EPICKI vs V6

DeletedUser

Guest
hvor er den øverste skrevet? Mener at de er gode hvis jeg har surret, men håper ikke du prøver å fremheve ljug her. Ta hvert sitat for seg selv takk da det er lettere å se om det ikke er redigert

Litt sent svar fra meg da, men jeg quota innlegget ditt som var rett over mitt....:eek:

Hvis du trykker på den blå knappen i quoten min, så hopper du automatisk til innlegget jeg quota! Try it :p
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Føler bare for å presisere denne litt, iom at jeg allerede kan høre små stemmer som hinter om splid i rekkene med kommentarer som "Så ledelsen i Epicki tvinger gjennom sin egen agenda på tvers av medlemmenes vilje! Diktatur!! :eek: :mad: We knew it!"

....

Vi har stortsett gjort det slik at det er de som er i det aktuelle området eller de som har sterkest følelser om en sak som får siste ordet. Så carefacerne ikke skal få sin likegyldige vilje bare fordi de er flest, og så ingen skal føle seg overkjørt. Skal innrømmes at diskusjonene kan bli noe heftige, men det bringer oss bare nærmere hverandre på sikt.

Vell, skjønner hvorfor det er slik det blir gjort. om flertallet hadde bestemmt så hadde det vært kjedlig og kommet inn i stammen vå p.g.a at 11/20 svarte ja. mens 9 andre er bitter p.g.a inviten til vedkommende.

så det jeg egentlig prøvde å få fram var ar rekrutteringen er strengere enn både flertall, judge judy og spaz :p


COMEBACK: det som er morsomt er at "krigen" bare så vidt har begynt. har ikke hørt annet enn syting fra zippy fra dag 1 med angrep, alt er visst feigt og urettferdig ^^
men mange av stammemedlemmene virker (på delt stammeforum) som o de har ett helt annet syn på krigen. og det er bra (kan ikke forvente mange ippy'er i NATO heller da :p)

regner med at sånn ca halve stammen er flau over zippys handlinger ^^
 
Sist redigert:

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Se her zippy :p

Istedet for å legge seg ned som om dere allerede har tapt, så ser dere her at dere ikk har tapt allverden enda... ikke dårlig! stå på så vil du se at dette går veien!

Side 1:
Tribes: NATO
Side 2:
Tribes: EPICKI

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 39
Side 2: 119
Forskjell: 80

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 17
Forskjell: 16

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 275,945
Side 2: 797,863
Forskjell: 521,918

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 10,301
Side 2: 147,768
Forskjell: 137,467

chart
 

DeletedUser

Guest
Ja NATO har faktisk trua på dokker :)

Nato har trua på Epicki? Denj va bættre ny! Ikke nok med at dæm har lagt sæ ned som tapera allerede, men no har dæm faktisk trua på Epicki i tillegg? I just got one word for that: Epick!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Gjør degselv en tjeneste, så knebler du fingrene dine neste gang du føler for å skrive på dette forumet. Det kommer bare tull ifra deg uansett.
Vi kan jo trekke paraleller til f.eks idretten og fotball bl.a. Er Barcelona feige om dem kjøper f.eks Ronaldo ifra Real Madrid, som er den største rivalen dems i La Liga, eller er dem taktisk smarte som kjøper en av deres antatt beste spillere?
Om du da faktisk lander på feige, noe jeg har en rar følelse av at du vil, så er det svært få proffesjonelle fotballklubber som ikke er feige.
Og når Barcelona står der med The Treble, igjen, så er det veldig mye verdighet og ære inn i bildet, tro du meg ;)

De er ikke feige, men de vil aldri få pengene til det og Real vil aldri selge Ronaldo til Barca heller så dårlig valg. Ingen rivaler selger til hverandre, hvis ikke det er 5x så høy pris så da er det ære i å kjøpe, for det viser posisjon og makt :)
Ser prinsipet ditt da ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
hahaha, er så mye bra (og rart) som står skrevet her. men som person er jeg ikke interessert i å snakke om hvordan det overhodet er mulig og ha støtte opp for ulike meninger zippy har osv(ergo evneveik, trangssynt o.l).
MEN jeg skal prøve å få litt Synn fornuft ut av hodet.

Du kommer med en statestikk over erobringer EPICKI-FFD fra forrige uke. Er du klar over at EPICKI ikke var i "krig med hele verden" DETTE INTERVJUET?
opprettet 16 oktober, altså lørdag forrige uke. det var 2 dager "krig" det og begge dagene kan jeg garantere at det ble gjort minimalt med brukerne, i og med at en stor del av EPICKI var på fylla :p

Du mener vi har vært feige, masserekkrutert, angrepet mens dere var i krig. samlet de beste spillerne.
1. Masserekkrutering, Vi har rekruttert ja, og bare folk med god søknad(Her er det gussi/ex-con som bestemmer, så du har ikke håp) har blitt vurdert av alle på forum. og det har heller ikke vært helt demokratisk (folk med flest "ja" har ikke kommet inn om det har vært for mange "nei")
Om det er folk som vi HAR vært i krig med har det ikke hatt noe å si. de spillerne vi har tatt inn har så å si vært utenom/etter krig, og tenker du på smack. ja da fikk vi mail fra ledelsen om at de innså hvordan dette bar. Jeg(er utenfor ledelse) ville i hvertfall ansett dette som et tap/overgivelse.
PS: lørdag var dere bare ett medlem mindre enn EPICKI

2. Vi angrep dere mens dere var i krig...
vell, er vel ganske lett og forklare denne. for vi var i samme situasjon. eneste stammen vi hadde på allianse/IAP før vi erklerte krig med V6 var NATO. så fortsetter du å whine over dette så gir jeg opp å prøve å få fornuften ut av deg.

3. urettferdighet/feighet.
Du sier/anntyder at vi er feig, urettferdig o.l
Dette har med medlemmene. rekruttert bare de beste medlemmene?
stammen vår har vel gjort det som alle andre stammer har som mål. og jeg regner med dette er en god ledelse. medlemmer som er lojal mot stammen(gjør det som gagner stammen mest, i alle tilfeller), er aktiv, har skills, og en god tone på forum og skype.
Jeg tørr våge å påstå at EPICKI har vært ganske vellykket her. det er jo alle stammers mål.
stemmer ikke dette mener du vel også at. stammeforum med guider/tips/triks. hjelpemidler som pc-mus (istedet for touchpad), skype kontakt. og stackede byer fra flere stammemedlemmer er feig og eller?

"skillsa" til en stamme avgjøres på hvordan den samarbeider. hvem som helst kan dø med nok inkommende om han ikke får støtte fra stammen sin.
Og forskjellen her er at vi prøver å støtte fronten jevnt over, mens dere tilsynelatende støtter noen mye, og noen lite(som jeg har forstått det).
at noen ikke sier i fra på forum at de blir adlet, og at noen ikke får støtte (mens andre får), at noen NATO medlemmer kaller stammen korrupt osv. sier vel noe. (dette er bare det jeg som "outsider" har fått med meg)

og at FFD har mye gråbyadling osv trenger ikke si noe om krigsferdighetene dems. det vil vise seg. er smart og ha ett tett cluster, så gråbyadling trenger ikke være dumt(vet mange er uenige om dette).

ble litt rotete post, men jeg prøvde og forholde meg serriøs i hvertfall da.
så får jeg vente spennt på svar.
pass på så du ikke overtar tittelen til renegade90 nå, du er godt på vei.

Svarer like godt på alle tinga dine nå jeg :)
Er egentlig enig i alt som står her. Liker alle svarene. Untatt det med oss da du som outsider tydeligvis har fått feil informasjon.

Nei, men nå har jeg sett på krigsferdigetene dems og de har 1-2 gode spillere av det jeg har erfart. Den klart beste er Graffyx og den gode er Johan j1234. Det som skuffet meg veldig er fjøsnissn sine krigsferdigheter da de er minimale ifølge meg.

Bra post!

PS! Er jeg en kopi av Renegade90? kult! :cool:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nå ble jeg lei av denne diskusjonen så nå gidder jeg ikke mere :cool:

Deres masse rec. er ikke masse rec. det er bare MITT uttrykk for det siden dere rekruterer en del fiender, statistikken er på min side folkens!

Dere er helt klart vanvittig, utrolige og fantastisk gode, ingen tvil på det.

Deres styret er også veldig bra og dere har et vanvittig voksent og bra sammarbeid etter min erfaring på delt forum.

At vi har spillere som ikke sier at de blir angrepet er jo synd for oss, men det er da ikke EPICKI sin feil? de var bare litt heldige med dem de angrep akkurat da, og flaks har jo ofte gode folk.

Ære har vel EPICKI nok av, med sine 10-15 medlemmer har de klart seg gjennom kriger mot overlegne Yamato og likestilte SMACK på samme tid. EPICKI er den mest sammensatte stammen her på v6. Vi andre får bare prøve å komme på et høyre nivå enn dere igjen ;)

Feig er ikke EPICKI. EPICKI er heller den mest vågale stammen på v6 som ikke gidder å bygge seg opp etter 1 krig før de går på neste, det burde ha vært selve døden selv, men på en merkerlig måte klarer de seg. Creeds for det.

Som stolt baron i NATO har jeg mye å ta tak i, men det er også på grunn av min filosofi og sterke mening om ting jeg er med i ledelsen. Ofte er det for å forsvare "minioritetene" som jeg ofte gjør. Det at jeg har oppført meg som en tulling her og på delt forum med EPICKI har jo skapt noen fine stunder for de fleste her og det synes jeg er flott.

Personlig synes jeg at mange har fått feil intrykk av NATO og det er derfor jeg nå ikke gidder dette tullet mer og skal vise dere NATO skillz. Vi har overhodet ikke tapt, vi har ikke startet enda, EPICKI u will lose!

At vi ikke har startet betyr ikke at vi ikke forsvarer oss folkens ;)

Det kan sies at det ble litt tullball her i NATO forleden, men det er ordnet opp og de som ville forlate stammen har nå gjordt det, vi har nå mange lojale spillere igjen og vi er stolte over at de har holdt ut med oss og ikke minst fortsatt er her i NATO. Vi kjemper i motgang og morer oss i medgang. Det er fint å se at vi er en så fin gjeng som dette mener nå jeg.

NATO har hatt en del kontobytter i det siste og det har skapt litt turbulens, men alt er ordnet til info så bare hiv innpå vi er klare og vi skal kjempe for EPICKI skal ned skjønner dere, om ikke idag, om ikke i morgen, om ikke om 6 mån, men om 10 år ja, da skal dere se :p

Vil bare bruke anledningen til å takke alle NATO medlemmer for dems vilje og moral for NATO, det skal det stå respekt av!

Mvh.
Zippymaster, baron i selveste NATO :D
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Personlig synes jeg at mange har fått feil intrykk av NATO og det er derfor jeg nå ikke gidder dette tullet mer og skal vise dere NATO skillz. Vi har overhodet ikke tapt, vi har ikke startet enda, EPICKI u will lose!

DETTE høres bra ut :) Er lite jeg ønsker mer enn at Epicki blir whoppa ned i støvlene, vel kansje at dere alle legger dere langflate og dør så jeg faktisk er med på å vinne en verden, men nest beste er å bli adlet bort mens vi faktisk er aktive. DET hadde vært konge :)

Lykke til :)

ps: Bra post :)
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Svarer like godt på alle tinga dine nå jeg :)
Er egentlig enig i alt som står her. Liker alle svarene. Untatt det med oss da du som outsider tydeligvis har fått feil informasjon.

Nei, men nå har jeg sett på krigsferdigetene dems og de har 1-2 gode spillere av det jeg har erfart. Den klart beste er Graffyx og den gode er Johan j1234. Det som skuffet meg veldig er fjøsnissn sine krigsferdigheter da de er minimale ifølge meg.

Bra post!

PS! Er jeg en kopi av Renegade90? kult! :cool:

Takker zippy :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg likte deg bedre når du sto for at vi feige masserekrutører som ikke kriget noe særlig. Da sto du værtfall for noe. :)

Men men, kan ikke få i pose og sekk..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg likte deg bedre når du sto for at vi feige masserekrutører som ikke kriget noe særlig. Da sto du værtfall for noe. :)

Men men, kan ikke få i pose og sekk..

sa aldri at dere ikke kriget :p

Dere er både feige og modige :p xD

Dere kan bli tolket som feige siden dere velger å samle så vanvittig mange gode på lag, men på den andre siden så kjemper dere jo mot hele v6 som veier ut det. Så hehe ^^
 

DeletedUser

Guest
men på den andre siden så kjemper dere jo mot hele v6 som veier ut det.
Bare fordi de har laget en tråd som heter EPICKI vs V6 trenger ikke det bety at de kjemper mot hele v6 samtidig. Sålangt er det vel egentlig bare dere i NATO som har fått gjennomgå. Nå har jeg null peiling på diplomatiet til EPICKI, men regner med at siden de er vs V6 så har de ingen allierte eller IAP'er lenger. Men jeg er sikker på at vi kan finne andre stammer her på V6 som heller ikke har dette. Vil det si at de også kjemper mot hele v6?

Mææh, sålangt syns jeg EPICKI skal få æren for å gå mot NATO, men ikke hele V6 samtidig. Sier ikke nødvendigvis at dette er EPICKI sin skyld, da det sikkert er stammer i V6 som har andre ting å tenke på enn å kjøre på dem. :)
 

DeletedUser

Guest
Bare fordi de har laget en tråd som heter EPICKI vs V6 trenger ikke det bety at de kjemper mot hele v6 samtidig. Sålangt er det vel egentlig bare dere i NATO som har fått gjennomgå. Nå har jeg null peiling på diplomatiet til EPICKI, men regner med at siden de er vs V6 så har de ingen allierte eller IAP'er lenger. Men jeg er sikker på at vi kan finne andre stammer her på V6 som heller ikke har dette. Vil det si at de også kjemper mot hele v6?

Mææh, sålangt syns jeg EPICKI skal få æren for å gå mot NATO, men ikke hele V6 samtidig. Sier ikke nødvendigvis at dette er EPICKI sin skyld, da det sikkert er stammer i V6 som har andre ting å tenke på enn å kjøre på dem. :)

Kan være greit å ha i bakhodet at denne tråden ble opprettet av Zippymaster da, og ikke Epicki.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Bare fordi de har laget en tråd som heter EPICKI vs V6 trenger ikke det bety at de kjemper mot hele v6 samtidig. Sålangt er det vel egentlig bare dere i NATO som har fått gjennomgå. Nå har jeg null peiling på diplomatiet til EPICKI, men regner med at siden de er vs V6 så har de ingen allierte eller IAP'er lenger. Men jeg er sikker på at vi kan finne andre stammer her på V6 som heller ikke har dette. Vil det si at de også kjemper mot hele v6?

Mææh, sålangt syns jeg EPICKI skal få æren for å gå mot NATO, men ikke hele V6 samtidig. Sier ikke nødvendigvis at dette er EPICKI sin skyld, da det sikkert er stammer i V6 som har andre ting å tenke på enn å kjøre på dem. :)

Vi kjører jo på samlet da vettu. Dette er jo ikke så gammelt så vi har ikke rukket så mye. Får jo ikke kjørt på absolutt alle, storslått, med en gang :)

thewarrior er jo blond så vi forventer ikke at det går så fort i svinga der :p
hihihi.

Uhrm. *host* *gjemme seg*
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Men så gjør jo F-F-D og NATO på en måte det samme også da zippy :)

korrekt, men jeg vil helt ærlig si at det er mest NATO vs v6 for øyeblikket. Det kan ingen argumentere imot er jeg sikker på. Ser jo nesten ut som EPICKI og F-F-D har IAP :p
Tror ikke det er tilfellet, men med adlinga mot hverandre så kan man jo ikke utelukke det.
(Tror ikke EPICKI har synket så lavt)
 
Topp