dette er underholdene lesestoff! :p
 

DeletedUser

Guest
16-06-2009, postet jeg et innlegg som på mange måter vil minne om dette. I mellomtiden har det kommet ny CM, nytt team, og flere endringer i spillet. Vi som spillere har stortsett sittet passive og sett på disse endringene som påvirker vår spillhverdag og har forsøkt så godt vi kan å tro at de gjøres for å få en mer retferdig moderering av .no som helhet. Likevel har jeg, og flere andre ledere for ulike stammer, i det siste sett oss nødt til å ta til ordet for å få gjort noe med det vi ser på direkte sabotasje av spillerne her.

Så, i håp om at dette teamet vil ha forstand til å høre på de som rammes av dagens policy, vil jeg på vegne av BOL, H.F.O, IB-fam og K1***SE-fam ta opp følgende punkter:

- Regelverket
- Teamets holdning ovenfor spillerne
- Straffeutmåling
- Forumet's moderering


Flere har forsøkt å ta opp disse punktene hver for seg på tickets, men blitt hysjet ned, eller rett og slett ikke turt å ta noe opp av frykt for å bli straffet. Så, omsider måtte vi spørre oss: hvordan skal vi kunne forandre på noe her i verden - sosialt og politisk - hvis vi ikke tør si i fra? For at dette innlegget ikke skal bryte noen regler for forumet skal jeg prøve så godt det lar seg gjøre å ikke dra inn enkeltsaker eller bruke for mye konkrete nick på spillere.

HVA ER PROBLEMET?
Kort sagt: Vi ser at kontrakten vi skrev under på for 2,5 år siden endres konstant, at folk bannes for de minste ting, vi er vitne til urimelig straffeutmålinger og synes rett og slett at det virker som flere av moderatorene her er på "powertrip" og er direkte umulig å diskutere med både over tickets og på forum. Vi føler at dette dreper vår spilleglede og at dere til tider bør ta mer hensyn til oss som spillere, i stedet for å sette kjepper i hjulene på oss alle sammen.

REGELVERKET
Slik jeg ser det bør reglementet (og straffeutmålingen for brudd på det) være rettferdig, men det bør også være et reglement som majoriteten av spillerne er enig i. Som nevnt over har dette endret seg uant mange ganger. Vi velger å tro at dette gjøres for at det skal bli mer oversiktlig - men vi ønsker å informeres hver gang endringer skjer. Dere kan faktisk ikke straffe oss for regelbrudd som er begått etter at dere endrer kontrakten vi har skrevet under på tidligere. Dere endrer jo kontrakten.

TEAMETS HOLDNING OVENFOR SPILLERNE
De fleste på v1 har nå hatt en eller flere møter med team-medlemmer, enten på forum eller over ticket. En ting som går igjen hos folk som skal beskrive opplevelsen med dette/disse møtene er at teamet virker hovmodige, overlegne og særdeles vanskelige å diskutere med. Det går nesten aldri ann å få et klart svar på hva som er blitt gjort galt, eller hvorfor straffen er såpass hard. Der dere kanskje ser "rettferdighet" ser vi urimelighet. Vi ønsker ikke en grå verden, vi ønsker ikke at urimelige straffer skal skje uansett om det rammer våre fiender - og vi ønsker ikke å straffes for å si i fra om dette. Vi ønsker rett og slett en dialog med dere hvor dere i det minste har til hensikt å inngå kompromiss!

STRAFFEUTMÅLINGEN
Vi har tidligere fremmet et ønske om å få innsyn i hvordan straffeutmålingen deres fungerer. HVilke straff man får for hvilke regelbrudd - og gjerne en begrunnelse for hvorfor. Det har vi ikke fått, og vi lurer nok stadig på hvorfor? Det som går igjen når jeg har snakket med ulike stammer, er en felles oppfatning om at teamet (iallefall på v1) straffer altfor hardt. At de ser ut til å ønske flere gråbyer og at det ser ut som teamet ikke tar i betraktning hvor lenge denne verdenen har vart og hvor vanskelig det i utgangspunktet er å motivere seg til å fortsette etter 2,5 år på en verden. De fleste av oss sier det samme: Dere dreper spillegleden vår!

FORUMET'S MODERERING
Her går det mye på det samme som er nevnt over. Forumet's brukere forsvinner, eller slutter å skrive, i frykt for å bli straffet for alt mulig. Det er rett og slett for lite takhøyde og det ødelegger litt av lysten til å delta i diskusjoner her. Noen av de jeg har snakket med foreslo at trådstarter burde ha mer å si mht hvordan tråden kan utarte seg. Rett og slett iallefall rådføres med før en moderator stenger tråden eller fjerner store deler av innleggene. Vi er lei av å føle at moderatorene her er på konstant powertrip, eller rett og slett utøvermakt bare for å vise at de har den.

Sist gang jeg tok dette opp var det et problem, slik vi så det, at vi var nede i 17918 spillkontoer - og vi pekte på at teamets oppførsel og straffeutmålingen derfra var skyld i dette. Vi forutså også at det kom til å bli mye verre. Og rett hadde vi, for nå er det enda færre til tross for at det er langt flere verdener. Ja, for .no har faktisk bare 15.997 kontoer - på 6 verdener!

Jeg har full forståelse for at det kanskje er innogames som legger rettningslinjene her, men det bør være mer enn språkbariæren som krever at hver server har et team fra eget land. Man kan nesten sammenlikne det litt med et kommunestyre. Dere som sitter i teamet bør forholde dere til tilstanden på den serveren dere styrer, og ta hensyn til hvordan disse er. Dere kan rett og slett ikke forvente at alt som kan fungere på .net, vil fungere her - og iallefall ikke på en 2,5 år gammel verden som v1.no.

Vi startet med en tanke om at Arnulf Øverland hadde rett når han skrev at du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv. Og i spillet er vi fiender, allierte og iap's. Vi utgjør majoriteten av de største spillerne og stammene på en verden og vi ønsker å bli tatt på alvor denne gangen. Hvis vi, til tross for andre uenigheter, klarer og enes om en ting som dette så betyr det iallefall at noe bør gjøres før alt er grått på v1. Og det er bare dere som kan gjøre noe for å snu denne trenden.

Konkret så ønsker vi å si klart i fra om at vi er HELT i mot at de som bryter reglene skal miste byer som straff med en gang. Vi ønsker ikke mer grått. Vi ønsker ikke at spillerne i stammer på v1 skal slutte fordi teamet jobber mot dem. Vi ønsker ikke at flere skal slette kontoene sine i protest. Vi synes det er rett og rimelig at de som bryter en regel for første gang bør få en advarsel før regelbruddet skal gå utover en hel verden. For det er nettopp det som skjer når enda større deler av verden 1 går grå.

NB! Poster her, fordi alt må godkjennes på andre forum. Dere får flytte om det passer dere, men synes det er rart at folks innlegg må sensureres før de postes i slike tråder som dette.

Hei.

Eg har følgt godt med på hva som har skjedd rundt om i verden 1 den siste tiden, det er skremmende å se hvordan mods skremmer folk til å slutte. Det burde vær i deres interesse og ha så mange spillere i verden 1 som mulig ? Men sånn ser det ikke ut til at det er !!
Ser at folk takker mod. for å ta seg tid til å svare oss her på forum, det burde være en selvfølge at dem gjør spør du meg ! Dem skal være her for oss, i tjeneste for oss som spillet tw.

Leser svarene til sir P og sitter igjen med ingenting, svarene er akkurat som forventet. Ingen tein til å komme oss i møte på noen ting. Her er bare den samme svadaen som vi får når vi spør om noe på ticket.

Det som er gjort fra mod i det siste et den største sabotasjen av spillet eg har sett siden eg startet TW, det er heilt ufattelig ødeleggende for spille gleden ! Flere og flere slutter med tw, flere og flere dropper å kjøpe premium. Så serveren blir sagte men sikkert ødelagt. Kan ikke skjønne at InnoGames kan sitte stille og se på at dette får skje heller ??

Det må gå an å vise litt vilje til å komme oss i møte, det er faktisk majoriteten av spillere som støtter denne klagen ? Så dere bør ta en runde med InnoGames for å se om det er punkter dere kan inngå kompromiss på ? Vist at dere prøver iallefall !

MVH.bgm
 

DeletedUser

Guest
Glitter.
Hvis de svarene du får er de samme gamle, så kan det kanskje ha noe med at spørsmålene også er de samme gamle.
Det er fint at Dere har fått med dere at vi som er moderatorer jobber frivillig, så da skal jeg ikke mase mere med dette. :)
Når det gjelder endringer, så har du da netopp vært med å få i gjennom en endring, nemelig dette med sperre mot samhandling.
Og om du ikke har fått det med deg enda, så ble denne aplikasjonen tatt i bruk i går.
Dette at ting må sensureres som du kaller det, er av den enkle grunn at enkelte ikke klarer å holde seg saklig eller la være å spame ned en tråd med en masse tull.
Slike tråder gidder jeg ikke bruke så mye tid på, så for at Dere som har saklige ting å komme med i det hele tatt skal få svar fra meg, så siles alt tull bort.
Skriver du saklig, så legger moderatorene det ut. Skriver du om hvor dum jeg er eller lignende, så trykker moderatorene på den beryktede Del knappen.

Først av alt vil komme med en liten presissering som jeg mener bør nevnes, da jeg og første poster diskuterte denne tråden før den ble postet var vi enige om at dette ikke skulle bevege seg inn mot spesifikke mods men skulle være rettet mot regelverket som sådann. Nå føler jeg at vi er litt på feil vei med dette i og med at det stadig kommer hints rettet mot den enkelte mod på v1. Prøv å la det ligge inntil videre (selv om jeg skjønner at mye av frustrasjonen til de spillerne som poster bunner ut i hendelser som har skjedd på v1 den senere tid).

Så over til det jeg skulle kommentere:

Jeg ser at sensurering er blitt et tema som tas opp nå. Her har jeg ting jeg har lyst til å nevne. Først kommer dette evindelig preiket om saklighet inn. Hvorfor skal alt være like saklig hele tiden (Og da mener jeg ikke i denne tråden)? Visse tråder legger ikke opp til at alt skal være like saklig men mods her har en tendens til å sakliggjøre ihjel tråder her inne med å dele ut infractions og stenge tråden når de går off topic. Hva med å la trådene gå litt off topic til tider og heller renske ut det som er ondsinnet harselering i stedet for å drepe diskusjoner som kanskje ikke direkte omhandler det som tråden handler om?

Og at alle mods jobber frivillig fritar dere ikke fra bruke hodet innimellom. Ved stort sett enhver kritikk jeg har sett mot mods kommer denne evindelige "frivillig" kommentaren opp. Vi skjønner dere jobber frivillig, men dere mottar også en godtgjørelse for å gjøre den frivilliginnsatsen. Det blir akkurat det samme som å være frivillig på en festival. Man er der og jobber på frivillig basis, men mottar en godtgjørelse i form av gratis inngang eller noe lignende. Det betyr også at man ikke bare kan "gi faen" og gjøre bare det en vil, men det følger plikter med.

Til slutt er jeg litt interessert i å vite om Sir PIO svarer for hele teamet eller prøver han alene å kommentere enhver kritikk her? For om han alene sitter å prøver å svare i tråden skal han ha kreditt for det og de andre litt pes, men om han svarer for hele teamet bør han også få hjelp til å svare på forumkritikken og ikke bare la den ligge og ignorere de problemene som omhandler det.
 

DeletedUser

Guest
Vel, siden jeg er en av to supermoderatorer her inne kan jeg svare på den kritikken som har kommet imot oss, og straffeutmålingen på forumet. For å svare meget enkelt på de beskyldningene som har kommet opp:
Det at forummodsa blir sett på som overivrige dommere på powertrip er for meg en ganske usaklig beskyldning som personer her inne kan holde seg for god tid, spesielt de som faktisk har vært i teamet tidligere. Ja, jeg kan glatt innrømme at jeg har driti meg ut noen ganger på forumet, ved å gi altfor strenge straffer - Noe folk har gitt klar beskjed om til meg. Men det går på for det første at jeg misforstod straffesystemet her inne, samt at jeg nok var litt for nazi. I den senere tid mener jeg at forumteamet har løsnet litt på tøylene, slik at dere som forumbrukere får litt friere spillerom. Jeg personlig har iallefall latt en del ting gå meg forbi, av den grunn at jeg ikke vil moderere i stykker forumet. Vi er her for dere, å gjør alt vi kan for at forumet skal være en plass for alle.

Men jeg kan komme med en del gode tips, slik at vi gjør hverdagen her inne bedre for alle.

1. Rapporter ting du mener strider imot reglene! Dette ser vi altfor lite av, å det ville hjulpet stort om dere forumbrukere hadde vært litt mer aktiv der, slik at vi får luket ut dritt som ikke hører hjemme på forumet.
2. LES de fordømte reglene! De er der for en grunn.
3. Bruk logikk, hue og normal folkeskikk når du poster på forumet er du snill. Kommer ganske langt med det :)
4. Det ER faktisk lov til å sende oss moderatorer her inne en PM, om dere har spørsmål å komme med.

Fizzy's 2 cents..
 

DeletedUser

Guest
Hvor vanskelig skal det være å forstå?
Sir Pio sier at de går lengre enn de trenger ved å sende IGmail til spillerne når det skjer større endringer. NEI, dere går ikke lengre enn dere behøver!!!! Dere er forpliktet til det!

Jeg syns det også er veldig rart at sir pio ikke innser at det kan være vanskelig å holde oversikten over store kontoer i forhold til små. Nå er heldigvis sperra satt opp ser, jeg etter å ha lest litt på forum, og ja, Jeg var litt bastant i den beskyldningen med a generalisere større spillere. etter å ha lest gjennom en gang til, ser jeg at jeg har lest galt, men likevel viser det lite innsikt når dette ikke taes opp i vurderingen at det er vanskelig å holde kontrollen. Enda en ting å ta med i betraktningen er at jeg mistenker at eiere av større kontoer også sitter kontovakt i større grad. Hvis dette er riktig, så blir det helt feil å sammenligne store og små spillere.

Uansett, dette blir off-topic etter min mening. Det som er problemet er straffeutmålinger, og jeg ser store forskjeller ut i fra straffeutmålingene. Jeg slapp veldig "lett" unna i forhold til andre. Hvordan kan dette ha seg?
 

DeletedUser

Guest
Teamet sier de tar imot ris og ros, men når folk poster "ris" mot dem på off forum, kommer modsene og ber dem ta det opp med mods på pm..
 

DeletedUser

Guest
Det spørs i hvliken grad den risen er i da. Har du et problem med en moderator, er det beste å ta det opp med den moderatoren det gjelder, eller ta kontakt med CM.
 

DeletedUser

Guest
Går det an å få vite om mods er i kontakt med de ansvarlige i InnoGames for å prøve å komme oss i møte på f.eks. straffeutmåling ?? Eller har mods lagt denne diskusjonen død for denne gangen ? Blir diskusjonen lagt død så vil den komme igjen og igjen, så det må vel være bedre å fikse dette en gang for alle ? Vi betaler for å spille og burde få litt gehør når vi mener det er ting som er feil, det vil InnoGames tjene på til slutt.

Fornøyde kunder er bedre en missfornøyde kunder og til slutt ingen kunder !
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp