Fakescript

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg er imot fakescript, det ødelegger så absolutt moroa med spillet, på .no kan spillerne vise sine faktiske skills istedet for å la alle slags scripts gjøre alt for dem.

Det lager kun moroa for angriperen. Om jeg skal få 2000 inc så foretrekker jeg at én eller flere faktisk har sendt de angrepene manuelt, og ikke latt et teit script gjøre jobben.

Med faner så må du i det minste fylle inn alt selv, og du blir begrenset til så mange faner PCen din eller du selv kan takle, så må du sende og sette opp nye.

Du trenger ikke se på skjermen din engang når du sender med fakescript. Du bare trykker de samme kombinasjonene på tastaturet mens du ser en film elns, så om du orker å sitte der og trykke gjennom hele filmen så har du utrolig mange angrep på vei ut. Fakescriptsa finner i utrolig mange varianter

Ser ut til at Wynja deler mine meninger :)
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg synes ikke nødvendigvis at det viser så utrolige skillz å sende hauger av fakes ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er imot fakescript!
Det blir ikke gøy å sitte hele døgnet å tagge angrep, det er mye arbeid for deg som har angrepene mot deg mens angriperen kan bare kjøre ett skript som ikke tar noe som helst tid :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
For å være helt ærlig er jeg imot fakescripts. Fakes kan man sende manuelt om det absolutt er så viktig :)
 

DeletedUser

Guest
Det går like fort med oprea økter. Om ikke fortere.

Da er det bare å bruke øktene da :)

Fint med økter og faking, men det er en liten jobb som må gjøres i forkant da.

Jeg er imot fakescript. Er man for lat til å sende fakes, så får man heller la være.
 

ibm95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det er jo easy og sende med økter... Det går 2 sec og få ut 50 angrep. Så kan du gjøre det om igjen og om igjen....
 

DeletedUser

Guest
Jeg lurer på om noen i teamet kunne tenke seg å forklare hvorfor det ikke blir godkjent? :)
 

DeletedUser

Guest
Du kan ikke sende ut mer enn 5 angrep per sekund uansett om du sender fra forskjellige byer.

Du kan få dem til å treffe på sekundet, men det er ikke det man snakker om her.

50 angrep på 2 sec var nok bare en måte å si "veldig mange angrep på veldig lite tid".
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg er vel en av dem som skapte hele dette "hysteriet" som Grimlock prater om :p

SFF sendte noen tusen fakes på Glitter i sin tid, som da klaget så fælt til DosX at han gjorde scriptet forbudt med bakovervirkedne kraft, hele stammen ble straffet. Ganske impressive av vår forhenværende CM det der.


Poenget er at det er comfy å bruke det Grimlock. Er ikke nødvendigvis så ekstremt mye raskere nei, men gud så comfy. Comfy comfy comfy. Man kan sitte og fake mens man løser matteoppgaven liksom. Its sweet.
 

DeletedUser

Guest
Poenget er at det er comfy å bruke det Grimlock. Er ikke nødvendigvis så ekstremt mye raskere nei, men gud så comfy. Comfy comfy comfy. Man kan sitte og fake mens man løser matteoppgaven liksom. Its sweet.

Det er vel noe avhengig av hva slags variasjon av skriptet som er lovlig? Så vidt jeg har forstått så er det et skript som kan lages slik at man bare kan sitte å trykke på enter, så sender man ett og ett angrep. Men, hvis jeg har forstått det rett, så forutsetter det at skriptet fungerer på samme måte som ress.bal. skriptet ( noe man lett kan si at er ulovlig i angrepssammenheng ) og at man har en nettleser som tillater at man bruker enter som museknappen - som noen av de eldre Opera utgavene.

P.S. Jeg kan løse matteoppgaver mens jeg sender fakes med faner óg.
 

DeletedUser

Guest
P.S. Jeg kan løse matteoppgaver mens jeg sender fakes med faner óg.

Men ikkje mens du setter opp fanene ;)

Ja, det er kjedeleg å fake, men fy så mykje kjedelegare det er å sitte å tagge. Det skal koste litt arbeid å angripe også, ikkje berre å forsvare. Personlig så brukar eg fakes for å prøve lure motstandaren, ikkje for å spamme han ned med apearbeid til han blir lei og ikkje gidder meir... Som oftast treng ein ikkje sende meir særleg mange fleire fakes enn nukes for å gjere det vanskelig å vite kvar ein skal stacke.
 

DeletedUser

Guest
Men ikkje mens du setter opp fanene ;)

Avhengig av vanskelighetsgraden :p

Ja, det er kjedeleg å fake, men fy så mykje kjedelegare det er å sitte å tagge. Det skal koste litt arbeid å angripe også, ikkje berre å forsvare. Personlig så brukar eg fakes for å prøve lure motstandaren, ikkje for å spamme han ned med apearbeid til han blir lei og ikkje gidder meir... Som oftast treng ein ikkje sende meir særleg mange fleire fakes enn nukes for å gjere det vanskelig å vite kvar ein skal stacke.

Sant, men det vil jo allikevel kreve noe å sende fakes. På samme måte som med faner, selv om det kan bli grådig effektivt etter hvert.

Dette vil jo kanskje gjøre det litt lettere for angriperene, noe som kunne gjøre slike treige verdener som V1 litt mer spennende.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Dette vil jo kanskje gjøre det litt lettere for angriperene, noe som kunne gjøre slike treige verdener som V1 litt mer spennende.


Spennende er nok ikke ordet jeg ville brukt. Gjøre det mer tidkrevende og kjedelig for folk under angrep..... åpenlyst. Hvis målet er å tynne ut mengden spillere på V1 litt så gjør det jobben på en grei måte. Enig der.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp