En ny tid er kommet!

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
En rolig natt, V 4 aner fred og ingen fare. alle sover trygt i sine senger og gleder seg over morgendagens muligheter for kriging
Alle som en ligger trygt i sine senger. Utenom 2 ildsjeler. Disse to sjelene har akkurat gjort sitt intog på v4.
Verdensbilde vil aldri igjen bli det samme.

Med et pågangsmot, beslutsomhet og en vilje som aldri før har blitt bevitnet vill disse 2 sjelene jakte på alt som kommer
i deres vei! Aldri mer vil v4 være trygg! Natt og dag må alle våke over sine byer i frykt for at angrepene skal komme!
kansje ikke idag, kansje ikke i morgen. Men angrepene vil komme! og du vill flykte! Selv ikke med Gudene ved din side
vill du kunne motstå de sterkeste tropper du noen sinne har møtt på!


Du har kansje hørt om disse to!? hundrevis av byer er blitt ødelagt! tusener av soldater er blitt drept! de ser frykten i hvit øyet
og de angriper selv de sterkeste spillerne!

Med en galhet kun slått av den legendariske Poke Me, vil disse to spillerne gjøre de sykeste ting! Med en angreps vilje selv Brann2006 sliter med å matche, vil disse spillerne angripe alt som kommer i deres vei! Med en sluhet selv vår kjære glitter ikke behersker, vil de sno seg forbi som slanger i vått gress! Med en lojalitet som bare den en gang så store Master of kunne håpe om å besitte, vil vi støtte våre alierte gjennom tykt og tynt! Med en godhet som kun den mektige Runinter klarer å spre, vil vi gi smil og glede til alle som velger den riktige siden! men hvilke side er egentli dette?

det eneste som er sikkert er at disse to er kommet for å bli!

Offisielt er nå Most Wanted og Varanior08 en del av verden 4! Du har kanskje hørt om oss? kansje ikke! det eneste som er sikkert
er at vi vil skape glede! sorg! kaos! frykt! trygghet! Vi er slu! lojale! inteligente! sleipe! og ikke minst ustabile.

Vi slår ned med en jernhånd på all motstand! men vi vill verne om våre venner og støtte dem gjennom tykt og tynt! Og du er enten
BLÅ eller så er du RØD! there is no in between!.

Hvor vill du stå når natten på nytt senker seg?
 

DeletedUser

Guest
Enten blå eller rød... Angriper du allierte da eller?

/dissdiss
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
blå

klart angriper jeg allierte gjør ikke du?

nei det jeg sier er at du enten er blå eller så er du Rød! dvs at alt som ikke er markert Blått på kartet, er rødt å ergo en fiende.
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er bare sånn jeg er... :)

Jeg har MER enn nok av venner, jeg..

Og om du ikke forstod hva jeg sa til varanior, well, here it comes: Jeg tror at han ikke har venner på spillet hvis folk enten er rød eller blå.

Got it ? ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
jo

jo, men mine venner er markert i blått.

trenger jeg å lage en lang post om dette eller er svaret mitt akseptert?
 

DeletedUser

Guest
Enda en post hvor nicket ikke står?
Mulig jeg er blind, men kan noen vise meg hvor nicket står?
 

DeletedUser

Guest
Med en galhet kun slått av den legendariske Poke Me, vil disse to spillerne gjøre de sykeste ting! Med en angreps vilje selv Brann2006 sliter med å matche, vil disse spillerne angripe alt som kommer i deres vei! Med en sluhet selv vår kjære glitter ikke behersker, vil de sno seg forbi som slanger i vått gress! Med en lojalitet som bare den en gang så store Master of kunne håpe om å besitte, vil vi støtte våre alierte gjennom tykt og tynt! Med en godhet som kun den mektige Runinter klarer å spre, vil vi gi smil og glede til alle som velger den riktige siden! men hvilke side er egentli dette?

det eneste som er sikkert er at disse to er kommet for å bli!


Pretty sure at det er meningen.
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha , "trept tusener av tropper" :p Er ikke akkurat skremmende dette her når de fleste "store" spillere dreper flere tusen tropper daglig :D
Jeg gjør værtfall o.o
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha , "trept tusener av tropper" :p Er ikke akkurat skremmende dette her når de fleste "store" spillere dreper flere tusen tropper daglig :D
Jeg gjør værtfall o.o

Lenge siden jeg drepte flere tusen tropper daglig. Sist gang drepte jeg hvertfall ett par hundre tusen :p
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
tropper

merk at en "tropp" i dette forstand er bestående av flere enheter, ergo en "tropp" består ikke av 1 spydmann og derfor blir "tusener av tropper" etterhvert milioner av enheter.
 
Topp