Et Imperie Skapes

Bibamusa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Et Imperie Skapes

"An army is a team. It lives, eats, sleeps, fights as a team.
This individuality stuff is a bunch of bullshit."
- General George Patton Jr


I dag den dag, så verden skapelsen av noe den aldri har sett før. Noe stort. Noe spennende. Noe alle på et eller annet tidspunkt må forholde seg til. Et imperie er født!

BoD, BoS og K44 krysser sine sverd, og sverger evig troskap til hverandre. Alle bringer de noe unikt til bordet. Noen fantastisk organiseringsevne, noen et unikt øye for detaljer og perfeksjonisme, andre en blodtørst som vanskelig slukkes, andre igjen bare ren skjær makt.

Spillerne i disse stammene er varierte. Mange er godt voksne menn og kvinner, andre langt yngre. Noen går på skole, noen studerer, noen reiser offshore og sitter der på PC mellom takene. Men felles for oss er at vi alle er ekstremt aktive. Og vi mener at på sikt er det bare to ting som teller, og det er aktivitet, fordi det bygger makt. Og siden er det bare å bruke denne makten, eller som Churchill så elegant sa det: "All that remains is the proper application of overwhelming force".

Og navnet på nyskapningen? Det er kort, konsist og to the point:

United Swords

Vi lot Gen. Patton åpne denne posten, og vi skal la han avslutte med ord som symboliserer hvor vi går fra her:

"I don't want to get any messages saying, "I am holding my position." We are not holding a Goddamned thing. Let others do that. We are advancing constantly and we are not interested in holding onto anything, except the enemy's balls. We are going to twist his balls and kick the living shit out of him all of the time. Our basic plan of operation is to advance and to keep on advancing regardless of whether we have to go over, under, or through the enemy. We are going to go through him like crap through a goose; like shit through a tin horn!"
- General George Patton Jr



På vegne av United Swords,

Bibamusa, Reisverket og Vindm
 

DeletedUser

Guest
Ikke nå igjen...uff, jeg er lei..

Noen andre som støtter meg?:p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tillykke med de nye partnere. Endelig er der andre en BoS der taler det var dejligt;)
I skal sikkert nok kunne udrette noget og har da lidt mere tro på jer end på de to andre der måtte splejse...
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Tillykke med de nye partnere. Endelig er der andre en BoS der taler det var dejligt;)
I skal sikkert nok kunne udrette noget og har da lidt mere tro på jer end på de to andre der måtte splejse...

Takk skal du ha, Jolano!
 

DeletedUser

Guest
Deilig med andre en noffe og RV som informerer ja, men jeg har veldig delte meninger om K44. Og etter hvordan jeg har hørt dette gikk fram, så ble det vel ikke akkurat flere positive tanker om K44.

Uansett, lykke til med forandringene.

*Dere kommer til å få det trangt etterhvert.*
 

DeletedUser

Guest
Tillykke med de nye partnere. Endelig er der andre en BoS der taler det var dejligt;)
I skal sikkert nok kunne udrette noget og har da lidt mere tro på jer end på de to andre der måtte splejse...

Takker. En flott gjeng ;)
 

DeletedUser

Guest
Er ei poenget..


Er det bare meg eller leste jeg BoS nå igjen?

Buhu, kan ingen bare drepe meg? dette orker jeg ikke mere av. Samma hvem som skriver dritten, det er samma prinsipp osv etca.

Lykke til med deres tribelhuggsplan, kan ikke noen bare stenge tråden før nofion kommer?
 

DeletedUser

Guest
Deilig med andre en noffe og RV som informerer ja, men jeg har veldig delte meninger om K44. Og etter hvordan jeg har hørt dette gikk fram, så ble det vel ikke akkurat flere positive tanker om K44.

Uansett, lykke til med forandringene.

*Dere kommer til å få det trangt etterhvert.*

I mine øyne så gikk dette svært så ryddig for seg. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Noffe og RV, sier bare det jeg har hørt fra andre stammer og det behøver for all del ikke å være sant.

Men for å si noe bra så mener jeg at K44 har en god ledelse. :)
 

DeletedUser

Guest
Noffe og RV, sier bare det jeg har hørt fra andre stammer og det behøver for all del ikke å være sant.

Men for å si noe bra så mener jeg at K44 har en god ledelse. :)

Dette var faktisk noe av det ryddigste jeg har sett, men noen gml. allys er vel småfurtne? Det har vi også hørt, men disse skal vite at vi står ved siden av våre nye venner og forsvarer de med nebb og klør. :cool:

Enig at ledelsen er oppegående ja :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Noffe og RV, sier bare det jeg har hørt fra andre stammer og det behøver for all del ikke å være sant.

Men for å si noe bra så mener jeg at K44 har en god ledelse. :)

Det siste er jeg definitivt enig i! Men at du hinter til at måten dette har blitt gjort på er kritikkverdig, basert på rykter du tydeligvis ikke vil nevne, så blir det bare patetisk.
 

DeletedUser

Guest
IGJEN??!?!

Jezus chraist, dette slutter aldri:p

v3 kommer til å bli en familiestamme-verden, det vedder jeg på. Trist egentlig, tsk tsk tsk.

Får vel ønske dere lykke til så innlegget mitt ikke bare blir sett på som kritikk.
Fare thee well BoS' nye bulldogger.
 

Bibamusa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bare for å legge alle dumme rykter flate.Vi i K44 informerte den alliansen vi den gang var i om at vi ikke var fornøyde med slik det da var.Vi ville revurdere var en klar beskjed som gikk fram på post til dem det gjaldt.

Jeg vet det vil komme fram mange dumme kommentarer her.Men det ville vært unormalt om det ikke kommer noen form for reaksjoner til en slik allianse som dette.

Men vi ser på dette som utfordring og det er vel derfor vi velger å spille dette spillet.
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, det som kom fra min munn er det andre har fortalt meg, sa aldri at det var sant.
 

DeletedUser

Guest
IGJEN??!?!

Jezus chraist, dette slutter aldri:p

v3 kommer til å bli en familiestamme-verden, det vedder jeg på. Trist egentlig, tsk tsk tsk.

Får vel ønske dere lykke til så innlegget mitt ikke bare blir sett på som kritikk.
Fare thee well BoS' nye bulldogger.

Vi blir aldri en familie stamme, nevah evah!

BoS
BoD
K44

Noe er feil

Hmm
BoS - Brotherhood of Steel
BoD - Blades of Dawn
K44 - K 44

Nytt:
BoS - Brotherhood of Steel
BoD - Blades of Dawn
BoK - Bibelens ordentlige Kristene

Deretter... Ny stamme, de endrer også navn:
BoS - Brotherhood of Steel
BoD - Blades of Dawn
BoK - Bibelens ordentlige Kristene
BoF - Sætre kabelsentral

For så:
Sætre kabelsentral og Bibelfolka merger, BoD fjernes, BoK og BoF fjernes også etterhvert, nofjon og RV gir fra seg ledelsen, ombestemmer seg, ombestemmer seg igjen...

V3 blir en rar verden:eek:
 

brennstrøm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi blir aldri en familie stamme, nevah evah!

BoS
BoD
K44

Noe er feil

Hmm
BoS - Brotherhood of Steel
BoD - Blades of Dawn
K44 - K 44

Nytt:
BoS - Brotherhood of Steel
BoD - Blades of Dawn
BoK - Bibelens ordentlige Kristene

Deretter... Ny stamme, de endrer også navn:
BoS - Brotherhood of Steel
BoD - Blades of Dawn
BoK - Bibelens ordentlige Kristene
BoF - Sætre kabelsentral

For så:
Sætre kabelsentral og Bibelfolka merger, BoD fjernes, BoK og BoF fjernes også etterhvert, nofjon og RV gir fra seg ledelsen, ombestemmer seg, ombestemmer seg igjen...

V3 blir en rar verden:eek:

Du har dine egne meninger skjønner jeg .
Men jeg tror neppe du bør satse på en karriere innen spådom iaf :p !
Katastrofe .
 
Topp