Faktabørs

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Fakta er at folk klager på -T-H- om masserek, og det er grunnen til at vi er på første. Men alikevel klager ingen på Myth, som har 3 mindre medlemmer? :O?
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det er stor forskjell på antall invitasjoner som er sendt ut av -T-H- og MyTH. Hos oss har ingen som har akseptert invitasjon, forlatt oss eller blitt sparka.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Lov å skryte litt ( for en gangs skyld ) Fakta er, at vi ikke har sendt ut en eneste invitasjon ( om så sku være, da er detgått meg hus forbi ) Åh ja, jeg har personlig tilbudt en spiller plass i stammen. Men den "sniken" valgte en annen stamme... :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Lov å skryte litt ( for en gangs skyld ) Fakta er, at vi ikke har sendt ut en eneste invitasjon ( om så sku være, da er detgått meg hus forbi ) Åh ja, jeg har personlig tilbudt en spiller plass i stammen. Men den "sniken" valgte en annen stamme... :)

Så du spiller alene i din stamme?
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at TH har 50% mer poeng en andre plassen og over 100% mer poeng en tredjeplassen...

-miss
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Fakta er at stammeskifter sett i forhold til antall medlemmer gir en fin indikasjon på lojalitet, trivsel og stabilitet.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at alle fra TH som er aktive på forum har negativt ryktepoeng(?)
Er det slik at dere er misunnelige? eller at dere bare har blitt enige om å bombandere oss med negative ryktepoeng for ingenting!?
Har personlig fått mange negative ryktepoeng på ingenting, ja rett og slett ingenting.
Forstår ikke folk hva som er poenget med ryktepoeng og hvordan man skal bruke det?

Skrev f.eks på topp 20 spillere at jeg muligens kom til å lage en liste iløpet av dagen eller morgendagen, og det strømmet inn med negative ryktepoeng!?

-miss
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at alle fra TH som er aktive på forum har negativt ryktepoeng(?)
Er det slik at dere er misunnelige? eller at dere bare har blitt enige om å bombandere oss med negative ryktepoeng for ingenting!?
Har personlig fått mange negative ryktepoeng på ingenting, ja rett og slett ingenting.
Forstår ikke folk hva som er poenget med ryktepoeng og hvordan man skal bruke det?

Skrev f.eks på topp 20 spillere at jeg muligens kom til å lage en liste iløpet av dagen eller morgendagen, og det strømmet inn med negative ryktepoeng!?

-miss

Fakta er, at du generalisere.....veldig irriterende. Det er et fakta, at dere får mye kritikk , men dere er og ganske raske til å klage over dette. Fakta er og, at når en stamme får mye kritikk, da er det oftest en grunn. Gidder ikke å spekulere i, om det er berettiget eller ei, jeg bare konstatere.
 

DeletedUser

Guest
Fatka er at -T-H- er en masse-rek stamme. Det skal innrømmes, men det vi masse-rekruterer er prima vare og kremen av kaka :D
Fakta er at jeg ikke har fått noe negativt ryktepoeng enda og jeg er fra -T-H-(bank i bordet)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at alle fra TH som er aktive på forum har negativt ryktepoeng(?)
Nop, Synchroniser har positivt.


missSWAG skrev:
Skrev f.eks på topp 20 spillere at jeg muligens kom til å lage en liste iløpet av dagen eller morgendagen, og det strømmet inn med negative ryktepoeng!?

Hvorfor ikke bare skrive en liste, istedenfor å si at du skal det, når det ikke skjer i det hele tatt? Da er det bedre å holde kjeft.

missSWAG skrev:
Har personlig fått mange negative ryktepoeng på ingenting, ja rett og slett ingenting.
Altså når du kommer med poster som den under, en post jeg mener er totalt meningsløs, må man ha lov til å gi negative ryktepoeng. Det er det funksjonen er til.

Fakta er at zzzzzzZZzzZzzzzzzZzzzzZZzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Uh... hvor var jeg? Hvem leder v14 om to uker?
Nei dette er faktabørsen det :p samma

MVH

mizzzZZzzzZZZzzzzZZzzzz
 
Topp