Et Imperie Skapes

DeletedUser

Guest
Jolano er voksen, høflig, veltalende, ydmyk og dyktig spiller.
Alt du ikke er. Men hun er ikke en del av vår allianse, og dermed er vel dette o.t?

At hun er en dyktig spiller tror jeg ikke helt på, skulle likt å sett et screenshot av hennes 15x15, jeg tror det er veldig mye blått/lyseblått/lilla der:)
 

DeletedUser

Guest
At hun er en dyktig spiller tror jeg ikke helt på, skulle likt å sett et screenshot av hennes 15x15, jeg tror det er veldig mye blått/lyseblått/lilla der:)

Nei. Faktisk så ligger hun innesperret i et blått hav av United Swords enheter. En åpning mot sentrum
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker og være, barsnlig, skrive dialekt og ha ingen hemning, og på en måte er jeg voksen pga jeg er 18. Jeg driter i hele krypdyralliansen, men liker å trashtalke dem. Du kommer ALLDRI til å bli pop i noen form for populære kretser med den avskylige asosiale holdningen din.

On topic: GOGO. Bra dere blander blod. Ikke freaky. Gjør dere det på ett stevne, eller er det noe dere gjør med datamusa/skjermen mens dere spiller?

Du kan skrive så meget du vil så barnligt du vil så længe du ikke leger "gangstazz" så er jeg ret ligeglad, men hvad er dit problem med mig?

Jeg skriver da ikke negativt om noget jeg ikke ved om fungerer endnu, det ville ikke give mening. Jeg giver udtryk for at jeg tror de har mere at byde på end den forrige hypermakt, men hvis du så selv kigger på hvad de udrettede, hvor meget er det så?

Nej, jeg skifter ikke side fra hvor jeg stod før, jeg gør bare opmærksom på at der er mange faktorer i en post og der også står ting mellem linjerne.
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg klarer aldri helt å skjønne hva folk har imot at HZ "leker" gansta...

De må jo få lov til å holde på, og så kan dere la øvrigheten bestemme om det er barnslig eller supha powha.
 

DeletedUser

Guest
Jeg klarer aldri helt å skjønne hva folk har imot at HZ "leker" gansta...

De må jo få lov til å holde på, og så kan dere la øvrigheten bestemme om det er barnslig eller supha powha.

folk tar tw for seriøst.

og lykke til noffe. orker ikke skrive mer dritt til deg.
 

DeletedUser

Guest
Like mye troskap som dere sverga til [R]..

For da.. Hade k44 :p
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Like mye troskap som dere sverga til [R]..

For da.. Hade k44 :p

At [R] lot seg styre som marionetter av Lady Ibex i hennes personlige vendetta mot Billy Yard fordi deres forhold IRL var avsluttet (++), og valgte å la denne saken gå foran alliansen får du sette på deres regning!
 

DeletedUser

Guest
Noffe, du iriterer meg ikke engang, jeg blir bare oppgitt..:eek:

At det går an å skrive så mye piss som det dere gjør har jeg ikke helt skjønt enda.

Jeg har intrykket av at noffe og RV er to hyperaktive 14åringer som tror de er utrolig tøffe fordi de har samlet en så stor og poengrik allianse.

Nå kommer jeg helt sikkert til å få høre at jeg er sjalu, eller at jeg tar feil angående alderen deres..

Jeg bryr meg ikke om hvor gamle dere er, men dere oppfører dere som små drittunger. Dere klarer ikke engang holde en saklig diskusjon.
Jeg håper for deres egen skyld at dere kan bedre enn det dere viser her, hvis ikke..vel, da syntes jeg synd på dere.
 

DeletedUser

Guest
Noffe, du iriterer meg ikke engang, jeg blir bare oppgitt..:eek:

At det går an å skrive så mye piss som det dere gjør har jeg ikke helt skjønt enda.

Jeg har intrykket av at noffe og RV er to hyperaktive 14åringer som tror de er utrolig tøffe fordi de har samlet en så stor og poengrik allianse.

Nå kommer jeg helt sikkert til å få høre at jeg er sjalu, eller at jeg tar feil angående alderen deres..

Jeg bryr meg ikke om hvor gamle dere er, men dere oppfører dere som små drittunger. Dere klarer ikke engang holde en saklig diskusjon.
Jeg håper for deres egen skyld at dere kan bedre enn det dere viser her, hvis ikke..vel, da syntes jeg synd på dere.


Kunne ikke sakt det bedre selv:D

Hvor har du vært hele tiden?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Noffe, du iriterer meg ikke engang, jeg blir bare oppgitt..:eek:

At det går an å skrive så mye piss som det dere gjør har jeg ikke helt skjønt enda.

Jeg har intrykket av at noffe og RV er to hyperaktive 14åringer som tror de er utrolig tøffe fordi de har samlet en så stor og poengrik allianse.

Nå kommer jeg helt sikkert til å få høre at jeg er sjalu, eller at jeg tar feil angående alderen deres..

Jeg bryr meg ikke om hvor gamle dere er, men dere oppfører dere som små drittunger. Dere klarer ikke engang holde en saklig diskusjon.
Jeg håper for deres egen skyld at dere kan bedre enn det dere viser her, hvis ikke..vel, da syntes jeg synd på dere.

Neida, du har helt rett. Både jeg og Noffe er to hyperaktive 14-åringer som tror vi er utrolig tøffe fordi vi har samlet en så stor og poengrik allianse.
Jeg tror slett ikke du er sjalu, det er vel ingen av dere?
Men at vi ikke klarer å være sakelige kan jeg ikke forstå? Vi er da sakelige?

Og vi er ikke bedre ledere enn vi viser her, det er nok grunnen til at vi sliter med rekrutteringen og stort frafall av medlemmer :cool:
 

DeletedUser

Guest
Noffe, du iriterer meg ikke engang, jeg blir bare oppgitt..:eek:

At det går an å skrive så mye piss som det dere gjør har jeg ikke helt skjønt enda.

Jeg har intrykket av at noffe og RV er to hyperaktive 14åringer som tror de er utrolig tøffe fordi de har samlet en så stor og poengrik allianse.

Nå kommer jeg helt sikkert til å få høre at jeg er sjalu, eller at jeg tar feil angående alderen deres..

Jeg bryr meg ikke om hvor gamle dere er, men dere oppfører dere som små drittunger. Dere klarer ikke engang holde en saklig diskusjon.
Jeg håper for deres egen skyld at dere kan bedre enn det dere viser her, hvis ikke..vel, da syntes jeg synd på dere.


Sikkert både sjalu du og tar helt feil av alderen ja. ;)
Kanskje du burde gjøre litt forundersøkelser, så finner du sikkert ut at vi kan noe mer enn å irritere deg og dine likesinnede?

Spør også noen i stammen hva et propaganda forum er da. Dette er ikke stedet for deg som vil være så høytidlig og saklig
 
Topp