Et spørsmål til Nice.

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Bannen er tilbakelagt,og etter bannen har det ikke vert noe i den sjangeren som du selv desperat prøver å nøre oppunder :rolleyes:

Skjerpings !!!!

Oppgulpinga står du definitivt selv for nå,og du får jo heller ikke mye napp,for å si det sånn.

Lær deg "å gi slipp" på "gamle traumer",da først går livet videre (nod)

For meg er det rimelig fasinerende at ikke teamet uttaler seg vedr dine evindelige oppgulp,da bannen"straffen" er tilbakelagt mtp "den gamle saken du hele tiden "refererer til"........................

Vel... Det første innlegget til Macklemore var "Hei Olve, jeg er tilbake" etterfulgt av 16 innlegg der han hånte meg på en eller annen måte :) flott at ODA er enig med Macklemore sine gamle handlinger, fantastiske mennesker mange av dere er. Vel hva forventer jeg av en stamme som gir blanke faen i alt annet en å vinne en verden. Jaja, kjenner du en ikke så bryr du deg vel ikke om han tar selvmord eller blir nettmobbed? Ikke ditt problem nei...

Å jada jeg har jo spredt kvalme... Nesten som jeg sku gjort samme som mackle så hadde jeg gått ut med en grunn til å bli hatet så alle glemte alt annet.

Ser ut som internettet er den nye plassen til Nazi Tyskland, bra at ODA gjør en god jobb på å etterligne dem
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Rart att du tar å snur dette over på hele oda nå og kaller oss ting når det er maclemore som har gått å mobbet deg..

Att han også fikk fjernet bannen var også teamets handling ikke oda, det betyr ikke att alle støtter den avgjørelsen heller men det rår ikke vi over ?

Du tar en hel stamme på grunnlag av en enkeltsmanns handlinger. (Handlinger jeg aldri støttet og kommer aldri til å støtte )
 
Sist redigert av en moderator:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Tar grunnlag på hele ODA da jeg ikke ser forskjell på en som sitter der og bare ser på, og som synlig ikke gjør noe for å gå imot det.

Med mindre dere i ODA gjør noe jeg ikke vet imot det, så er det ikke forskjell på om dere sitter å støtter han eller ikke.

Dere har han jo og i stammen som om ingenting skjedde, og gidder ikke gjøre noe som helst mot han, og bare sier "Nei jeg liker det ikke" helt til du går å snakker til godgutten deres som om ting aldri skjedde.
 

DeletedUser

Guest
Rart att du tar å snur dette over på hele oda nå og kaller oss ting når det er maclemore som har gått å mobbet deg..

Att han også fikk fjernet bannen var også teamets handling ikke oda, det betyr ikke att alle støtter den avgjørelsen heller men det rår ikke vi over ?

Du tar en hel stamme på grunnlag av en enkeltsmanns handlinger. (Handlinger jeg aldri støttet og kommer aldri til å støtte )

ODA står jo bak ham, så da er ODA som stamme like ille som Macklemore. Hvis folk i ODA tar avstand fra det så burde disse personene vise det. Siden Macklemore er en vital del av Dora så har ikke ODA-ledelsen ballene til å gjøre noe - trist igrunn.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Maclemore/whoop har vært min omtrentlig beste samarbeidspartner i v18, og han jeg har snakket mest med ved vår vestlige front. I løpet av denne tiden har jeg vært forbanna på han mange ganger, og han har skapt mye drama. ODA var i en periode egentlig ikke langt fra å kaste brukeren ut av stammen, men det hadde også satt et dypt arr i krigens gang om vi skulle gjort det. Ved unntak av heftige krangler og diskusjoner med han har jeg alltid hatt et bra forhold til ham, og vår evne til samarbeid i vest har vært et faktum. Etter mye styr tok han seg sammen, spilte med respekt, god holdning og med mye bidrag i tidlig vår.

Jeg håper dette hjelper på at jeg her bekrefter at Whoop også har blitt periodevis hatet av både meg og andre. Samtidig som jeg elsker han som nabo og samarbeidspartner.
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
til Olve

Jeg skjønner ikke hva du får ut av å nevne det samme 5 ganger i uken. 95% av alle innleggene dine den siste måneden handler om meg. Du skader jo bare deg selv ved å tenke på det 24/7. Føler at du vil ha oppmerksomhet egentlig. Siden du skriver det så mange ganger over alt. Jeg tenker meg at de fleste er lei. Må være utrolig slitsomt å tenke på den måten. At du prøver å skylde på alle som kjenner meg + ODA.

Ta det rolig. Det er sommer. Det er ikke noe vits å være inne og skriver hundrevis av innlegg når du kan være ute i sola og kose deg :)

Mvh

godgutten :)
 

DeletedUser

Guest
Ups, jeg ga visst grønt til macklemore uten vilje.

Uansett så er det helt ufattelig at det aldri har kommet en unnskyldning fra Macklemore for hva han gjorde mot både Magnus og Olve. Olve, derimot, sto skolerett og beklaget da han så at han gikk over streken mot Sindre.

Macklemore sine innlegg mot Olve og Magnus er det mest motbydelige jeg noen gang har sett. Det er ALDRI ok å gi ut fulle navn, adresser og bilder av personer på ett nettforum, samt. trakassere utseendet deres og oppfordre til selvmord. At en stamme som ODA ikke har gjort noe her eller forlangt en offentlig unnskyldning fra Macklemore er helt forkastelig. Jeg vet iallefall at jeg ville aldri tolerert noe slikt i min stamme, da folk i både Nice og OIM har fått advarsler om de sa noe som noen kunne ta seg nær av i stammechatten. I Nice ga vi også beskjed til spillere om vi syntes de sa noe idiotisk og tåpelig på off. forum for å unngå ubehagelige situasjoner. Man kan jo også se til v20 der Utopia midlertidig kicket Sindre pga. påstander om sabotasje fra ham på v18 - det er slik du skal håndtere situasjoner som dette.

Det er lett å se at Macklemore har ikke lært av hva som skjedde. Se på innlegget hans over; virker han ydmyk, eller er han i angrepsposisjon? Han er i angrepsposisjon og kommer fremdeles med milde personangrep. Han kan si hva han vil og ODA vil fremdeles stå bak ham.

Nei, altså, det er trist fordi ODA er en stamme med mange spillere jeg respekterer - problemet er bare at personer slik som Macklemore kaster en såpass stor skygge over en ODA-seier at jeg vil aldri kunne unne dem seieren 100%. Jeg syntes det er ufattelig at slike personangrep fra Macklemore er blitt akseptert i ODA og at ingen har tatt grep. Det minste han kunne gjort hadde vært å komme med en unnskyldning, men han er vel ikke en stor person nok til å gjøre det.
 

DeletedUser

Guest
Eneste timeouten du bør gi er til mackelmore håper virkelig magnus og olve meldte han for slik oppførsel.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Passe oss nå, Tommy er jo selv i ODA så Mackelmore er jo freda :)
 
Sist redigert:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Passe oss nå, Tommy er jo selv i ODA så Mackelmore er jo freda :)

hvem som er i stammen min, har INGENTING med jobben jeg har å gjøre som forum.mod, her blir alle som bryter reglene, straffet, uansett hvem. dette er ikke "mitt" forum, så jeg har ikke lest så nøye gjennom alt her, men selv om jeg ikke kan gi direkte anmerkninger og utestenge noen, kan jeg fremdeles rapportere.. og det vil jeg, om det kommer ett eneste person-angrep til her nå.
 

DeletedUser

Guest
Virker mer som du støtter mackelmore, han burde vel bli perma for alltid for disse personangrepene, men er vel vanskelige for enkelte og holde seg proffesjonelle :)
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Nå må dere slutte og sutre så fært. Jeg tar avstand fra det Whoop har gjort. Men og sutre så langt etterpå blir for mye altså.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Virker mer som du støtter mackelmore, han burde vel bli perma for alltid for disse personangrepene, men er vel vanskelige for enkelte og holde seg proffesjonelle :)

jeg støtter ingen personal-angrep i det hele tatt, nok er nok, nå er det på tide dere skjerper dere alle sammen.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Når Dakapo kommer med uttalelser som "Permanent banna, IP banna, Aldri se deg igjen på forumene, Banner alt av kontoer" for 6 måneder siden etter angrepene, og se han fri igjen etter 6 måneder der han sitter å passiv-aggresivt angriper dem han angrep tidligere. Synd han gjorde dette på nettet og ikke IRL, hadde vært godt å få ham i fengsel for slikt.
 

DeletedUser

Guest
Fult mulig og annmelde han for nettmobbing det blir tatt svært alvorlig av politiet så bare og peise på:awesome:
 

DeletedUser

Guest
Fult mulig og annmelde han for nettmobbing det blir tatt svært alvorlig av politiet så bare og peise på:awesome:

Dette er faktisk mulig, så jeg ville vært forsiktig med å hetse folk på nett. Kan komme en saftig bot ut av det.
 
Topp