Faktabørs

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Fakta er at om du ikke greier å gjøre plyndringen mer effektiv ved å bruke microfarming så vet du enten ikke hvordan effektivt bruke micro farming, og to som jeg skjønner er gjordt her, du plyndrer samme byer gjenntatte ganger uten mulighet for at de skal fylles opp i stor grad.

I hvilken grad microfarming er effektivt er en helt annen diskusjon. Jeg gjorde ikke dette for å skaffe masse ressurser, jeg gjorde dette for å vise hvor raskt jeg kunne få DP. Selvfølgelig angrep jeg samme byer. 37 byer fikk 4000 angrep på èn time + utfartstid. DP er tull fordi alle kan få den, og det har jeg bevist ;) Den sier ingenting om mengden av ressurser farmet, det er det DR som gjør. Ikke ta det som kritikk av dere hvis dere har DP, dette er kritikk av DP i seg selv. (Edit: Og litt kritikk av Raaators skryt over DP tidligere)
 
Sist redigert av en moderator:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Vel, så la jeg i tillegg med at vi var ubetydelig lite bak vinneren av Dagens raner. Sier jo seg selv at en slik medalje er enkel å skaffe.

Fakta er at vi med kun 5 byer (3 som farmet) fikk "Dagens plyndrer" og var ubetydelig lite bak "Dagens raner".

Hadde jeg kun skrevet at vi fikk Dagens plyndrer hadde det jo vært en annen sak. Men vi hadde også Dagens raner store deler av dagen (som vi har hatt de siste dagene, men Brian tar dem alltid på kvelden...). Hadde også håpet på at du/dere skulle forstå at jeg skrev satirisk, i og med at jeg la på antall byer.
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta er at det med unntak av intervju-tråden har vært 2 (?) innlegg på like mange døgn.

Fakta er at det spesielt i topp 20-tråden, men også i "Rate spilleren over" og "Topp 5 stammer" sterkt ønskes innlegg!
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at det er ganske bra med aktivitet her på forum. Men det kommer ofte i bølger.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det begynner å gå mot sommer og mange har bedre ting å gjøre enn det å poste kommentarer her døgnet rundt ;) derfor så kommer det flest poster her når det er dårlig vær ute :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at kontoen melisandre i skrivende stund har bikket 100mill farmede ressurser og er med det den første <3
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at SUP åpenbart har hatt gode oppskrifter på programmet....dem avansere !
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal snu en vond trend på .no her nå. Istedet for å rakke ned på dumme ting som er gjort av en samarbeidspartner, så skal jeg skryte av en.

Fakta er at SUP er en troverdig og lojal gjeng!
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at vi takker og bukker, vi har åpenbart lykkes med vores oppskrifter. Men fakta er og, at vi stadig er uten allierte......hint hint
 
Topp