Faktabørs - V10

DeletedUser

Guest
Kan ha noe med at den konton ikke er sindick sin lengre :rolleyes:

du fortjener rykte her for å ha apselutt 110 % rett (clap) :)

Sindick kontoen gidde jeg vekk for rundt.. 1 år siden. Etter jeg hadde vært innaktiv på den i omtrent 1.5 år:p
 

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
og snart er han oppe å går igjen som ikke no har skjedd :p.




Invicta:warrior::warrior:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at du er en kjedelig figur. Minner meg om ei hakkete grammofonplate.
 

DeletedUser

Guest
Huffda, er det ikke lov til å rekruttere spillere lengre? :s Visste jeg ikke.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at du er en kjedelig figur. Minner meg om ei hakkete grammofonplate.

det er rekkrutteringa vår også. ei hakkete grammofonplate.

Huffda, er det ikke lov til å rekruttere spillere lengre? :s Visste jeg ikke.

Det sto ikke i kommentaren hans om at det ikke var lov. Men det burde ikke være lov med den rekrutteringa vi har om dagen.


hvorfor angripe en kommentar som det bare sto nøytralt fakta i? Trodde vi skulle gjøre det med p0k3 og acb spillerene jeg :eek:
 

donkiller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Dette her er jo faktabørsen, og jeg skrev ikke noe mer enn fakta. Åpne opp øynene deres gutter, dere har allerede et dårlig rykte her på offentlig forum. Vil ikke drite dere lengre på offentlig forum.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
er nok starten på slutten for area nå.

Jeg vil nå ikke si det. Om AREA har begynt å rekruttere, så foreslår jeg at dere gjør det samme. Et lite aspekt ved dette spillet er å kunne tilpasse seg spillets gang, og skulle dere ikke tilpasse dere AREAs nye metode, så kommer dere til å tape på det i lengden. Jeg sier ikke at det vil være utslagsgivende, men det vil fortsatt ha en viss relevans for hvordan ting kommer til å utarte seg videre.

Jeg kan heller ikke se at det skulle være ulovlig å rekruttere andre spillere. Nå vet jeg ikke hvilke spillere dette gjelder, men jeg personlig misliker rekruttering av tidligere fiender som ligger svært taktisk til som redelig. Jeg er en "fair play" - spiller, og jeg misliker tanken på å vinne en verden ved å rekruttere fiender som ligger i fiendens safeområder. Likevel - rekruttering av allierte eller andre spillere ser jeg bare på som spillets gang, og en del av selve gamet.

Med andre ord kan jeg ikke finne noen holdepunkter til å skulle kritisere AREA fra å rekruttere, såfremt de ikke har drevet spillerjakt langt inne i safeområdene til fienden. Som jeg sa innledningsvis så handler tribalwars også om å kunne tilpasse seg andre stammer og spillets gang generelt sett, og da må visse valg tas.

Om vi ser på rekruttering isolert sett, så vil det være visse momenter ved å rekruttere som er tilstedeværende. For det første som må vedkommende du rekrutterer være såpass lojal at vedkommende ikke har andre intensjoner ved å komme inn i (i dette tilfelle) AREA. Det er også en viss fare for at skulle det bli for mange rekrutteringer av spillere av ymse slag, så vil det få store utslag på statistikker. For mye rekruttering kan totalt ødelegge en stamme, og det ser vi flere eksempler på. Skulle rekrutteringene vise seg å ha et formål - slik som å rekruttere én spiller som er rimelig god, fører det til flere fordeler enn til ulemper.

Spørsmålet er om alle rekrutteringene som AREA gjør, vil ødelegge stammen på lang sikt. Mitt syn på saken er at det ikke vil skje, og det har mye med profilene som leder stammen samt medlemmene som befinner seg i stammen å gjøre. En stabil stamme med en sterk ledelse som besitter erfaring og kometanse, og som vet hva de vil ha, tviler jeg på at lar seg blende av for mye rekruttering.

mvh
Scar

EDIT: Dette var et innlegg om det stadige rekrutteringsspørsmålet som har dukket opp i det siste :) Beklager forvirringen!
 
Sist redigert:
Topp