EPICKI vs V6

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Da har vi sånn smått begynt på ~RTS~ så tenkte jeg sku slenge opp litt stats, så vi kan se utviklingen :)

Side 1:
Tribes: EPICKI
Side 2:
Tribes: ~RTS~

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 829
Side 2: 823
Forskjell: 6

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 14
Side 2: 4
Forskjell: 10

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 5,311,176
Side 2: 4,644,208
Forskjell: 666,968

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 104,823
Side 2: 31,929
Forskjell: 72,894

chart
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Og siste 24 timer seff

Side 1:
Tribes: EPICKI
Side 2:
Tribes: ~RTS~

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 16
Side 2: 5
Forskjell: 11

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 5
Side 2: 0
Forskjell: 5

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 101,686
Side 2: 17,616
Forskjell: 84,070

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 35,167
Side 2: 0
Forskjell: 35,167

chart
 

DeletedUser

Guest
Godt vi er flere i denne stammen som skjønner verdien av "Morgenstund har gull i munn". Det vil nok skille klinten fra hveten. Og mens vi er inne på klisjeer: Princep Inter Pares! Google that, my friends! :D
 

DeletedUser

Guest
Av alle stammer dere har kriget mot epicki:
Hvem har overrasket positivt?
Hvem har overrasket negativt?
Hvem ga/gir best motstand?
Hvem ga/gir dårligst motstand?
Noen dere ser på som gode eller dårlige vinnere eller tapere?
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
I de fleste leirer har vi blitt positivt overrasket.

Stammen Bambam sin leder (bambam :p ) gikk ned tåpelig fort. Litt skuffende det der.
Men så kjørte vi på Slumbear i samme stamme. Og han gav oss litt jobb. Knallgod fyr. Kjempekudos :)

Stammen RTS så driver Are og syter over Straw som driver og splitter 0,3 tog. Dette er jo kjempebra. Samtidig så slitern litt med taktikken. Han waster def, osv. Menmen. Positivt overrasket!
Helt åpenlyst mye skrot i stammen også da.

Nato er hovedsakelig crap er jeg redd. Huff :(
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Vil skryte litt av Johan j1234 og jeg da... Sender svært godt timede angrep, tog på 200ms med nukes sekundet før og inni selve toget. I tillegg til støtte rett etter... Ett rent lite baluba å sitte å snipe ham til tider altså...

Merker at .no har tatt seg veldig opp rent skillmessig.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ye, det er konge egentlig. Vi møter massivt med motstand. Dyktige spillere. Stolt av .no jeg. En ekstrem forskjell fra tidligere verdener.
Vi vinner fordi vi har sammarbeidet og kosen i vår stamme, vi er gamle rutinerte spillere som har spillt sammen lenge. Men tw.no har et høyt skillz nivå. Om det er det ingen tvil.
 

DeletedUser

Guest
Enig, fra min erfaring fra når jeg spilte på v2 og mesteparten var noobs som sjeldent snipet, readlet eller preadlet. Så har v6 mange spillere som gjør dette regelmessig. Ser jo at de få som spiller på .no enda har lært seg noen triks oppover årene.

Vil jo si at Bambam gav god motsand han og jeg da, Hanse. Og Slumbear lever jo egentlig bare fordi vi ble lat og orket ikke angripe han lengre. :p
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Vil skryte litt av Johan j1234 og jeg da... Sender svært godt timede angrep, tog på 200ms med nukes sekundet før og inni selve toget. I tillegg til støtte rett etter... Ett rent lite baluba å sitte å snipe ham til tider altså...

Merker at .no har tatt seg veldig opp rent skillmessig.

Takk for rosen Gunnar :)

Slikt varme mitt lille TW hjerte :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Er skamdrita lissom.. kom an, angrip meg da småjenter!


Dere tør fankern ikke angripe meg! For ekke en by å få selv om jeg er møkk dritings!!!!
 
Topp