Epicki vs nato

DeletedUser

Guest
For at denne verden i heletatt skal bli noe interesant, så synes jeg NATO og EPICKI kunne ta seg en krig!

Ikke det at jeg tror de tør,:rolleyes: men det hadde vært interesant å se hvem av disse som ville komme best ut av det. hehe:D:D:D
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
image.php


image.php


Meh boring...
 

DeletedUser

Guest
Nå skal jo F-F-D ha mye av æren og da, slik at det kommer på plass.
 
Reaksjonspoeng
3
Sin del av æren er vel en understatement?
(Edit: Så nå at det sto "mye av æren" ikke "sin del" :p DEt gjør posten min noe meningsløs... jaja)
Side 1:
Tribes: F-F-D
Side 2:
Tribes: NATO

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 22
Side 2: 3
Forskjell: 19

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 197,219
Side 2: 26,932
Forskjell: 170,287

chart


Og EPICKI:

Side 1:
Tribes: EPICKI
Side 2:
Tribes: NATO

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 97
Side 2: 65
Forskjell: 32

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 11
Side 2: 2
Forskjell: 9

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 650,139
Side 2: 334,552
Forskjell: 315,587

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 94,939
Side 2: 19,413
Forskjell: 75,526

chart
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Kanskje greit å ta med en rapport som viser et lenger tidsperspektiv ? hvis du ikk var klar over det så får man liksom med alle fakta da, istedet for brøkdeler av det


Side 1:
Tribes: EPICKI
Side 2:
Tribes: NATO

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 38
Side 2: 5
Forskjell: 33

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,681,971
Side 2: 1,514,208
Forskjell: 1,167,763

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 339,758
Side 2: 40,809
Forskjell: 298,949

chart





Side 1:
Tribes: F-F-D
Side 2:
Tribes: NATO

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 54
Side 2: 28
Forskjell: 26

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,253,661
Side 2: 1,514,208
Forskjell: 739,453

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 491,190
Side 2: 247,120
Forskjell: 244,070

chart
 

DeletedUser

Guest
Vi må ikke glemme NATO's interne problemer oppi det her nå da! Jeg syns de skal ha endel av æren selv jeg, for at stammen dems har hatt så kraftig nedgang de siste par ukene :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vi må ikke glemme NATO's interne problemer oppi det her nå da! Jeg syns de skal ha endel av æren selv jeg, for at stammen dems har hatt så kraftig nedgang de siste par ukene :eek:

Ja, for all del. Her må vi gi NATO mye av æren selv, uten tvil. Jeg er imponert av dem korte tiden dem brukte på å bryte ned sin egen stamme.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nå skal jo F-F-D ha mye av æren og da, slik at det kommer på plass.

avkreftes, det er kun EPICKI sin ære. Hadde det vært NATO vs F-F-D så hadde det vært helt andre tall. Det dere som skal ha æren her, men det er vel de ilojale medlemmene som skal ha den største æren for nedgangen vår? :cool:
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
avkreftes, det er kun EPICKI sin ære. Hadde det vært NATO vs F-F-D så hadde det vært helt andre tall. Det dere som skal ha æren her, men det er vel de ilojale medlemmene som skal ha den største æren for nedgangen vår? :cool:

Og det at dere har (noe du kaller) illojale medlemmer, skyldes igjen dårlig lederskap.
Et godt lederskap ville holdt medlemmene i stammen, og jobbet målbevisst med samhold og for å holde medlemmene tilfreds ;)
 
Reaksjonspoeng
3
Kanskje greit å ta med en rapport som viser et lenger tidsperspektiv ? hvis du ikk var klar over det så får man liksom med alle fakta da, istedet for brøkdeler av det

Blir det noe veldig forskjell da? Dere har adlet 5 byer flere av NATO enn F-F-D. Dere har 900k mer poeng :)
Tviler ikke på at dere er bedre enn F-F-D, men det er ikke EPICKI som har tatt ned NATO. Først og fremst er det deres interne problemer, deretter kommer EPICKI og F-F-D sine angrep :D
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Blir det noe veldig forskjell da? Dere har adlet 5 byer flere av NATO enn F-F-D. Dere har 900k mer poeng :)
Tviler ikke på at dere er bedre enn F-F-D, men det er ikke EPICKI som har tatt ned NATO. Først og fremst er det deres interne problemer, deretter kommer EPICKI og F-F-D sine angrep :D

Som du selv sier så blir det jo en forskjell:D

VI er ei så flinke som dere til å miste byer :p
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
avkreftes, det er kun EPICKI sin ære. Hadde det vært NATO vs F-F-D så hadde det vært helt andre tall. Det dere som skal ha æren her, men det er vel de ilojale medlemmene som skal ha den største æren for nedgangen vår? :cool:

Men så va det jo faktisk illojale medlemma som var grunne til NATO's overtak over F-F-D :mad:
 
Topp