Faktabørs

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jeg er en svært dårlig diplomat. Jeg er altfor krigslysten til den jobben ;)

Synes, på en annen note, at Synchroniser svarer bra for seg. Ikke at jeg er overraska, han er jo en oppegående fyr.
Men ærlig talt, tror jeg ting ville vært mye lettere, og at stammen -T-H- ville vært mer tjent med en viss persons avgang ifra stammen.

Tror ikke det er noe nytt at enkeltspillere blir litt ivrige til tider.
En vær diplomat med en viss erfaring har nok funnet litt rusk av slikt i stammen sin.
Men nå har vi en god diplomat som faktisk er i stammen vår, og da vil jeg personlig påpeke et par fakta.

Fakta 1:
-T-H- er fylt opp av mange av de beste spillerne på denne verdenen,
ingen av medlemmene i stammen har ugrunnet blitt kicket, og det er en grunn til at flere av de største og mest erfarne spillerne vil over dit.

Da er spørsmålet er det virkelig verd å ignorere de diplomatiske henvendelesene fra en (Fakta 2) god og dyktig diplomat bare pga personlige meninger om enkeltmedlemmer?

Jeg skal personlig ikke klage på at det ikke blir noen avtaler, (Fakta 3) da jeg ser på alt som ikke er venn som et adelsmål :p

Men jeg kan love såpass at alle dem som ikke er "venner", (Fakta 4) vil få en hard kamp nede i den sørlige halvkulen på denne verdenen.

Fakta 5
Det finnes ingenting som tilsier at medlemmene i -T-H- ikke er trofaste, personlig står jeg veldig fast i en stamme jeg trives i,
og kan uten tvil si at slik situasjonen er nå så kan jeg kjempe til siste man for dem.

Fakta 6
Jeg er ikke medlem av noen form for ledelse her i stammen, og ikke se på dette som en diplomatisk invitasjon av noen art.
Men om jeg var dere, så ville jeg tenkt litt mer på hva konsekvensene av en ikke avtale vil kunne bli for deres medlemmer.
Enten det er nedadling eller overgang
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke medlem av noen form for ledelse her i stammen, og ikke se på dette som en diplomatisk invitasjon av noen art.
Men om jeg var dere, så ville jeg tenkt litt mer på hva konsekvensene av en ikke avtale vil kunne bli for deres medlemmer.
Enten det er nedadling eller overgang


Synes det minner mer om en trussel, enn en invitasjon. Fakta 7: Bra du ikke er i ledelsen ;)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tja, jeg tar alt jeg kommer over, men ligger ikke i nærheten av noen store allianser.
Eller ikke vennlige adelsmål, dersav småbyene mine.

Men du kan ta det som dere vil, jeg er ikke medlem av noen ledelse men synes at ledelsene utenfor egen stamme virker som en veldig cocky gjeng. Som alle fokuserer på den samme dårlige begrunnelsen i stede for spillet. Selv synes jeg dette er helt greit ;)
Da jeg skal se på det som en glede å hilse på dere senere.

Fakta er at jeg driter i positiv eller nagativ ryktepoeng :p
 
Sist redigert:

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Men du kan ta det som dere vil, jeg er ikke medlem av noen ledelse men synes at ledelsene utenfor egen stamme virker som en veldig cocky gjeng.

Jøss. Har vi i det hele tatt hatt kontakt? Du er sikker på at du ikke drar alle over èn kam, nå da?
 

DeletedUser

Guest
Flott med engasjement benja81, men må nesten joine Redswan på at grensen mellom fakta og trusler her er liten. Vi må få håndtert de ville forespørslene våres som bli konfrontert nå. Det skal være en slutt på det problemet nå etter det ble tatt opp i ledelsen. Så jeg ser alt lyset i tunnelen, dermed er det liten vits i å nedadle og små true alle som ikke har diplomati med oss. Det kan fort bli hele v14 det, hehe ^^ De jeg har møtt av ledelse utenfor TH hittil har virket snille de og har hjulpet meg ved å blant annet opplyse meg med det kjente diplomati problemet vårt.

Men fakta er at det har vist seg at det til og med går an å få til diplomatiske forbindelser i TH :)

Takk for at du kalte meg en god diplomat, det varmer hjertet <3 Håper jeg kan leve opp til ordene!
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Sorry om jeg drar kammen litt langt, men da tenker jeg nok i hovedsak på de meningene som er sterkest her ute.
Ingen som legger merke til dem som forholder seg snille vet du :p
 

DeletedUser

Guest
Som betyr å behandle alle likt? :gjeip:

Jeg kunne sikkert googla det istedet, men dere er like flinke til å svare! :)
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Som betyr å behandle alle likt? :gjeip:

Jeg kunne sikkert googla det istedet, men dere er like flinke til å svare! :)

Det betyr å tenke om alle personene innenfor en bestemt kultur slik man har erfart enkelte av de tidligere. Det kan også gjelde ting, selvsagt.

For eksempel: Jeg drar til Sverige og besøker to frisørsalonger. Jeg liker ikke klippen jeg fikk på noen av stedene, og sier derfor at frisørsalonger i Sverige er noe dritt. :p

Eller bare: Jeg har observert at noen folk fra stammeledelser virker cocky, og derfor mener jeg at alle folk i andre stammeledelser også er cocky :p
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det er et uttrykk som betyr at du tilegner en stor gruppe egenskaper, handlinger osv som et mindretall gjerne er "skyldige" i.
Som f.eks at jeg er en cocky bastard, så sier noen at alle tw-spillere er noen cocky bastards.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta er at jeg neste gang skal bruke et enklere uttrykk. :)

Fakta er at jeg ikke ønsker å kommentere noe ang. ledelsen (ikke engang min egen mening), annet enn at -T-H- faktisk leder.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at zzzzzzZZzzZzzzzzzZzzzzZZzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Uh... hvor var jeg? Hvem leder v14 om to uker?
Nei dette er faktabørsen det :p samma

MVH

mizzzZZzzzZZZzzzzZZzzzz

Fakta ser jeg nå er at vi i TH burde ha bedre humor som inntakskrav for å komme inn.. hehe
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at jeg ønsker at det var mer humor på TW, ikke bare på de interne chatter.
 
Topp