Faktabørs

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Beklager, men fakta er at dagens plyndrer ikke betyr noe annet enn et medaljepoeng :p
 

DeletedUser

Guest
Jepp, denne medaljen er bulldinkle og skulle vært avskaffet.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Det kunne vel de andre "Dagens" også ha vært isåfall.. Man skal være rimelig tett dersom man sender ekstra angrep (bruker mer tid eller gjentatte angrep på én by og får færre ressurser) kun for plyndrer-medaljen.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Bare tullinger gjør sånt.. hihihi (giggle)

Hehe lagt merke til at du noen dager drar forbi i siste liten på plyndrer, og plutselig ligger 200 foran etter å ha ligget bak hele dagen :p
Tilfeldigheter eller bare glad i nivå 3 flagg?

Fakta er at vi microfarmer og derfor har like mange plyndrer og raner medaljer
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Flott at du tar det så modent etter å ha blitt kicket fra kontoen Thomas
Hører at du brukte opp alle PP på mrnoob.

Og skal jeg tippe er det vell du som starter disse andre umodne innleggene på forum også angående -T-H- og Sondre.
Ja Sondre har lyst til å merge, men han går ikke etter å ødlegge stammen slik enkelte andre her gjør nå....
(Misstenker først og fremst PsychoInstant for å være deg)


Henger sikkert litt etter men så den ikke før nå.

Jeg skal faen meg ikke ha skylda for å svidd av ppène. Jeg vet ikke åssen jeg skifter navn engang?
Jeg slutta på konton fordi jeg har hatt 2 examen, cupper i helgene og mange fotballtreninger og klassetur å masse shit, og at noen av dere dooshes prøver å få meg til å ta skylden finner jeg meg ikke i. JEg har ikke gjort en dritt med den konton, for å vere erlig glemte jeg også passet etterhvert. Jeg har hatt mye med dame og fotball som sagt tidligere i desse ukene etter jeg slutta og har ikke hatt tid til å vere på, men mangnus tipsa meg om dette nå.

Men ja, som sagt Jeg finner meg ikke i, i å få skylden på dette, hvorfor tror du jeg reagerte så sterkt på magnus sine handliger mot fab da? da ville jeg jo ikke gjort noe selv. Og jeg har heller ikke lagd desse trådene om sondre og sånnt. for jeg har ikke hatt tiden til å vert innom.

Skylden for dette. Det får noen andre ta



La oss se litt nu :)

Mr.noob folka tok inn thomas, thomas sivde av pp-ene , ga sikkert info til baron etter han blei rævkjørt der på coopern, de kicket deg, du tålte ikke det og fant ut at du skal spre falsk løgn og om ditt og datt.

Eller har vi ein viss Thomas som sitter der og prøver og fucke opp -t-h-!


MVH Ein mildt sakt nedbrutt og forbanna Sondre


Som sagt, jeg har ikke gjort en dritt, jeg har ikke gitt info til noen i Baron, har ikke snakka med noen der, bare folk i tsm eller tms samme shittn og i myth. Jeg har ikke gjort en dritt for å fucke opp -th-.. De som egentlig kjenner meg burde vite bedre.
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Henger sikkert litt etter men så den ikke før nå.

Jeg skal faen meg ikke ha skylda for å svidd av ppène. Jeg vet ikke åssen jeg skifter navn engang?
Jeg slutta på konton fordi jeg har hatt 2 examen, cupper i helgene og mange fotballtreninger og klassetur å masse shit, og at noen av dere dooshes prøver å få meg til å ta skylden finner jeg meg ikke i. JEg har ikke gjort en dritt med den konton, for å vere erlig glemte jeg også passet etterhvert. Jeg har hatt mye med dame og fotball som sagt tidligere i desse ukene etter jeg slutta og har ikke hatt tid til å vere på, men mangnus tipsa meg om dette nå.

Men ja, som sagt Jeg finner meg ikke i, i å få skylden på dette, hvorfor tror du jeg reagerte så sterkt på magnus sine handliger mot fab da? da ville jeg jo ikke gjort noe selv. Og jeg har heller ikke lagd desse trådene om sondre og sånnt. for jeg har ikke hatt tiden til å vert innom.

Skylden for dette. Det får noen andre ta






Som sagt, jeg har ikke gjort en dritt, jeg har ikke gitt info til noen i Baron, har ikke snakka med noen der, bare folk i tsm eller tms samme shittn og i myth. Jeg har ikke gjort en dritt for å fucke opp -th-.. De som egentlig kjenner meg burde vite bedre.

Kan faktisk se ut som du snakker sant, var en av de andre personene på mrnoob som sa du ble fjernet fra teamet etter å ha gjordt disse handlingene, må nå i ettertid har det vist seg at det var fra denne kontoen ern person har vært stammen spion, og prøvd og sabotert stammen innenifra og ut. Mulig samme person som la skylden på deg vil jeg tro. Skal derimot ikke slå for hardt i bordet hvem denne personen muligens er, annet enn at vi har sett fysisk bevis på at minst en person på kontoen var spion, og det etter at du sluttet der.

Så mulig jeg skylder deg en unskyldning her
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hehe lagt merke til at du noen dager drar forbi i siste liten på plyndrer, og plutselig ligger 200 foran etter å ha ligget bak hele dagen :p
Tilfeldigheter eller bare glad i nivå 3 flagg?

Rart det der. :p

Til info har jeg ikke ligget bak hele dagen, ihvertfall ikke på den første, hehe.

Dette er nok kjempeinteressant for alle andre.. Så jeg kan slenge ut en liten fakta:

Villarreal rykket opp til Primera i går. Da er vel fakta at jeg rykker opp på topp 20 selv igjen også snart.. (nerd)
 
Topp