EPICKI vs V6

DeletedUser

Guest
hvis det var det med etterstad:
på etterstadprofilen står det "Warri er KV. :)" håper dere kan fjerne det, så slipper jeg fler slike spm :). og som jeg sier til de som spør om jeg sitter kv: nei, ikke jeg som sitter ciao sitter. det står på profilen fordi jeg satt kv, men ciao tok over dagen før smack ble nedlagt. storm i vannglass med å kalle dette feilinfo?

Dette er nå fjernet :)
 

DeletedUser

Guest
synes du virkerlig det? de har jo aldri beseiret en stamme, alle stammene har bare blitt oppløst. De bare rekrutterer alle også sier de at de er lei av at de ikke har noen å krige med, rart når man rekrutterer alle? :rolleyes:

Hvordan ser du for deg at en "beseiring" skal foregå?
 

DeletedUser

Guest
de var ikke det nei, var flere mot Yamato. NATO har ikke beseiret noen, de har bare fått stammer til å gå dunken som EPICKI har gjordt. Men NATO rekrutterer ikke alle de som var i den tidligere fiendestammen ;)

Det gjør ikke Epicki heller.
 

DeletedUser

Guest
Oioi leder av NATO, største anti fienderekruttering.. ;) Noen argumenter på lur NÅ da?? Noen unnskyldning?? ;)
 

Oxcyder

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Uetiske Epicki.

Som hertug i NATO vil jeg uttale meg her, men skal ikke skrive så mye.

Det finnes to spillemåter for å beseire en stamme:
1. Adle motstanderne
2. Rekruttere motstanderne

NATO har klart å holde toppen på verden 6 ganske lenge, ved hovedsakelig kun å adle fienden.
NATO har alltid hatt som politikk at fienden skal adles. Dette er en spillemåte som det står respekt av!
Spillemåten til Epicki, er å rekruttere fienden, det er fakta!
Det er ikke lenge siden Epicki var en ubetydelig del av V6, som jeg ønsker nå at NATO hadde adlet bort den gang.
Jeg vil kalle hele opplegget til Epicki som en MERGER med Yamato og SMACK.
Epicki har i hvertfall mistet all min respekt, de er en gjeng med feiginger.
(Det er helt utrolig at noen av disse er spillere jeg spiller med i EASY v4)
Epicki har handlet uetisk i henhold til tribalwars uskrevne spilleregler!
Når man merger sammen så mange store spillere, ødelegger det en hel tribalwars verden.
Det er helt latterlig av Epicki å erklære krig mot hele V6, det hele virker særdeles umodent.
De som tror at Epicki består av gode spillere må tro om igjen! Gode spillere adler sine motstandere!

Jeg ønsker feedback fra andre spillere av V6.

Mvh. Oxcyder
 

DeletedUser

Guest
For å sitere Led Zeppelin med deres plateselskap: Swan Song. Ifølge mytene synger svanen bare rett før den dør. At du prøver å skylde din stammes fall på oss blir bare patetisk. Vi har hørt flere av deres medlemmers klager på ledelsen i stammen, og de fleste av dem gir seg uten motstand. Her har vi bevart spillegleden, og derfor har vi også mot til å erklære krig mot alle. For vi driter i om vi vinner eller ei, så lenge vi har det moro. At dere synker nå er bare deres egen feil. Dere har prøvd dere på backstabbing en gang for mye. Vi har visst alle deres trekk samtidig som dere gjorde dem. Nå gjenstår det bare å dø. God natt.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: EPICKI
Side 2:
Tribes: NATO

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 44
Side 2: 11
Forskjell: 33

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 12
Side 2: 1
Forskjell: 11

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 337,998
Side 2: 70,436
Forskjell: 267,562

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 106,879
Side 2: 10,301
Forskjell: 96,578

chart
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
haha :p

Er det feil at vi erklærte krig mot hele verdenen også :O

Dere er sprø altså :p

Vi er 25 spillere. Djeez.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
hehehe ;)

du fremstår som en bitter taper her Oxcyder.

Vi er som hansemann sier 25 spillere. når vi startet krigen mot dere var dere hvis jeg husker rett 23 spillere.. dt er 2 spillere forskjell.. og husk at vi oxo kriger mot resten av verden 6..

Det at vi valgte å ta inn noen få spillere fra yamato (meg inkludert) og smack gjorde bare at vi kom opp på lik poengsum som dere så og si. som md andre ord vil si at vi stilte på lik linje.

Og det har jo vist seg hvilken stamme som består av de beste spillerene.

Du burde heler bøye deg i støvet og si : Meget godt jobbet! :D
 

DeletedUser

Guest
Som hertug i NATO vil jeg uttale meg her, men skal ikke skrive så mye.

Det finnes to spillemåter for å beseire en stamme:
1. Adle motstanderne
2. Rekruttere motstanderne

NATO har klart å holde toppen på verden 6 ganske lenge, ved hovedsakelig kun å adle fienden.
NATO har alltid hatt som politikk at fienden skal adles. Dette er en spillemåte som det står respekt av!
Spillemåten til Epicki, er å rekruttere fienden, det er fakta!
Det er ikke lenge siden Epicki var en ubetydelig del av V6, som jeg ønsker nå at NATO hadde adlet bort den gang.
Jeg vil kalle hele opplegget til Epicki som en MERGER med Yamato og SMACK.
Epicki har i hvertfall mistet all min respekt, de er en gjeng med feiginger.
(Det er helt utrolig at noen av disse er spillere jeg spiller med i EASY v4)
Epicki har handlet uetisk i henhold til tribalwars uskrevne spilleregler!
Når man merger sammen så mange store spillere, ødelegger det en hel tribalwars verden.
Det er helt latterlig av Epicki å erklære krig mot hele V6, det hele virker særdeles umodent.
De som tror at Epicki består av gode spillere må tro om igjen! Gode spillere adler sine motstandere!

Jeg ønsker feedback fra andre spillere av V6.

Mvh. Oxcyder


NATO har klart å holde toppen på verden 6 ganske lenge, ved hovedsakelig kun å adle fienden.
NATO har alltid hatt som politikk at fienden skal adles. Dette er en spillemåte som det står respekt av!

NATO er konge, ingen andre stammer adler fiender, bare NATO. NATO "masserekrutterte" seg til rank 1 fra starten, gratulerer. La andre "masserekruttere" seg til toppen nå.



Spillemåten til Epicki, er å rekruttere fienden, det er fakta!
Du vil at vi i EPICKI ikke skulle rekruttert i hele tatt, og hatt våre ca 17-18 medlemmer, hvorav 4-5 av disse er mer eller mindre inaktiv og blir sittet av resten av stammen, slik at dere i NATO kunne fått det enklere her på v6 ved å adle dere nedover inn til oss i K55(f.eks) ?

Ja, vi kunne ha gjort det. Vi kunne ha gjort så mye, men vi valgte å gjøre det vi nå har gjort. Og det står vi får. Hvis det er så krise at vi "masserekrutterer" oss opp til en og være en 25 medlemmers stamme så er vi skyldige. Hvis man tenker på andre stammer på andre verdener så har jo de toppstammene flere medlemmer enn vi har nå.

"NATO vil fremover ha rekrutteringen åpent, og har satt 28 medlemmer som mål." Står det på deres stammeprofil, da virker det jo som om dere har like gode planer til å "masserekruttere" dere store selv.

Det er ikke lenge siden Epicki var en ubetydelig del av V6, som jeg ønsker nå at NATO hadde adlet bort den gang.
Vi var kanskje små i størrelse siden vi hadde få medlemmer og kriget hele tiden mot andre stammer, dere hadde jo "masserekruttert" dere til førsteplass, så noe måtte jo gjøres. Hvis Estrow spilleren hadde fulgt med så erklærte faktisk vi KRIG mot NATO når dere tok inn Kristin den gangen, uheldigvis for dere ble meldingen aldri lest.

Jeg vil kalle hele opplegget til Epicki som en MERGER med Yamato og SMACK.
Vi rekrutterte vel 5 ex-Yamato spillere og 3 ex-SMACK spillere. Noen av disse har vært med i EPICKI fra starten av, men bare byttet kontoer etter de ble rimmet i sommer.. Hvor mange var Yamato og SMACK tilsammen i medlemmer? 50+ værtfall.

Epicki har handlet uetisk i henhold til tribalwars uskrevne spilleregler!
Vennligst oppdater meg på hva tribalwars sine uskrevne regler er? Ikke rekruttere spillere fra stammer man har kriget mot? Det har jo NATO gjort og det.

Det er helt latterlig av Epicki å erklære krig mot hele V6, det hele virker særdeles umodent.
Hva er så umodent med å erklære krig mot hele v6? Skulle vi bare erklært krig mot dere? Det hadde jo hatt samme utfall, etter dere så hadde vi erklært krig videre, like greit å ta alt på en gang...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
hehehe ;)

du fremstår som en bitter taper her Oxcyder.

Vi er som hansemann sier 25 spillere. når vi startet krigen mot dere var dere hvis jeg husker rett 23 spillere.. dt er 2 spillere forskjell.. og husk at vi oxo kriger mot resten av verden 6..

Det at vi valgte å ta inn noen få spillere fra yamato (meg inkludert) og smack gjorde bare at vi kom opp på lik poengsum som dere så og si. som md andre ord vil si at vi stilte på lik linje.

Og det har jo vist seg hvilken stamme som består av de beste spillerene.

Du burde heler bøye deg i støvet og si : Meget godt jobbet! :D

Så og si? Det ble 1,2 mio poeng i forskjell.

Husk at vi også kriger med F-F-D da som egentlig sammen med dere er resten av verden :)
Neste stamme har vel 500k poeng eller noe, som du ser kriger vel vi også nesten med hele verden :cool:

Det at EPICKI har tatt inn spillere er i mine øyne sett på som et svakhetstegn da de tydeligvis trenger krefter fra fiender for å kunne vinne, overrasker meg ikke om dere rekruterer Kristin for å si det sånn...

Hhmm, så du har altså trodd at dere har vunnet? Passer oss fint det :)

Meget bra jobbet ja, men det er kun et fåtall av dere som har jobbet bra etter det jeg har sett, men creeds til dem.

PS! Premade stammen EPICKI er borte i mine øyne :)
 
Topp