En ny tid er kommet!

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
s_yawn.gif



jeje...
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hyggelig du er blacki

Moro med slike innlegg, men noen ganger er det vel bedre og la InGame action snakke for seg. ;)

Hadde vel en lignede sak for en tid siden hvor en annen pratet i store ord og falt som et korthus etter en stund.. :)

Men lykke til, V4 trenger slike, bare det ikke blir med praten bare. For det er ikke lett og få endret en hel verden som er så pass 'satt' som denne.
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg på den andre siden syns det er artig med slike poster. Blir litt mye av det samme på v4 forumet til tider. Liker at dere presenterer dere selv igjennom en PnP post. Får håpe dere holder ut da ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
endring

oki! ^^


(mulig jeg ikke følger med, men har ikke merket noe her da, mulig slikt ikke merkes on the top! :p:p


For å sette ting helt på spissen, har ikke dere økt i poeng den siste dagen? tenkte meg det, ergo verden er blitt forandret og vill aldri igjen bli den samme, en endring er en endring uansett hvilken skala.

og jo selv i toppen har vårt inntog blitt kraftig merket de siste dagene:) kansje er ikke verden snudd på hode! men vinden blåser hvertfall i en annen retning...
 

DeletedUser

Guest
når er det egentlig dere har tenkt og starte???
virker ikke som at dere har noe voldsomt hastverk med å komme igang og forandre verden...
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Optimister begge to sier nå jeg:) er nok bare kjfeten:eek: men vi får nå sjå da:)


løkke tel!
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hehe må dessverre skuffe deg her er nok bare varanior som er stor i kjeften eg er litt mere forsiktig i mine uttalelser
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det må jeg si! Denne tråden har fått mye oppmerksomhet ja, så ser ut som trådstarter har fått det han var ute etter, oppmerksomhet! :)
Kan ærlig si at jeg ikke har kjent et fnugg av denne duoen som visstnok er bedre enn selveste Gudene, ifølge dem selv, men blir spennende å se om de klarer å holde det de har sagt i tråden til nå! Ikke lov for mye nå da ;)
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Enig med deg der scar vil ikke si denne duoen har gjort så mye til nå denne tråden her er litt flau rofl:d
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
tough guy

ser du snakker høyt her pezz:) var ikke så stor når alle nuksa mine kom tilbake med grønneraporter da lillegutt?:) gon catch me? you dont know where i stand do you :eek: pzt pzt
 
Topp