En Yakuza erklæring

DeletedUser

Guest
Eneste vi BBN har hatt å gjøre med dem er at de tror vi er alliert med dem.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
TD stammene støtter både USENS og Yakuza. Vi kommer derfor til å flytte fokus mot dem en stund nå, til stor glede for japsene vil jeg tro.
 

DeletedUser

Guest
TD stammene støtter både USENS og Yakuza. Vi kommer derfor til å flytte fokus mot dem en stund nå, til stor glede for japsene vil jeg tro.

Slutt å bruk utrykket "Japsene" :mad:

Og nei... Nasjonaliteten i stammen er i skrivende stund 1 Svensk, 1 Færøyene og resten fra Kongerike Norge.
 

DeletedUser

Guest
Ehmm.. Skjønner ikke at TD er med i krigen :p Har faktisk farmet en av dem^^ :p
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke hva BoD gjør der heller. Vi har ikke noe med de å gjøre, men dere syntes kanskje listen blir litt penere da? ;)
 

DeletedUser

Guest
Bod har lenge vært uten ledelse og hertuger. Alle som fortjener det er omplassert. Resten er off.. At disse adles, har ikke noe med US å gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Så hvem leder nå BoS? Sirstei har tydligvis gitt seg da han internadles av deg :)
 

DeletedUser

Guest
Bare 1 færøysk? Hvor ble de andre av? :(

Broren hans. Han sluttet for lenge siden dessverre. Men du finner han fremdeles i V2, tror jeg....

Reiseverket: Eneste som har forbindelse med Japan er meg. Flytter blandt annet til Fukuoka neste år.
 

DeletedUser

Guest
Så hvem leder nå BoS? Sirstei har tydligvis gitt seg da han internadles av deg :)

Han har ikke gitt seg, men har noen forpliktelser i RL som gjør at han nå reduseres litt. I tillegg var han jo så ensom der oppe da. :)
 

Øksefar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hahaha noobs!!!

greit nok å være modig, men om ikke vettet er på plass først, er det ingen håp. takk for byene deres!!:cool:
 
Topp