Epicki vs nato

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Må faktisk skuffe deg der spiralis, veit om enkelte som har Iap seg imellom men skal ikke nevne navn :)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er jeg årsaken til det? Hvorfor? Det har du aldri svart på, bare hevdet. På forum hadde vi det koselig, men plutselig, ja da...

Det er ilojalt det, det kan du ikke motsi, at lederne skifter stamme er jo katastrofe bare..

Tror det skal litt mer til for en vellykket stamme enn at man har det koselig på forumet. Koselig, hva betyr det? Et velutviklet off-topic med "tell til 1000" og diskusjoner om hvilket fotballag som er best? Jeg bare lurer..
 

DeletedUser

Guest
Må faktisk skuffe deg der spiralis, veit om enkelte som har Iap seg imellom men skal ikke nevne navn :)

Jeg vet hvem dere har hemmelige avtaler med hvertfall :eek:

Det var en bra plan, men siden dere ikke klarer å holde tett så hjelper ikke det :p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det er vel galt at de har spion i NATO også nå da, siden det går mot dere denne gangen :p
Samtidig trenger de ikke ha IAP med noen, sålenge det er spillere som kjenner hverandre godt og ønsker å samarbeide om et mål.
Selv fiender kan gjøre slikt. *sukk*
Synes den en gang så arrogante Zippy, nå begynner å sutre fordi at det går motsatt vei av det som var hans planer.
Så tøff når dere gikk mot Yamato, og Yamato tapte noen byer.
Nå som tilstanden er snudd og dere taper byer, så er arrogansen gått over til sutring.... :D

nei, selvsagt ikke? :p
Hhhmm, maybe, men da gir du jo en annen fiende byer som du senere må ta, men du tjener jo på det, men moralsk ser jeg ikke noe positivt i det.
Hhhm gjør jeg?
Ja, selvsagt, alt gikk på skinner da
Eeehhh, nei, Yamato er oplløst og borte så den har ikke snudd, Yamato adler jo ingenting siden de ikke eksisterer? :confused:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tror det skal litt mer til for en vellykket stamme enn at man har det koselig på forumet. Koselig, hva betyr det? Et velutviklet off-topic med "tell til 1000" og diskusjoner om hvilket fotballag som er best? Jeg bare lurer..

så klart, men de som har gått har sagt svært lite om at de er misfornøyde og det er vi misfornøyde med.
Hhhmm nei? :p
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
kansje vi liker dere mindre enn dem ? :p

kansje vi har en større front mot dere enn dem etc?

kan jo vere mangen grunner
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
En av grunnene er jo at F-F-D klarer å forsvare seg, i motsetning til NATO...

hhmm ser den, men F-F-D klarer ikke forsvare seg, eller angriper dere bare johan? Dessuten så er dere ikke så hypp på TUS.

For en gangs skyld legger jeg ut bevis til deg Amstaff ;)

Side 1:
Tribes: TUS
Side 2:
Tribes: EPICKI

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 14
Side 2: 33
Forskjell: 19

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 114,825
Side 2: 262,764
Forskjell: 147,939

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

chart
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ser ut som Mijael var litt opptatt med å fokusere på deg :S

Forsvarer: zippymaster
Mål: 017. Yamato suck!(525|494)K45

Antall: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tap: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Forsvarstropper som var på gjennomreise

0 0 3474 147 1623 0 96 0 0 0
Bytte: 0/60
Lojalitet: Gått ned fra 23 til -2



TUS har da virkelig fått julig de siste dagene. Djeez. Var en grunn til at de fikk være i fred en stund. Men nada skjedde og vi venter ikke evig.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
TUS fikk jo så godt som skamjuling av Mijael da...

Side 1:
Tribes: EPICKI
Side 2:
Tribes: TUS

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 746
Side 2: 79
Forskjell: 667

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 19
Side 2: 0
Forskjell: 19

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 4,796,634
Side 2: 510,932
Forskjell: 4,285,702

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 128,752
Side 2: 0
Forskjell: 128,752

chart
 

DeletedUser

Guest
hmm Zippy, ikke så interessert i TUS? Du må bare gå tilbake 3 dager istedet for 48 timer så ser du at jeg har tatt for meg jeg;)
ellers så kan det virke som du har gitt opp, du har iallefall sluttet å forsvare deg ingame. Takk for 4 nye byer idag:D

Tok en oversikt over Kristin og meg jeg:

Side 1:
Players: mijael
Side 2:
Players: Kristin

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 77
Side 2: 44
Forskjell: 33

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 15
Side 2: 2
Forskjell: 13

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 528,047
Side 2: 213,868
Forskjell: 314,179

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 120,610
Side 2: 4,884
Forskjell: 115,726

chart
 
Sist redigert av en moderator:

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
zippy har hengt ut meg offentlig men nå når han har litt motstand mot seg så gir han opp.. han har mistet 7 byer idag og snart flere, han har ikke dodget med nukene sine elr flyttet om på deffet sitt.. han har sittet å skrevet her flere ganger idag men ikke klart å ordne opp på kontoen sin? enten er han veldig dårlig til å forsvare seg elr så foretrekker han å snakke dritt offentlig enn å spille tw
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
zippy har hengt ut meg offentlig men nå når han har litt motstand mot seg så gir han opp.. han har mistet 7 byer idag og snart flere, han har ikke dodget med nukene sine elr flyttet om på deffet sitt.. han har sittet å skrevet her flere ganger idag men ikke klart å ordne opp på kontoen sin? enten er han veldig dårlig til å forsvare seg elr så foretrekker han å snakke dritt offentlig enn å spille tw

hhmm bare sagt at du er en dårlig spiller, eller ikke aktiv nok.

Har det ja, imponerende :)
Jeg har flyttet litt, men ikke mye, samt skal det sies at jeg har hatt kv en del idag siden jeg har spilt Bring G16, ja nå vet dere når jeg er på ;)
hhmm det har jeg, nei, når jeg kunne dodge snipe eller stacke satt jeg oppe og gamet FIFA11, jeg har det sånn at jeg spiller når jeg har lyst og er det 5 min til jeg kan snipe og jeg ikke har lyst, ja da gidder jeg ikke :)
 

DeletedUser

Guest
Derfor kan det ikke være EPICKI vs v6. De må ha IAP eller et veldig godt forhold til F-F-D og samtidig ha spion i NATO.


hhmm ser den, men F-F-D klarer ikke forsvare seg, eller angriper dere bare johan? Dessuten så er dere ikke så hypp på TUS.

For en gangs skyld legger jeg ut bevis til deg Amstaff ;)

Du vil alltid klare å finne en eller annen stamme som vi ikke har erobret noe fra på 48 timer. Vi har ikke automatisk en iap med dem av den grunn.
 
Topp