En liten redegjørelse fra -RE-

DeletedUser

Guest
Morsomt at når dere tar kontakt med RFLF om allianse (eller "broderstamme", som dere så fint kalte det), så er -RE- et stort tema. Hvordan RE var en huggestamme som gjorde alt for å vinne. RE, stammen som bare inviterte spillere for å internadle de, og gjerne brukte pushkontoer for å vokse. Eller stammen som bare ville ha en og en fiende, og gå videre på neste "offer". Stammen som det kunne i det hele tatt kunne diskuteres om hadde "steil integret", noe dere selv hadde. Stammen dere ville sinke, for å så erklære krig mot.

Snodig hvordan vi plutselig var et tema i taktikken deres likevel. Rekrutteringen av fire spillere på vår rim samme dag, er selvfølgelig heelt tilfeldig.

Finner du det virkelig merkelig at dere er et tema i en samtale mellom oss og RFLF Villa framstår du faktisk dummere enn jeg trodde. Når disse samtalene fant sted hadde dere allerede hatt innledende samtaler (det kom fram i samtalene våre) og våre diplomatiske uenigheter var allerede begynt å eskalere. Du siterer likevel et helt avsnitt av min post hvor du egentlig ikke vier det jeg skriver mer enn en linje. Til din ene linje kan jeg si at, "JO, det var faktisk helt tilfeldig at de 4 kom inn samme dag"

Og resten av det du skriver føler jeg at jeg har svart på allerede 1 gang, så jeg velger rett og slett bare å ignorere det.

Croatoan skrev:
Så du sier du ikke regnet med eller ønsket krig?? spiller vi sim city?
fremprovosert dritt er vel litt hardt å ta i.. det skal 2 sider av en sak får å skape en krig:p dere har vel ikke bare rent mel i posen dere heller?
Nei, vi har neppe 100% mel i posen, men jeg kan garantere at vi aldri ville kjørt den kyniske løsningen dere gjorde.

Til slutt oppfordrer jeg CKH å slutte å agrumentere med -RE-.
De mener sine argumenter vel forankret, mens vi har et helt annet syn på hva som har skjedd her.

Til Solono vil jeg si at du skal være forsiktig med å anklage folk for trusler, for jeg har sett dine samtaler med vår ledelse og du framstår ikke akkurat som Dalai Lama selv i samtalene og derfor vil jeg minne deg på et ordtak jeg vet du har fått av andre i vår ledese. Det er farlig å kaste stein i glasshus.

Spir out!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Sier bare om hvor mye innforstått du er i -RE-, og etter din mening vet du tydeligvis mye mer enn meg :trist:

stoned skrev:
Du MÅ jo være østlending. Typisk dem.

Haha, nei er ikke det... Sist jeg hørte et utrykk som

stoned skrev:
"Svett oterpung"

Så var det en nordlending som sa det, og det sier da mer om deg enn om meg :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Det er riktig, jeg sa:
"en siste ting. årsak til at jeg ikke svarte før nå, var at hadde jeg gjort det, ville krigen kommet før, som du sikkert har forstått etter hvordan denne samtalen gikk."

Årsak var at jeg synes -RE- har vært noen forbanna, egoistiske fjols, og jeg ikke akkurat var i diplomatisk tankegang. Så jeg lot heller være å si noe. Det hadde ingenting med at vi ville ha krig der og da, det var for å unngå at det ble krig med engang at jeg ikke svarte, men gjerne tolk alt på -RE-måten, kjør på. Flere som liker seg i den bobla jeg snakka om tidligere, ser det ut til.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Finner du det virkelig merkelig at dere er et tema i en samtale mellom oss og RFLF Villa framstår du faktisk dummere enn jeg trodde. Når disse samtalene fant sted hadde dere allerede hatt innledende samtaler (det kom fram i samtalene våre) og våre diplomatiske uenigheter var allerede begynt å eskalere. Du siterer likevel et helt avsnitt av min post hvor du egentlig ikke vier det jeg skriver mer enn en linje. Til din ene linje kan jeg si at, "JO, det var faktisk helt tilfeldig at de 4 kom inn samme dag"
Finner det ikke merkelig at vi er en del av en slik samtale, akkurat som at det ikke er merkelig at dere rekrutterer for å langsiktig ha store spillere på rimmen vår den dagen dere går til krig. Dere får benekte det som dere vil egentlig, dere er såpass erfarne at dere skjønner hva vi mener her. Skulle likt å sett reaksjonene om vi tok en haug med spillere på rimmen i K45. Bare se hvordan reaksjonene var noe vi tok inn Drawde...

Dere er flinke til å spille uskyldige i det hele. Det skal to parter til for å få til en konflikt. Vi er sikkert skyld i en del selv også.

Hovedpoenget er. Dere velger å gå bak vår rygg for å prøve å sinke oss og for å gå til krig. Javel, da synes jeg ikke synd på dere. Da gjør vi det heller på våre premisser og erklærer krig ganske kjapt istedenfor. Det må dere rett og slett tåle, men jeg har en følelse av at en del CKH-spillere som svarer her ikke er vant til å få krigene slengt i trynet og heller erklærer dem selv. Dere sier jo selv at "alle" er ledere i CKH. Da burde dere visst at planene deres og at dere velger å dele de med en annen stamme, så bør dere jaggu være klare for å ta konsekvensene for det og.

Sword of Die og Stoned. Dere prater stort sett om V3 i denne tråden.. dette er v12. Dere snakker om hvordan dere erklærte krig osv. Dere har hatt flere måneder på å gjøre det her også, uten å gjøre det, og spiller heller spillet i kulissene.
 

DeletedUser

Guest
Finner det ikke merkelig at vi er en del av en slik samtale, akkurat som at det ikke er merkelig at dere rekrutterer for å langsiktig ha store spillere på rimmen vår den dagen dere går til krig. Dere får benekte det som dere vil egentlig, dere er såpass erfarne at dere skjønner hva vi mener her. Skulle likt å sett reaksjonene om vi tok en haug med spillere på rimmen i K45. Bare se hvordan reaksjonene var noe vi tok inn Drawde...

Dere er flinke til å spille uskyldige i det hele. Det skal to parter til for å få til en konflikt. Vi er sikkert skyld i en del selv også.

Hovedpoenget er. Dere velger å gå bak vår rygg for å prøve å sinke oss og for å gå til krig. Javel, da synes jeg ikke synd på dere. Da gjør vi det heller på våre premisser og erklærer krig ganske kjapt istedenfor. Det må dere rett og slett tåle, men jeg har en følelse av at en del CKH-spillere som svarer her ikke er vant til å få krigene slengt i trynet og heller erklærer dem selv. Dere sier jo selv at "alle" er ledere i CKH. Da burde dere visst at planene deres og at dere velger å dele de med en annen stamme, så bør dere jaggu være klare for å ta konsekvensene for det og.

Sword of Die og Stoned. Dere prater stort sett om V3 i denne tråden.. dette er v12. Dere snakker om hvordan dere erklærte krig osv. Dere har hatt flere måneder på å gjøre det her også, uten å gjøre det, og spiller heller spillet i kulissene.

jeg har jo knapt spillt 1 mnd. Har engelig ikke dratt frem v3 så mye heller, bortsett fra svar til SOD. Synes bare dere er noen rotter.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
jeg har jo knapt spillt 1 mnd. Har engelig ikke dratt frem v3 så mye heller, bortsett fra svar til SOD. Synes bare dere er noen rotter.

Det har vi fått med oss. Men prisen man må betale for å planlegge krig mot andre er at man kan få en krig i trynet selv. Virkelig snodig at vi ikke sitter og venter på at dere erklærer mot oss i steden. Det hadde vært mest "fair" eller hva? Vente til dere har fått sinka oss mest mulig, fått flest mulig mot oss og vokst dere størst mulig på rimmen vår. Ja, det gir jo mening.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Vel Spiralis

Jeg bor i et murhus, med vinduer. Jeg er ikke redd for vinduene mine :) Dette er helt seriøst. Du har en samtale hvor jeg var skikkelig forbanna, og det var etter adlingen til tw-guide. Dette skyldes nok også en del svarene jeg fikk når jeg kontaktet tw-guide :)

Men for det meste så forholder jeg meg rolig og saklig :). Gjør jeg feil innrømmer jeg de gjerne, men i denne situasjonen føler jeg ikke at vi har gjort noe feil. Den største stammen blir gjerne en hugge stabb. Men å la ådsel som stoned slippe til her på offentlig forum syntes jeg ikke akkuratt har vært noe sjakktrekk. Han sier han kommer fra et møblert hjem og hater folk som mottar støtte fra nav osv. Jeg vet ikke hvor i periferien jeg skal plassere han jeg, men hadde jeg hatt en sosial skala fra 1-10 hadde han kommet langt ned på den lista. Tviler også på at han er en lønnet arbeider og jeg tror ikke hjemmet var særlig godt møblert. Hadde han vært i min stamme hadde jeg bedt han moderere seg litt, fordi han ville satt alle i et dårlig lys. Men klar det er deres valg.

Dere forstår kanskje ikke at dere selv gikk til krig mot oss den dagen dere aktivt prøvde inngå avtaler som skulle hindre vår vekst og gjøre det vanskelig for oss?
 

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Jeg liker ikke å henge ut folk offentlig.

Og Stoned. Enten så er du 5 år gammel eller så forteller du litt om deg selv i innleggene dine hver eneste gang! Oppdragelse er tydeligvis noe du ikke har fått hjemme så skal jeg tippe så regner jeg med at du vokste opp på en institusjon med lite stimuli. Jeg regner med at det sikkert var en del elektrosjokk inni bildet også basert på hvordan du ordlegger deg.
Så jeg velger å beklage på vegne av hele Norges befolkning for den oppveksten og de grusomme handlingene du har blitt utsatt for og håpper det ikke skjer med andre.

Det du gjør der å henge ut stoned offentlig. Motsier deg selv much?
 

DeletedUser

Guest
Hva jeg sier, er på eget grunnlag. Ikke dra stammen min inn i dette.
Er forøvrig i en skiftlederstilling i bama, samt markedsansvarlig i artic warming ved siden av ingeiørstudiet. Du finner meg på skattelistene.

Kommer fra ett 300 kvdarats hus utenfor Tromsø sentrum med svømmebasseng i hagen, selv om dette ikke er så praktisk i tromsø. Er dog saltvannsbasseng og ikke ferskvann. Naust og strandlinje følger med.
Min far er pensjonist og har hatt 1 og en halv dag sykefravær iløpet av sin 44 års abeidskarriere. Det han som har satt mine standarder når det kommer til sykefravær og sosiale støtteforhold.

Ådsel sier du? Har du tatt steget og sunket til like lavt sosiale nivå som meg? Mtp personangrep osv. Trodde dere var så voksen og velformulerte av dere? Har jeg dratt i slike tråder at du føler deg truffet? Synes det er veldig teit av deg og komme ned på mitt nivå. Her nede er det stort sett bare jeg som trives.

Skjerpings.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Klart vi kan! Når er det party i saltvanns bassenget ditt stoned? for det var ikke ferskvann!
300 kvadrat er vel greit, har det selv men leier ut 70 av de. Naust har jeg ikke, og strandlinja ligger 200 meter unna.
Selv er jeg oppvokst i ett rekkehus uten basseng men med mange andre menneskelige venner rundt meg :)

Skjønner at min oppvekst ikke kan måle seg med naust som nærmeste nabo, strandlinje og saltvanns basseng. Men jeg har ikke behov for så mye selvskryt heller. Jeg er realist, og har lært meg til å stå på egne ben og er generellt fornøyd :)

Men å rakke ned på mennesker som er i en vanskelig situasjon mens du ifl deg selv lever i sus og dus er ikke en god egenskap og vitner om at du er veldig selvsentrert noe jeg personlig ikke ser på som en god egenskap. Det er da tydelige mangler hos deg siden du fremdeles ikke er kommet over pappan min stadiet enda..

Jeg liker å hjelpe mennesker noe som gjør at jeg har en egen evne til å trekke ned eller opp på deres nivå for å kunne bistå :)

Skal vi sette en strek nå kanskje?
 

DeletedUser

Guest
Klart vi kan! Når er det party i saltvanns bassenget ditt stoned? for det var ikke ferskvann!
300 kvadrat er vel greit, har det selv men leier ut 70 av de. Naust har jeg ikke, og strandlinja ligger 200 meter unna.
Selv er jeg oppvokst i ett rekkehus uten basseng men med mange andre menneskelige venner rundt meg :)

Skjønner at min oppvekst ikke kan måle seg med naust som nærmeste nabo, strandlinje og saltvanns basseng. Men jeg har ikke behov for så mye selvskryt heller. Jeg er realist, og har lært meg til å stå på egne ben og er generellt fornøyd :)

Men å rakke ned på mennesker som er i en vanskelig situasjon mens du ifl deg selv lever i sus og dus er ikke en god egenskap og vitner om at du er veldig selvsentrert noe jeg personlig ikke ser på som en god egenskap. Det er da tydelige mangler hos deg siden du fremdeles ikke er kommet over pappan min stadiet enda..

Jeg liker å hjelpe mennesker noe som gjør at jeg har en egen evne til å trekke ned eller opp på deres nivå for å kunne bistå :)

Skal vi sette en strek nå kanskje?

Nå ble jeg faktisk litt imponert. Ett slikt slibrig comeback, nesten uten og tenke seg om viser klasse. Du får tommel opp (Y).
Jeg bor da ikke hjemme, partyene i svømmebassenget endte på min 19årsdag. :D
Bor nå relativt sentralt i Tromsø sentrum.
Nærmeste nabo hos mor og far, er en hytte, også har vi noen greie o trivelige folk på andre siden. De mener at livsgnisten er sugd ut av dem av spøkelser og har hatt masse prester og tøv som skal drive ut alle disse onde åndene. Kanskje det er disse onde åndene som har gitt meg min grusomme personlighet? Naboene over meg som barn, var enten Hippies, før de flyttet videre til Karlsøyen (norges eneste ukjente fristat, akkurat som Danmarks, litt mer kjennte "Christiania"), flyttet det inn en eks narkobaron. Han Bodde der noen år før han ble skutt litt utenfor tromsø i en narkohandel. Pratet aldri med disse folka, men var sikkert trivelige mennesker. Brukte det meste av barndommen min på foballbanen, så er kun derifra jeg har mine relasjoner til omverdenen. Er ikke no bortskjemt pappagutt heller, hatt deltidsjobb siden jeg var 16, og betalt husleie hjemme siden jeg var 17. Fordi min far ville lære meg om livet utenfor paradiset.

Man kommer ikke langt her i livet om man skal gå og tenke på alle andre. Rakker ikke ned på folk som faktisk har det vanskelig, men jeg kommer i fra Norden, hvor vi har mest arbeidsledighet i landet... Og for o si det slikt; Er jævla mange av dem som KUNNE jobbet. De bare gidder ikke. Er disse folka som burde vært lynjset.

Så lenge jeg spiller på serveren vil det ramle dritt ut av kjeften min. Så noe streksetting blir det ikke. Er jo off-forumet som her halve morroa.
 

DeletedUser

Guest
Jepp der var dagen geografitime vel overstått;)
Nesten så jeg drømte meg bort,og fikk "Nordlengsel" til vinterlandet :)
 

DeletedUser

Guest
Altså, Villa. Ærlig talt. Hva med de utallige byene dere adlet rett ved oss? Er det ikke en "uskreven regel" at slikt gjør man bare ikke mot samarbeidspartnere? Dere har holdt på slikt over lang tid, og det kan vel sies at dere i -RE- har posisjonert seg til en krig dere nå erklærte, så det å si at det var CKH som ønsket en krig blir da ikke helt rettferdig, blir det? Når dere selv har fremprovosert mye av driten selv?

Sånn som eg tolker det så er en IAP en IAP og ikke noe annet, det ligger i ordet; Ikke-Agresjons pakt, så lenge det ikke er angrep mellom stammene så burde det gå fint. Er det noe å krangle om?

Eg har reagert mest på rekruteringen til CKH og føler det er den som gikk over agresivitetsgrensen for krig. Dere rekruterer spillere 360 grader rundt -RE-

så det å si at det var CKH som ønsket en krig blir da ikke helt rettferdig, blir det?

Hvordan det? Har det jo svart på kvitt at CKH spillere diskuterte krig mot -RE-
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
nå synes jeg dere spammer en del:O å ligger litt utenfor trådens tema?:O (selv om jeg er overasket over at dere enda ikke har diskutert hvem som har beste bilen)

lets move on(nod)
 

DeletedUser

Guest
er det ikke Hvorfor det ble krig som er trådens tema? *think*
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Sånn som eg tolker det så er en IAP en IAP og ikke noe annet, det ligger i ordet; Ikke-Agresjons pakt, så lenge det ikke er angrep mellom stammene så burde det gå fint. Er det noe å krangle om?

Eg har reagert mest på rekruteringen til CKH og føler det er den som gikk over agresivitetsgrensen for krig. Dere rekruterer spillere 360 grader rundt -RE-



Hvordan det? Har det jo svart på kvitt at CKH spillere diskuterte krig mot -RE-

Åjasså, som du selv sier så er en IAP en IAP så lenge ingen angriper hverandre, så hvorfor begynner du å sutre over rekruttering da? :) Vi har jo ikke angrepet, bare rekruttert.

En krig mellom CKH og -RE- har ligget i kortene lenge, brosjan. En trenger faktisk ikke å være jurist for å komme fram til det, og jeg er rimelig sikker på at samme tema har vært oppe hos -RE-.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Forskjellen er at vi har logger dere faktisk sier dere planlegger å gå til krig, men ikke før dere har sinket oss. Det er deres egen feil at dere havnet i denne situasjonen nå. Dere har rekruttert over hele kartet og bresket dere over ting i områder som -RE- har vært dominerende i.

Dere prøver å få til en allianse med RFLF, men samtidig kaller diplomaten for dum, truer med krig og ser på dere selv om den "eneste utfordreren til -RE-". Det har ikke slått dere at å jekke seg selv ned litt hadde hjulpet? Kanskje behandlet andre stammer med litt mer respekt?
 
Topp