En Yakuza erklæring

DeletedUser

Guest
Tja, det er jo fakta at stammer har drevet og støttet dere leeeeenge, så er det så rart at folk tror dere lever på andres nåde?
 

DeletedUser

Guest
La dem tro hva dem vil:p

Vi tror ikke Shaman. Vi vet.
Vi har cc fra mange alliansesamtaler med dere, hvor dere hyler om støtte. Når en stamme trekker seg ut, trues de jo også med krig. hehe

Dette er ok, og alle i samme sits hadde gjort akkurat det samme.
Det er da ikke noe å nekte for? Alle vet det likevel. Går dette litt på stoltheten løs? :)

Mange hadde nok også kjørt den samme massive gråadlingen som dere gjør nå. Det er en ok form for flukt og vi har selv gjort det på stammenivå i V1.

Ellers mener du fortsatt at alt står bra til? :rolleyes:
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jeg skjemmes faktisk over diverse propaganda valg
som blir brukt her. Begge sider lyver og misbruker informasjon til de
grader (er jo litt av det sort propaganda er, men men)

Yakuza - Har gjort en tøff jobb mot større fiende men
kunne aldri (og da mener jeg aldri) overlevd uten støtte fra
sine allierte støttestammer og deres innspill på krigen.

United Swords - Dere har uten tvil den beste familiestammen for
øyeblikket, og vil antakelig forsette å vokse etter at Yakuza er borte,
evt dere taper pga overflod av fiender (går i favør for dere for øyeblikket).

Angående det å kalle United Swords "UnderDogs" pga medlemsantallet
er absurd, som jeg skrev i en tidligere post så var bbn/yakuza/usens
(husker ikke helt hvem jeg tok med) 112 medlemmer vs United swords
(k44+BoS+BoD på tidspunktet) 122 medlemmer.

Vedrørende fremtiden til krigen mellom Yakuza og United Swords
så ser det dystert ut for Yakuza hvis det er sant det som skrives om
at stammer starter å velge å forsøke å opprette sammarbeid med
United Swords istedet for å forsette med støtte til Yakuza.

Deres nå pågående 1,5 måneders krig (nei ikke 3 måneder shaman!) har vært
imponerende men virker til å gå mot slutten. Jeg ønsker begge sider lykke til,
men vennligst behold unyttig løgn og faktatvisting til dere selv..

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Mon tro om det evt går an og vise at man aldri har mottatt støtte? Selv under Madders heroiske forsøk på og adle en by:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
!.5 måneder? Virker som det har gått 3 måneder:p Slutten nei, har ikke tenkt til å dø dessverre...
 

DeletedUser

Guest
Alltid kloke ord fra Jazcan, men det er en liten korrigering her.

Angående det å kalle United Swords "UnderDogs" pga medlemsantallet
er absurd, som jeg skrev i en tidligere post så var bbn/yakuza/usens
(husker ikke helt hvem jeg tok med) 112 medlemmer vs United swords
(k44+BoS+BoD på tidspunktet) 122 medlemmer.


Litt avhengig av når du kikket på dette da, men BoD har som nevnt ingenting med BoS eller US å gjøre. De er en saga blott.
I tillegg, på fiendesiden, kommer jo Usen-A og alle støttestammene til Yakuza.

Dette med underdogs er selvsagt bare en fleip, men at vi i US er i et enormt mindretall pt, er det faktisk ingen tvil om.
 

DeletedUser

Guest
Alltid kloke ord fra Jazcan, men det er en liten korrigering her.

Angående det å kalle United Swords "UnderDogs" pga medlemsantallet
er absurd, som jeg skrev i en tidligere post så var bbn/yakuza/usens
(husker ikke helt hvem jeg tok med) 112 medlemmer vs United swords
(k44+BoS+BoD på tidspunktet) 122 medlemmer.


Litt avhengig av når du kikket på dette da, men BoD har som nevnt ingenting med BoS eller US å gjøre. De er en saga blott.
I tillegg, på fiendesiden, kommer jo Usen-A og alle støttestammene til Yakuza.

Dette med underdogs er selvsagt bare en fleip, men at vi i US er i et enormt mindretall pt, er det faktisk ingen tvil om.

tull... Dere er smacket inn på samme kontinent og er ikke så mindretall som dere tror. Dere som har fått en ny sammarbeidspartner og greier. Ogjeg er ganske sikker på at dere sammarbeider med Ghetto, at de sender support:p
 

DeletedUser

Guest
Haha.. Nei det er helt feil. Vi har ikke benyttet den muligheten enda. Vi er gode venner men ikke allierte.

Ingen støtter US bortsett fra oss selv. Det er faktisk sant. Når det er sagt så har vel ikke behovet vært tilstede heller da :)
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg er klar over at dette er en "propaganda" tråd men på side 22 synes jeg det er litt mye med tillsynelatende meningsløs kverulering. kan dere ikke komme med litt flere kvalitets poster og litt mindere kverulering.
 

DeletedUser

Guest
Dette var et taktisk profilbytte Shaman, så slipper du å oppdatere så mye.

The crazy ones

Særlig siden det nå bare er 16 + Josef Stalin. (Som forøvrig nå spilles av en Ex.BoS. :)

Ellers? Når skal dere slippe nyheten om deres siste allianser? ;)
 

DeletedUser

Guest
Er nok løse rykter om allianser ute og går ja...

Wrong... Josef spilles nå av en Ex-Yamato:)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Alltid kloke ord fra Jazcan, men det er en liten korrigering her.

Angående det å kalle United Swords "UnderDogs" pga medlemsantallet
er absurd, som jeg skrev i en tidligere post så var bbn/yakuza/usens
(husker ikke helt hvem jeg tok med) 112 medlemmer vs United swords
(k44+BoS+BoD på tidspunktet) 122 medlemmer.


Litt avhengig av når du kikket på dette da, men BoD har som nevnt ingenting med BoS eller US å gjøre. De er en saga blott.
I tillegg, på fiendesiden, kommer jo Usen-A og alle støttestammene til Yakuza.

Dette med underdogs er selvsagt bare en fleip, men at vi i US er i et enormt mindretall pt, er det faktisk ingen tvil om.

som jeg sa: i en tidligere post og på det tidspunktet,
og angåened ghetto støtte United Swords ville vært en fatal bevegelse fra ghetto med tanke på at jeg tror dem er spredd nok for seg selv :p

United swords har en fordel med å være stacka i sitt eget kontinent, men med tanke på medlemsantallet og frontene dem har fått så burde det være en fair fight...

Yakuza, BBN og LnD er alle gode stammer, men vi ser ikke mye annet enn ord om å slå ut United Swords enda. Samme gjelder United Swords: store ord om å ta ut motstanderen. Dette vil ta tid folkens, hvis dere ikke klarer å gi fienden flere fronter og få organisert svære offensiver.
 

DeletedUser

Guest
Enig. Dette tar tid. Så lenge den ene eller den andre siden mottar så mye støtte, vil det ta tid. Bare se på Yakuza. De har kun fått slått ut 6 spillere på 1,5 måned.

Nå har ikke US (K44 og BoS) støtte av andre, men du har observert helt rett når du nevner vår clustersamling, som har vært en strategi fra dag 1. Dette gjør det vanskelig andre veien.

Bra.. ;)
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg regner med at alle poeng er blitt understreket med flere enn de nødvendige to strekene og jeg anbefaler derfor begge partene til å legge ballen død, og så får vi se hvem som kommer med den første gode propagandatråden her på forum.
Veeeldig hyggelig at dere holder liv i forum,men det får være grenser:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Enig. Dette tar tid. Så lenge den ene eller den andre siden mottar så mye støtte, vil det ta tid. Bare se på Yakuza. De har kun fått slått ut 6 spillere på 1,5 måned.

fortsatt i mot US, men.. hadde høyest respekt for yakuza for en stund tilbake, men når jeg var stamme leder for en rank 39 stamme, så kom et par av spillerne der og spurte om stammen våres kunne hjelpe de-.-

når noen erklerer krig, er det sånn at "mine venner kan slå dine venner" plutselig?
 
Topp