Et Imperie Skapes

Reaksjonspoeng
3
Du motsier deg selv gang på gang, multi. Du skriver at verken du eller noen andre bryr seg om våre tråder. Men du liker å se meg og Noffe poste motsatt av hverandre.

At resten er for dumt for deg å svare på, det ler vi av.
For det skriver du hver gang du blir overkjørt og går tom for argumenter.
Du tapte denne debatten også. Med glans. Lykke til neste gang! :D

Det er ikke om å gjøre å vinne en diskusjon. Man prøver å overbevise motparten om at din mening er den rette eller ihvertfall logisk.

Jeg er overbevist om at MaM ikke tror at din mening er den rette. Og noe av det som gjør at jeg(Jeg vet ikke om folk er enig med meg i dette, men noen er det ihvertfall) mister totalt respekt for deg spessielt er at du legger ann en belærende, arrogant og blærete tone overfor de som motsier deg på forumet.
For meg så virker du som en tennåring som nettopp har lært seg at man må ha argumenter for påstandene sine. Omtrent som en unge som har lært seg ett nytt ord. Mobber alle som ikke kan det.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det er ikke om å gjøre å vinne en diskusjon. Man prøver å overbevise motparten om at din mening er den rette eller ihvertfall logisk.

Jeg er overbevist om at MaM ikke tror at din mening er den rette. Og noe av det som gjør at jeg(Jeg vet ikke om folk er enig med meg i dette, men noen er det ihvertfall) mister totalt respekt for deg spessielt er at du legger ann en belærende, arrogant og blærete tone overfor de som motsier deg på forumet.
For meg så virker du som en tennåring som nettopp har lært seg at man må ha argumenter for påstandene sine. Omtrent som en unge som har lært seg ett nytt ord. Mobber alle som ikke kan det.

Jeg har ikke til hensikt å være verken belærende, blærete eller arrogant. Når noen diskuterer i et diskusjonsforum, så må de komme opp med bedre retorikk enn "dette blir for dumt til at jeg gidde å diskutere". Tar man initiativ til en diskusjon, så må man evne å argumentere for sitt syn. Når man velger en så enkel utvei som å hevde det blir for dumt å fortsette, uten å argumentere for hvorfor, så kan man like gjerne si man er tom for argumenter.

Jeg har ikke mobbet noen. Jeg svarer på den harde kritikken som rettes mot meg om min allianse. Om noen føler seg mobbet eller støtt av mine innlegg, så har de tre alternativ:

1. La være å lese trådene om BoS og US.
2. Rapporter meg for støtende innhold om du mener det er grunnlag for det. 3. Fortsett å kritisere meg. Velger man det siste, så forventer jeg at man har argumenter å komme med.

Man må gjerne si noe sånt som "Ok, her blir vi aldri enige uansett, så jeg lar denne ballen ligge" eller noe lignende. Men å si at "dette blir for dumt så jeg gidder ikke svare" anser jeg som det samme som å si at "Ok, jeg har rotet meg inn i en diskusjon jeg er dømt til å tape, så jeg gidder ikke prøve en gang."
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke til hensikt å være verken belærende, blærete eller arrogant. Når noen diskuterer i et diskusjonsforum, så må de komme opp med bedre retorikk enn "dette blir for dumt til at jeg gidde å diskutere". Tar man initiativ til en diskusjon, så må man evne å argumentere for sitt syn. Når man velger en så enkel utvei som å hevde det blir for dumt å fortsette, uten å argumentere for hvorfor, så kan man like gjerne si man er tom for argumenter.

Men det er det du fremstår som.

Jeg har ikke deltatt i denne diskusjonen før nå (som jeg kan huske) av en enkel grunn: Jeg bryr meg bare ikke lenger.
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg har ikke til hensikt å være verken belærende, blærete eller arrogant. Når noen diskuterer i et diskusjonsforum, så må de komme opp med bedre retorikk enn "dette blir for dumt til at jeg gidde å diskutere". Tar man initiativ til en diskusjon, så må man evne å argumentere for sitt syn. Når man velger en så enkel utvei som å hevde det blir for dumt å fortsette, uten å argumentere for hvorfor, så kan man like gjerne si man er tom for argumenter.

Jeg har ikke mobbet noen. Jeg svarer på den harde kritikken som rettes mot meg om min allianse. Om noen føler seg mobbet eller støtt av mine innlegg, så har de tre alternativ:

1. La være å lese trådene om BoS og US.
2. Rapporter meg for støtende innhold om du mener det er grunnlag for det. 3. Fortsett å kritisere meg. Velger man det siste, så forventer jeg at man har argumenter å komme med.

Man må gjerne si noe sånt som "Ok, her blir vi aldri enige uansett, så jeg lar denne ballen ligge" eller noe lignende. Men å si at "dette blir for dumt så jeg gidder ikke svare" anser jeg som det samme som å si at "Ok, jeg har rotet meg inn i en diskusjon jeg er dømt til å tape, så jeg gidder ikke prøve en gang."

Som Banewolf sa:

Det er mulig du ikke prøver å virke arrogant osv, men jeg mener ihvertfall at du fremstår sånn, og at det blir veldig vanskelig å ikke svare deg på en surmulende måte.
Jeg kritiserer deg ikke for å dumme deg ut, men fordi jeg håper du forandrer litt på attituden din;)
Hvis du mener jeg burde tatt det over mail så sue me.

Angående de alternativene dine, så har jeg egentlig bare et av de alternativene igjen fordi:
1. Uansett hva alle andre sier her inne, så er jeg ikke revnende likegyldig til hva som blir skrevet på forumet.Enten det er på godt eller vondt, er forumet med på å forme serveren og det er her inne man lærer seg hvilke stammer man kan stole på og hvilke man ikke kan stole på.
2. Du holder deg langt innenfor rapporteringens grenser, men det er "tonen" i innleggene dine jeg kritiserer.
3. Med mindre trenden forandrer seg her inne, kommer jeg nok ikke til å gjøre annet enn å kritisere.

Men nok om det.
La oss legge den ballongen død eller whatever. For å slippe infraction om ikke annet.:rolleyes:
 
Topp