Epicki vs nato

DeletedUser

Guest
Og det at dere har (noe du kaller) illojale medlemmer, skyldes igjen dårlig lederskap.
Et godt lederskap ville holdt medlemmene i stammen, og jobbet målbevisst med samhold og for å holde medlemmene tilfreds ;)

avkreftes, det er kun EPICKI sin ære. Hadde det vært NATO vs F-F-D så hadde det vært helt andre tall. Det dere som skal ha æren her, men det er vel de ilojale medlemmene som skal ha den største æren for nedgangen vår? :cool:



Nå nå nå... Skyld ikke bare på oss nå da..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Og det at dere har (noe du kaller) illojale medlemmer, skyldes igjen dårlig lederskap.
Et godt lederskap ville holdt medlemmene i stammen, og jobbet målbevisst med samhold og for å holde medlemmene tilfreds ;)

hhmm, storfornøyd, men så fort det ble rang 2 stakk de av, med å argumentere at det var dårlig lederskap, når de aldri hadde sagt noe imot lederskapet? vi snakker også om baroner som har forlatt så...

Men så va det jo faktisk illojale medlemma som var grunne til NATO's overtak over F-F-D :mad:

som hvem?
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Nu ser jeg at en av de beste, flotteste og mest iherdige medlemmene i EPICKI tar ett tak mot disse fæle flyktningene og medgangsurferene som en gang var i NATO...

Litt morsomt er det og at vi i EPICKI faktisk erklærte krig mot NATO lenge før dem hev seg på yamato nettopp pga disse spillerene... Uheldigvis så var ikke Estrow så flink til å lese mailen sin så krigserklæringen gikk ham jo hus forbi, og vi lo godt og aksepterte iap når sadomaster spurte så pent om det...

What a day!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ska vi se, Henry og Sondre94?

nå skal vi se. Henry001 ga seg bare, var vel ikke så ulojalt det, men det med kv var det.
Sondre gikk over, det er ikke ilojalt det, ville du han skulle være der og spionere? Det er vel verre, men nei, kanskje ikke, send han inv da :)
 

DeletedUser

Guest
Du har et rart syn på ordet ilojalt zippy. Når medlemmer forlater NATO, DA er dem ilojale! Men når de forlater andre stammer, og går til fiendestammen. Da er det helt normalt? .. Skjerp deg. Dette er ikke et forum for barnehagebarn, sånne åpenbare løyner og bortforklaringer burde du skjønne at ikke funker. Bare latterlig i mine øyne.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Du har et rart syn på ordet ilojalt zippy. Når medlemmer forlater NATO, DA er dem ilojale! Men når de forlater andre stammer, og går til fiendestammen. Da er det helt normalt? .. Skjerp deg. Dette er ikke et forum for barnehagebarn, sånne åpenbare løyner og bortforklaringer burde du skjønne at ikke funker. Bare latterlig i mine øyne.

Er det ikke dette vi har prøvd å forklare Zippe hele denne tråden + alle de andre han spammer ned da?
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Du har et rart syn på ordet ilojalt zippy. Når medlemmer forlater NATO, DA er dem ilojale! Men når de forlater andre stammer, og går til fiendestammen. Da er det helt normalt? .. Skjerp deg. Dette er ikke et forum for barnehagebarn, sånne åpenbare løyner og bortforklaringer burde du skjønne at ikke funker. Bare latterlig i mine øyne.

Enig med deg her :)

Bare latterlig...

Men egentlig håpe i at NATO faktisk tar igjen mot Epicki :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du har et rart syn på ordet ilojalt zippy. Når medlemmer forlater NATO, DA er dem ilojale! Men når de forlater andre stammer, og går til fiendestammen. Da er det helt normalt? .. Skjerp deg. Dette er ikke et forum for barnehagebarn, sånne åpenbare løyner og bortforklaringer burde du skjønne at ikke funker. Bare latterlig i mine øyne.

hehe selvsagt er det ilojalt, sa vel bare at det var bedre enn å spionere`?
 

Oxcyder

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Du har et rart syn på ordet ilojalt zippy. Når medlemmer forlater NATO, DA er dem ilojale! Men når de forlater andre stammer, og går til fiendestammen. Da er det helt normalt? .. Skjerp deg. Dette er ikke et forum for barnehagebarn, sånne åpenbare løyner og bortforklaringer burde du skjønne at ikke funker. Bare latterlig i mine øyne.


Ilojalitet er når en spiller forlater stammen med en gang det blir litt motstand eller vanskelig.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, ar ihvertfall ikke vanskelig å se at zippy hadde klart å karre til seg en kontovakt for en i stammen, han spammet jo forumet like mye på stammeforumet vårt som han gjør her..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jaja, ar ihvertfall ikke vanskelig å se at zippy hadde klart å karre til seg en kontovakt for en i stammen, han spammet jo forumet like mye på stammeforumet vårt som han gjør her..

hhmm, vel, det rare var vel at jeg bare fikk, tenkte jo nesten at dere arrangerte det så jeg skulle se. Stilte et par spørsmål, kan dere svare på pm? plz! :p

Det så ut som dere spammet mye der i forhold til hva dere gjøre på andre forum forresten..
 

DeletedUser

Guest
Spammer å spammer... Vet ikke hva du vil ha svar på.. Du får sende melding å spørre :p
 

DeletedUser

Guest
Jaja, da har jeg fått TW på avstand, og det er bare å anbefale. Nesten rart å tenke på all den tid man faktisk gadd å legge ned på dette spillet :)

Ser at NATO taper på alle fronter, men det er ikke overraskende i det hele tatt...

Ledelsen trodde de hadde stammen bak seg, men det har de faktisk ikke hatt, for stammen har aldri vært demokratisk annet enn i ledelsens øyne. Som jeg sa til Zippy så ville min første handling vært kicke zippymaster fra ledelsen om jeg fikk et ord med i laget, men jeg følte aldri noe engasjement i en stamme som skulle følge noen barn/ungdommer som sitter i ledelsen, og skjønte til slutt ikke hvorfor jeg egentlig lenger gadd spille...så jeg avsluttet som kan anbefales på det varmeste :)

PAIN merget virkelig feil vei, og hadde vi merget riktig vei så hadde situasjonen vært en helt annen med engasjement hos medlemmene som bare døde ut av seg selv i NATO inkl. meg. Takk gud for at det ikke skjedde, for nå er livet mye bedre uten å bruke mer tid på dette møkkaspillet :)

Når NATO nå forsvinner så er det kun 2 store stammer igjen, og jeg må si at det fortsatt forundrer meg at EPICKI faktisk gadd verve disse Yamato medlemmene som bare skulle adles, og dermed sitte i et blått hav uten annet å adle enn gråbyer for den som gidder... Vennligst hold kjeft om "skills" for det gjelder ikke slik ynkelig ledelse som ikke liker røde prikker...patetisk er det riktige ordet.
 
Topp