Faktabørs

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Men du sa jo selv til meg tidligere at du hadde angrep ute mot MytH? Du sa du hadde sendt de angrepene, og nå sier du selv at du altså ikke har gjort det. Så jo, motsa deg selv siden fu først sa troppeen var på vei mot MytH, og nå sier du da at de står hjemme.

Ja, jeg hadde angrep mot MyTH, og 3 nukes og ett tog besøkte Real Steel i dag klokken 15:03, alt på 200 ms. Samt støtte var også timet inn. Var klar til å sende på enda en by, men det rakk jeg altså ikke. Hvor skrev jeg at de angrepene ikke ble sendt? Jeg skrev at troppene var hjemme istedenfor på farming, altså før jeg hadde behov for å sende dem for at de ikke skulle ankomme for tidlig. Troppene stod selvfølgelig ikke hjemme da jeg hadde sendt dem på Real Steel. Beklager, det er nok for mye å forvente at du skal forstå enkle setninger når jeg kun gjentar meg selv 3 ganger. Trodde alle gode ting var tre, men må vel forklare det et par ganger til før du begynner å forstå.

Hvis du ikke evner og se noe galt og gå til fiende stammen gir jeg jo opp.. Da er det bare noe feil hos deg. Man går ikke til fienden. Så enkelt er det.

Men i det minste, hvis du hadde hatt det minste respekt ovenfor dine tidligere stammefrender. Hadde du ventet med og angripe når du viste vi at ingen var forbredredt på og angripe oss slik fra innsiden, men igjen, så var jo du godt forbredet som benja beviste ved og ha flere tog klare. Noe annet er bare løgn ifra deg.
Å forlate TH og bli med i MyTH var to forskjellige handlinger. Da jeg forlot TH var jeg ikke lengre fiender med MyTH. Og jeg visste ikke at jeg skulle til MyTH da jeg forlot TH, om du leser mine tidligere innlegg hjelper det nok litt (nei, dette har jeg bare skrevet 5 ganger. Må nok gjenta det et par ganger til).

Og her kom det mer tull. Jeg skal svare Benja senere. Ikke at han kommer med mye mer fornuftig, men han har iallefall gjennomsnittlig oppfattelsesevne. Tror jeg. Dette har jeg skrevet 3-5 ganger nå. Jeg har hatt AM klare i samme byer helt siden jeg lagde dem for første gang. Du må tydeligvis ha det inn med teskje, for selv om vi diskuterer trenger du ikke å spille dum - noe jeg for din del håper du gjør. La oss si at jeg har tog i by x, y og x. Jeg farmer med øks og LK midt på dagen mens AMene selvfølgelig står igjen. Så skjer det som får konfliktene til å eksplodere, og jeg forlater. Da slutter jeg med å farme slik at troppene kommer hjem igjen. Som du merket sendte jeg ingen angrep på 8 +/- timer etter at jeg forlot. Hvorfor ikke? Jeg var jo hele tiden tydelig på at jeg ikke skulle tilbake til TH. Antok at det ble skrevet inn til spørrende TH'ere i Skype-samtalen, men det ble det tydeligvis ikke. En rask titt på kartet, og du kan avslå stammer som TR og SUP, rett og slett på grunn av posisjoneringen. Hadde det vært bedre om jeg joinet Baron? Greit nok at de 7-8 timene var kort tid å forberede seg på, så jeg har skrevet at jeg står for det, og at det var en feil å angripe så tidlig. Men stammeskiftet angrer jeg ikke et sekund på.

Flere tog klare hadde jeg definitivt ikke da det kun var AMene i byen da jeg forlot, ingen andre tropper. Jeg har/hadde over 60 AM tilgjengelig - 15 tog. Tror du jeg klarer å bruke dem døgnet rundt? Sier seg selv at AMene stort sett står hjemme i byene.


Men du har nå klaget på ledelsen generelt uansett. Og ment de har befattet dårlige avgjørelser. Slikt kunne du ha tatt opp og løst på en bedre måte. Det er det ingen tvil om.

Jeg beskylder deg for løgn og tull når det er akkurat det du kommer med. Løgner fordi du ikke vil innrømme fakta. Du kan sitte og si noe annet du blir blir både gul og blå i ansiktet, men det er fatka.

Jeg har klaget på ledelsen om én hendelse, og det har jeg både tatt opp og forsøkt å løse i form av PM og samtaler på Skype med de involverte. White Death tok det selv opp på forum. Så hva annet enn å kontakte de involverte mener du jeg burde ha gjort? Adlet byene selv, og stacket dem opp dersom Legenden og Finix prøvde å ta dem, for så å fjerne deffet når WD sendte tog? Ut ifra hvor smart du fremstår her tviler jeg faktisk ikke. For det er ikke jeg som farer meg løgn og tull. Jeg svarer ordentlig på det du skriver til meg, problemet er at du ikke leser hva jeg skriver, slik at jeg må svare det samme om igjen og om igjen. Prøv å la en nøytral person lese gjennom og avgjøre (ikke saken, men diskusjonen - hvem som holder seg mest saklig, hvem som svarer best på det den andre skriver osv.).



Så ja, du er altså en medgangssuporter og er derfor ikke lojal. Så fint da ble vi enige på ett punkt! Du er ikke lojal. Herlig!
Hahahahahaa, du er utrolig dum nå. Les en gang til:
"For å si det på en annen måte holdt jeg ikke med stammen til det ikke lengre var det beste alternativet, som en medgangssupporter"
Og enda en gang:
"For å si det på en annen måte holdt jeg ikke med stammen til det ikke lengre var det beste alternativet, som en medgangssupporter". Du er unnskyldt dersom du har dysleksi da du åpenbart sliter med å henge med når jeg skriver. Hvis ikke anbefaler jeg deg å søke profesjonell hjelp, og det er seriøst. Når jeg skriver "ikke" og "som en medgangssupporter" betyr det at jeg ikke gjør noe som medgangssupportere gjør, i dette tilfellet å holde med stammen til det ikke lengre er det beste alternativet. Og i og med at posisjonen min er mer utrygg enn den var tidligere betyr det at jeg ikke er en medgangssupporter. Eller, Torquemada kan jo svare, er man en medgangssupporter innenfor fotballen dersom man starter å heie på et lag som gjør det dårligere enn laget man opprinnelig holder med?

Samme om du har tillit til dem eller ei. Når du går ut av stammen skaper det reaksjoner, bare vanlig høflighet og svare på alle som måtte lure da. Men det har jo tydeligivs ikke du da.

3 måender? Virkelig? Utrolig at en så laber stamme, med så lite aktivitet som du skal ha det til, klarer og ha ledet rankingen så lenge? Og selv om TH kanskje var en masserek stamme i starten, så har de færre medlemmer enn MytH.

Og nå henviser du bare til det ene rundskrivet Coon sendte der bare halvparten svarte. At det skjer engang er ikke mye godt grunnlag. Ikke i det hele tatt.

Jeg har ikke hørt så mye om disse spionanklagelsene inntill nylig. Så når du sier alt dette har pågått i 3 måneder, overdriver du nok sterkt.

Kan se for meg at du kan bli en spiller som står med mest stammebytter på hele V14 i slutten egentlig. Om du så klart er her lenge nok til og se slutten da, noe jeg heller tviler på ;)
Nok en gang: Som jeg har nevnt tidligere, poenget var hovedsaklig å ta det ordentlig opp med ledelsen og få dem til å formidle det videre på en mer forståelsesfull måte i og med at det da ikke vil være farget av det sinnet du tilsynelatende sitter med. Derfor ønsket jeg bare å svare noen, og da tok jeg selvfølgelig de jeg føler jeg kunne snakke ordentlig med.

Og nå finnes det ikke tvil, du er faktisk dum. Jeg har aldri påstått at stammen ikke er aktiv. Jeg har skrevet at mange spillere i stammen glimrer med sitt fravær på Skype og i stammeforumet. Noe annet om TH sin aktivitet har jeg aldri skrevet, da TH er den mest aktive stammen på V14, noe som var grunnen til at de ledet. Og ja, -T-H- har færre medlemmer i MyTH. Men forskjellen er at MyTH ikke sparker ut spillere som blir adlet ut eller ikke spiller, det gjorde/gjør -T-H- og det har de alltid gjort - f.eks The Noxius og Mokve helt i starten. Det er jo en grunn til at TH har ekstremt mange flere stammeskifter enn MyTH. Du har selv skrevet at du ikke spilte på V14 da (?), isåfall bør du heller ikke kommentere det når det, som alt annet du skriver her, er ting jeg har svart på tidligere som du ikke makter å argumentere mot.

Jeg henviser til rundskrivet fordi det er det beste eksempelet. Merk at det ble sendt 2 stk. Første gangen sendte han et rundskriv og ba folk svare, det var vel 3-4 stk som gjorde det. Andre gangen er det jeg stort sett har henvist til, da svarte også under halvparten selv om han krevde (skrev vel det?) at folk skulle svare. Problemet er jo at det ikke er flere eksempler å gi, i og med at dette er den første aksjonen med unntak av den på Heinze (da også få svarte...!). Ja, du vil skrive at mange deltar. Men det gjør det ikke enkelt for verken ledelsen eller Coon som off-koordinator når ingen svarer han og han ikke vet hvordan han da må sette opp ting. Spør han selv. Hva tror du en fotballtrener tenker dersom halve laget er skadet og ikke ønsker å si om de kan spille neste kamp eller ikke? Tror du det da er enkelt å sette opp laget til neste runde for treneren?

Jeg overdriver faktisk ikke når jeg skriver det. Du var ikke med i -T-H- i starten. Jeg siterer deg og Bongosteen/Benja fra Skype:
"At det er spion i stammen er det jo ingen tvil om egentlig
har jo blit vist flere ganger."

"sant, men var rolig den perioden sondre var borte"

Sistnevnte sitat er fra Benja. Vi har hatt problemer med spioner i lang tid i TH, det kan de som har vært her lenge bekrefte. Disse ble løst litt etter at den nye ledelsen tok over, det var ganske samtidig som Sondre forlot Tony Stark-kontoen om jeg ikke husker feil, uten at jeg skal beskylde Sondre for noe som helst. Leter du gjennom fakta&ryktebørsen har til og med TH sine spillere skrevet at det er en spion i stammen tidligere, det orker jeg ikke å lete frem nå, men det kan vel bekreftes av de som har fulgt med på forumet siden starten.

Det er artig at du tror det, men nok en gang fremstår du like tåpelig som jeg hadde inntrykk av. For å sitere meg selv fra tidligere:
Vel, nok et lite gjennomtenkt avsnitt. For å svare deg enkelt og greit: Ja. Dersom jeg i løpet av 3 måneder i MyTH opplever et til de grader dårlig kommunikasjonssystem der halve stammen deltar, om kun halvparten av stammen svarer på off-koordinatorens "viktig"-merkede rundskriv som gjelder rundens største aksjon mot hovedfienden, dersom medlemmene i MyTH slenger dritt til meg på PM og Skype, dersom det over lengre tid viser seg å være spionasje i stammen fra motstanderne som ingen tar seg av, da skal jeg forlate. Og det er ikke snakk om at én av disse tingene skal hende, men alle sammen, pluss enda flere (da jeg kun ramset opp det jeg husker i farta). Da skal jeg forlate MyTH. Da jeg ble med i -T-H- (du spilte vel ikke på V14 da?) i starten av denne verdenen var det Sondre som hadde masserekruttert alt med mest mulig poeng uten å forvente noen søknad engang, så lenge poengene var der. Flere av disse problemene har vært der siden start. Dersom jeg i løpet av få dager opplever det samme (MyTH slenger ut medlemmene med minst poeng og tar inn et par andre spillere fra andre stammer, akkurat slik som det ble gjort i -T-H-) og at jeg i de kommende 3 månedene forsøker å gjøre all faenskapen jeg ramset opp over bedre uten resultat, da skal jeg forlate.
Dette er noen av hendelsene som fikk meg til å forlate. At jeg joinet MyTH er en annen sak, og at jeg tok byene deres er en annen sak. Men for at jeg forlot i seg selv er dette grunner gode nok. Og jeg hadde IKKE joinet MyTH om jeg ikke hadde forlatt, og jeg hadde IKKE forlatt uten disse grunnene. Benja har også skrevet her på forumet at han forstod at jeg forlot, men at det han reagerte på var togene jeg sendte og valget av stamme. Det samme har Finix sendt til meg.


Jeg vet lite om V1, derfor skal jeg ikke kommentere det. På samme måte burde du f.eks la være å kommentere starten på V14, da du ikke kjenner til hvordan det hele starten og utviklet seg slik som vi som har spilt fra begynnelsen.

Som sagt skal du få svar senere, Benja. Det jeg skrev om nolifer var ikke en påstand. Det var en illustrasjon. Du skrev tidligere blant annet at dette var planlagt, noe jeg gang på gang har argumentert for at det ikke var. Motargumenter savnes her. Poenget mitt var altså at det å påstå noe uten å ha noe å støtte det til, bare fordi det ser slik ut (ser jo ut som om du er en nolifer når du har såpass med Dagens raner, men som sagt: Du har helt sikkert et flott liv utenom TW) ikke går. Spiller ca. 1-3 timer på PCen pr. dag der rundt 2 av disse går til farming. Farmer fra mobilen også dersom jeg f.eks er i bilen og lignende, men tar kun 15-20 min å sende ut alle troppene om man er effektiv - noe jeg er.

Til deg Luapix. Skal du svare meg så les gjennom det jeg har skrevet slik at du forstår det, du har sikkert ikke så god tid (ikke fordi jeg skrev mye, for det har jeg ikke gjort. Men fordi oppfattelsesevnen din er skadet, noe det er bevis for i denne tråden, om du ikke bare later som). Leser du gjennom de tidligere innleggene mine har jeg skrevet mye av det samme i dem. Det er fordi du kommer med de samme argumentene og forklaringene hver gang, bare at du stokker om på ordene - disse har jeg argumentert mot. Alle argumentene du har kommet med er uten verdi nå som de faktisk ikke gir mening lengre for det objektive øyet (grunnet mine forklaringer).
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
EDIT; Og Scar, du skal vell ikke være den som snakker for høyt her om dette? Hva med din egen overgang fra BOL og rett over til fienden i WIC? Forsiktig med den stenkastingen i glasshuset ditt der, det er ikke trygt.

Jeg har ikke sagt at jeg er et unntak selv, har jeg? Jeg har bare påpekt at definisjonen du kastet på bordet faktisk får begge veier.
Og forresten, er jeg illojal som stiller siktet mitt inn på den virkelige fienden når min hovedstamme ble lagt ned?

Gå grå vs slåss mot den virkelige fienden? Jeg tror jeg velger å slåss framfor noe annet.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Fakta er det at han ikke kunne ha kommet til SUP uansett da stammen er full og vi hadde ikke kicket noen bare får å få plass til han. Tenkte bare å få det scenarioet ut av verden, siden det er nevnt ett par ganger her :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Ja, jeg hadde angrep mot MyTH, og 3 nukes og ett tog besøkte Real Steel i dag klokken 15:03, alt på 200 ms. Samt støtte var også timet inn. Var klar til å sende på enda en by, men det rakk jeg altså ikke. Hvor skrev jeg at de angrepene ikke ble sendt? Jeg skrev at troppene var hjemme istedenfor på farming, altså før jeg hadde behov for å sende dem for at de ikke skulle ankomme for tidlig. Troppene stod selvfølgelig ikke hjemme da jeg hadde sendt dem på Real Steel. Beklager, det er nok for mye å forvente at du skal forstå enkle setninger når jeg kun gjentar meg selv 3 ganger. Trodde alle gode ting var tre, men må vel forklare det et par ganger til før du begynner å forstå.

Så lenge jeg kun kan ta deg på ordet ditt tror jeg deg ikke. Du har sikkert bare sendt et fåtall av de faktiske angripene som benja nevnte isåfall for og kunne ha noen rapporter som "bevis". Du kan forklare så mye du orker, men jeg tror rett og slett ikke på deg. Du har ikke tillit lenger og du har faret med mye løgn allerde. Vanskelig for meg og vite når du snakker sant og ikke lenger, eller om du prater sant i det hele tatt.


Å forlate TH og bli med i MyTH var to forskjellige handlinger. Da jeg forlot TH var jeg ikke lengre fiender med MyTH. Og jeg visste ikke at jeg skulle til MyTH da jeg forlot TH, om du leser mine tidligere innlegg hjelper det nok litt (nei, dette har jeg bare skrevet 5 ganger. Må nok gjenta det et par ganger til).

Nei, men du HADDE vært fiende med MytH. Og TH og MytH har lenge kjeklet mot hverandre og aldri hatt noe form diplomatiske forhold. Så selv om du ikke viste det akkurat der og da forlot, har du allikevell synket så lavt at du har gått til stammen du har kjempet mot lenge. Det er bare lavmål rett og slett, noe annet kan ikke sies om det om du kan ihvertfall vise at du er moden nok til og innrømme det. Selv om jeg tviler på at vi får se det.

Føler det samme selv, gjentar og gjentar det, men du klarer bare ikke og evne å se noe galt i å gå til fienden. Du er vell bare for trangsynt til det.

Og her kom det mer tull. Jeg skal svare Benja senere. Ikke at han kommer med mye mer fornuftig, men han har iallefall gjennomsnittlig oppfattelsesevne. Tror jeg. Dette har jeg skrevet 3-5 ganger nå. Jeg har hatt AM klare i samme byer helt siden jeg lagde dem for første gang. Du må tydeligvis ha det inn med teskje, for selv om vi diskuterer trenger du ikke å spille dum - noe jeg for din del håper du gjør. La oss si at jeg har tog i by x, y og x. Jeg farmer med øks og LK midt på dagen mens AMene selvfølgelig står igjen. Så skjer det som får konfliktene til å eksplodere, og jeg forlater. Da slutter jeg med å farme slik at troppene kommer hjem igjen. Som du merket sendte jeg ingen angrep på 8 +/- timer etter at jeg forlot. Hvorfor ikke? Jeg var jo hele tiden tydelig på at jeg ikke skulle tilbake til TH. Antok at det ble skrevet inn til spørrende TH'ere i Skype-samtalen, men det ble det tydeligvis ikke. En rask titt på kartet, og du kan avslå stammer som TR og SUP, rett og slett på grunn av posisjoneringen. Hadde det vært bedre om jeg joinet Baron? Greit nok at de 7-8 timene var kort tid å forberede seg på, så jeg har skrevet at jeg står for det, og at det var en feil å angripe så tidlig. Men stammeskiftet angrer jeg ikke et sekund på.

Du har hatt mange tog klare rundt dine allierte helt siden starten altså. Jaha? Okay? Det skaper jo bare mer spørsmål enn du besvarer egentlig. Prøver du og si at du har planlagt dette lenge altså? Eneste som spiller dum her må være deg, eller så vil du bare benekte alt, siden du ikke ønsker og stå for de dumme valgene du har gjort. Du var ikke hele tiden tydelig på at du ikke skulle tilbake til TH. Jeg personlig håpet jo og tenkte på det. At du mest sannsynlig bare hadde blitt litt sur og irritert og forlatt stammen i rent sinne, men at du fort ville være på plass igjen. Så jeg fikk jo rimelig sjokk når jeg så deg blant MytH ja.

SUP er ikke så altfor langt unna, og da ville du i det minste fortsatt vært på lag med oss i TH, men er jo tydelig at du ikke ønsker og spille videre med noen av oss. Så spar oss for det tullet at du faktisk likte noen her, fordi du har gått bak ryggen på alle de nå. Ingen som helt forstår valget ditt. Men klart, fra en person som ikke eier lojalitet er det vell ikke mer og forvente?


Jeg har klaget på ledelsen om én hendelse, og det har jeg både tatt opp og forsøkt å løse i form av PM og samtaler på Skype med de involverte. White Death tok det selv opp på forum. Så hva annet enn å kontakte de involverte mener du jeg burde ha gjort? Adlet byene selv, og stacket dem opp dersom Legenden og Finix prøvde å ta dem, for så å fjerne deffet når WD sendte tog? Ut ifra hvor smart du fremstår her tviler jeg faktisk ikke. For det er ikke jeg som farer meg løgn og tull. Jeg svarer ordentlig på det du skriver til meg, problemet er at du ikke leser hva jeg skriver, slik at jeg må svare det samme om igjen og om igjen. Prøv å la en nøytral person lese gjennom og avgjøre (ikke saken, men diskusjonen - hvem som holder seg mest saklig, hvem som svarer best på det den andre skriver osv.).

Hva med og sette resten i stammen i lyset og slik at flere kunne kommet på banen her og hjulpet til og diskutert rundt dette? Nei, jeg mente ikke du skulle adlet byene og stacket de. Men flere muligheter er så absolutt tilstede, og du kunne helt klart prøvd og gjøre mer før du tok denne løsningen. Problemet er at jeg ikke tror på løgnene dine, og at det at du gjentar de gjør de ikke mer troverdige. En nøytral person vil jo utifra dette måtte faktisk tro på at alt du har skrevet her inne er sant, og skal man forholde seg til det blir det jo helt feil, da mye av det du skriver er løgn rett og slett.




Hahahahahaa, du er utrolig dum nå. Les en gang til:
"For å si det på en annen måte holdt jeg ikke med stammen til det ikke lengre var det beste alternativet, som en medgangssupporter"
Og enda en gang:
"For å si det på en annen måte holdt jeg ikke med stammen til det ikke lengre var det beste alternativet, som en medgangssupporter". Du er unnskyldt dersom du har dysleksi da du åpenbart sliter med å henge med når jeg skriver. Hvis ikke anbefaler jeg deg å søke profesjonell hjelp, og det er seriøst. Når jeg skriver "ikke" og "som en medgangssupporter" betyr det at jeg ikke gjør noe som medgangssupportere gjør, i dette tilfellet å holde med stammen til det ikke lengre er det beste alternativet. Og i og med at posisjonen min er mer utrygg enn den var tidligere betyr det at jeg ikke er en medgangssupporter. Eller, Torquemada kan jo svare, er man en medgangssupporter innenfor fotballen dersom man starter å heie på et lag som gjør det dårligere enn laget man opprinnelig holder med?

Men det er jo akkurat det du gjør? Du holder ikke med stammen i tykt og tynt, men du stikker av ved første tegn på motgang. Som jeg har sagt og man nå tydelig ser er at du ikke er lojal, ferdig med den saken! :)

Men tror vi kan avslutte denne diskusjonen nå. Du har gravd deg så dypt ned i møkka at du sitter dønn fast og du har funnet deg til gode med det.
 
Sist redigert:

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Jeg har ikke sagt at jeg er et unntak selv, har jeg? Jeg har bare påpekt at definisjonen du kastet på bordet faktisk får begge veier.
Og forresten, er jeg illojal som stiller siktet mitt inn på den virkelige fienden når min hovedstamme ble lagt ned?

Unnskyld meg, men hvilken stamme er det dere kriget mest mot helt fra starten av? RNG/HFO eller IB/WIC? Og ja, du er illojal som går til den virkelige fienden når hovedstammen din sakte, men sikkert sank.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
En ting er hva spilleren kan gjøre for stammen. En annen ting er hva stammen kan gjøre for spilleren. Ser ut til at stammen har sviktet sine medlemmer, så da er det vel ikke så rart at spillerne finner andre stammer der de blir tatt vare på?

Unnskyld meg, men hvilken stamme er det dere kriget mest mot helt fra starten av? RNG/HFO eller IB/WIC? Og ja, du er illojal som går til den virkelige fienden når hovedstammen din sakte, men sikkert sank.

For meg ble det etterhvert RNG/HFO for måten de kritiserte oss i BOL på. Truet oss med krig hvis vi ikke gjorde som dem sa, og ga oss aldri handlingsrom. IB derimot kriget vi bare med som om det var det mest naturlige, og faktisk snakket jeg mer med IB-spillere enn hva jeg gjorde med andre i alliansen.

BOL skulle legges ned to dager før jeg dro, det var sikkert. Så da var valget mellom å slåss mot den stammen som hele tiden og hver gang de fikk mulighet til å rakke ned på oss som de som var den "dårligste" stammen med de dårligste spillerne. Det morsomme er at det er mange ex-BOL´ere som asswhopper JPTG daglig.

Men dette er ikke v1, så vi lar det ligge. Men du kaster litt stein i glasshus, Clayzer.
 
Sist redigert:

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
En ting er hva spilleren kan gjøre for stammen. En annen ting er hva stammen kan gjøre for spilleren. Ser ut til at stammen har sviktet sine medlemmer, så da er det vel ikke så rart at spillerne finner andre stammer der de blir tatt vare på?

At raator har blitt slengt dritt til på PM og Skype viste jeg ikke noe om, da han ikke har fortalt det, men jeg skulle selvfølgelig ha hjulpet ham med det på den beste måten jeg kunne. Vanskelig og ta vare på spillerne hvis de lar være og si ifra om ting, men bare forlater istedet.
 

DeletedUser

Guest
SUP er ikke så altfor langt unna, og da ville du i det minste fortsatt vært på lag med oss i TH, men er jo tydelig at du ikke ønsker og spille videre med noen av oss. Så spar oss for det tullet at du faktisk likte noen her, fordi du har gått bak ryggen på alle de nå. Ingen som helt forstår valget ditt. Men klart, fra en person som ikke eier lojalitet er det vell ikke mer og forvente?

Som sagt tidligere så hadde det ikke vært mulighet for han å joine SUP, da stammen er full og da vi ikke kicker medlemmer bare fordi de har lite poeng får å få inn en med masse poeng.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ja, jo, Jaha, osv. Som diplomat var dem siste to sidene her ganske interessante. Ikke fordi vores ubetydelige stamme SUP ble nevnt, men fordi at dette for en gangs skyld, var skikkelig propaganda. Og så elsker jeg at folk blander andre verdener inn, det gir liksom det ekstra krydderet. Men gudfader en smørje å tygge seg gjennem, men ok grei lesning.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Litt dobbeltmoralsk mye av det kommer ut her. -T-H- tok inn Chilli fra Baron for bare ei uke siden. Den gang var det helt greit, og spilleren ble til og med karakterisert som en lojal spiller. Nå som Rator har gått til MyTH så har fløyta fått en annen lyd. Jeg skjønner helt klart reaksjonene, men det er morsomt å se.

Det sier seg selv at når Rator joiner MyTH så blir det krig mellom han og spillerne rundt i TH. Det er en helt naturlig ting når man går fra en stamme til en annen, som er fiender. Jeg kan godt forstå bitterheten i TH at han forlot dere til fordel for oss, men når det først skjer, kan man ikke komme utenom at det blir klinsj med en gang. Så "forstå at han forlot, men ikke at han angrep"-holdningen blir litt rar.

Clayzer og Sondre. Dere skal ikke snakke så høyt. Dere har begge en historie for å gjøre liknende ting, og Sondre, du har gjort det mange ganger.

Vil avslutte med å ønske Rator velkommen til MyTH :)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Litt dobbeltmoralsk mye av det kommer ut her. -T-H- tok inn Chilli fra Baron for bare ei uke siden. Den gang var det helt greit, og spilleren ble til og med karakterisert som en lojal spiller. Nå som Rator har gått til MyTH så har fløyta fått en annen lyd. Jeg skjønner helt klart reaksjonene, men det er morsomt å se.

Det sier seg selv at når Rator joiner MyTH så blir det krig mellom han og spillerne rundt i TH. Det er en helt naturlig ting når man går fra en stamme til en annen, som er fiender. Jeg kan godt forstå bitterheten i TH at han forlot dere til fordel for oss, men når det først skjer, kan man ikke komme utenom at det blir klinsj med en gang. Så "forstå at han forlot, men ikke at han angrep"-holdningen blir litt rar.

Clayzer og Sondre. Dere skal ikke snakke så høyt. Dere har begge en historie for å gjøre liknende ting, og Sondre, du har gjort det mange ganger.

Vil avslutte med å ønske Rator velkommen til MyTH :)
jeg sa ikke noe imot at rator dro jeg villa
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Tror ikke du trenger respons redswan, det emne der har blitt diskutert alt for mye tidligere i verdenen, og jeg må si at jeg bomma hardt sist gang jeg prøvde ^^
 

resern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Å forlate TH og bli med i MyTH var to forskjellige handlinger. Da jeg forlot TH var jeg ikke lengre fiender med MyTH. Og jeg visste ikke at jeg skulle til MyTH da jeg forlot TH, om du leser mine tidligere innlegg hjelper det nok litt (nei, dette har jeg bare skrevet 5 ganger. Må nok gjenta det et par ganger til).

Jeg er ikke veldig aktiv på forumet, og gidder ikke lese de lange innleggene deres, men rator hva i huleste er det du mener her?:p

(jeg skjønner ikke det dere quote systemet men det øverste var skrevet av rator;))
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Detter er bevis:

Kjenner spillestilen din ganske godt etter å ha vært kv for deg i tillegg til å ha sett spillestilen din på flere aksjonen.

1. Du har mellom 5 og 6 adelsmenn i vær by du planlegger å adle fra.(ingen god takitkk men du gjør det konsekvent, kan se behov for 5)
2. Du angriper mange byer samtidig på alle aksjoner du deltar aktivt i 4 - 6 tog, i hvertfall de som er i nærheten av deg.
3. Da jeg sjekket tw stats sist hadde du tatt 8 byer i dag:



La oss si at du på denen tiden skulle ha rukket å adle 1,5 by per adelsby du har da trenger du tilnærmet 6 tog
i tillegg sp om du skulle ha gått inn for aksjonen slik du ville ha gjordt om du ikke planla å dolke oss i ryggen, så kommer har du sendt 4-6 tog mot real steal(dette er ikke gjordt, tipper 1 for å kunne ha bevis på å ha deltatt med rapport)

Om du hadde angrepet real steal så ville du også hatt sendt minst 3 nukes per by du skulle ta, og trolig mer nå som verden er eldre.

Så da kommer problemet om du spiller fair og ikke planlegger dette skulle du da hatt nok nukes til å angripe stamme ni den skalaen du gjorde, nei og spessielt ikke med tanke på at du har adlet mye av byene du har nå den siste tiden og da ikke fått opp noen fulle styrker i 20 av dem, i tillegg har du nok 10-15 deffbyer som det heller ikke er nukes i.

I tillegg har du spart opp til dette for å ha så mange adels tilgjengelig.

Her er det litt å ta tak i, ser jeg. Du kjenner ikke min spillestil i det hele tatt. Hvordan vet jeg det? Jo, fordi det du skriver her ikke stemmer. La meg prøve å forklare.

Først og fremst er det imponerende at du har sett mitt bruk av 5 og 6 AM under aksjoner. Både fordi jeg aldri har hatt 6 AM i en og samme by, men også fordi jeg aldri under noen aksjon har sendt 5 AM i et tog. Aldri. Kun mot små enkeltspillere i lignende, f.eks tidligere i spillet da jeg hadde 1-5 byer. Det som også er artig er at du visstnok kjenner min spillestil, som jeg skrev. Da vil jeg fortelle deg at dette ikke er en spillestil. Sist du var KV for meg hadde jeg 16 byer (19, i og med at du adlet 3 gråbyer helt på slutten av KV-perioden).

Hva betyr så dette? Vel, da byene 13-16 var tatt nylig var ikke akademi og lignende ordentlig oppe, og behovet for tog var ikke tilstede. Jeg har ingen problemer med å si at av byene 001-012 var 6 av disse offbyer. Hvilke vet du helt sikkert også. Som du også vet hadde vi over 40, nærmere 50 AM tilgjengelig på den tiden. Dvs. at med ett tog i hver av offbyene vil jeg likevel ha 16-26 AM som ikke er i noen landsbyer. Da farmenivået var høyt og ressursene måtte bli fjernet var det like så greit som å lage gullmynter, altså å produsere én AM ekstra. For å oppsummere: De 5 AMene vi hadde i togene er ikke min spillestil, det var et naturlig resultat av at vi hadde for mange til rådighet. Nå som vi har flere byer har vi ikke dette problemet, og det er kun 4 AM i hver by, og jeg sendte aldri mer enn dette på noen av spillerne i -T-H-.

Ja, du har helt rett i at jeg gjerne sender flere tog på en gang dersom jeg har muligheten. Det kommer litt an på situasjonen. Problemet var derimot at jeg hadde satt meg ut Real Steel som mitt mål, og da byene sør. Men da jeg fikk høre at det var førstemann til mølla-prinsippet var dessverre alle byene claimet. Coon hadde tatt de tre sørligste, du hadde tatt de to over, Lemmy hadde reservert hele seks stykker, mens et par andre også hadde tatt noen. Jeg endte opp med å reservere 2 stk ganske langt nord i MyTH sitt cluster.

Vel, jeg hadde heller aldri planer om å sende 6 tog på Real Steel. Ei heller 4. Planen var ett tog på hver av de to byene jeg hadde reservert. Dette ville ikke gjort noen forskjell, for jeg hadde stadig mange tog som ikke var i bruk. Og ja, jeg sendte et tog mot den første byen, timet inn nukes og støtte. Den andre byen hans lå like ved, men da jeg angrep fra en by mye nærmere tok det selvfølgelig mindre tid med både nukes og tog. Det som skjedde i mellomtiden var alt dette kaoset du godt kjenner til, og derfor sendte jeg ikke mer på MyTH. Akkurat da hadde jeg ikke planlagt hvilken stamme, og ikke sett grundig på kartet - derfor var alle toppstammene; Baron, SUP, MyTH tilgjengelige og jeg ga klart signal om at jeg ikke ble med i TH igjen. Grunnen til at jeg ikke sendte det siste toget og nukene var fordi samtlige av de 3 stammene som var mulig å joine ville gjøre det umulig å joine MyTH pga. diplomati. SUP, som dere ville ha meg til å joine, er det nå bekreftet 2 ganger i denne tråden ikke var mulig - og jeg forstod litt selv også. Baron og MyTH ville gått for det samme, men jeg har adlet flest byer av Baron i -T-H- (med unntak av Bongo), og derfor ble det MyTH.

Jaha, tenker kanskje du? Vel, nå er jeg ikke ute etter å forklare, men å svare deg. Du tenker sikkert at ett tog og 34 nukes på 2 byer hørtes lite ut. Vel, dersom 7 spillere sender den mengden + fakes og ALT treffer innenfor 10 minutter skulle det godt gjøres at de klarte å snipe absolutt alt. Enkelt og greit. 4 nukes + adelsnuke vil ta ut litt deff, og at én av byene ville bli mine så jeg på som sannsynlig.
Her har du et bilde. Om du velger å tro på det eller ikke får du selv velge, men jeg har ingenting å tjene på å time inn falskt for å renvaske meg på forum. Uansett hva jeg skriver her vil ikke det gjøre saken bedre i deres øyne. Men jeg vil ikke bli beskyldt for noe som ikke stemmer.

For å avslutte dette: Du skrev selv at byene jeg tok fra -T-H- krevde 6 tog. Om du spør de jeg adlet timet jeg ikke inn noen nukes før togene. ALLE togene jeg sendte var kun fra én by hver. Dvs. at jeg brukte 6 byer på å sende 6 tog, som ga meg 8 byer. Det er jo fakta, da du kan spørre TH. Og uten at jeg skal gi deg et nøyaktig tall: Jo, jeg har 13 eller flere fulle/halve nukes tilgjengelig. Tallet 14 kommer herifra: 6 på -T-H-, 4+4 på Real Steel. Det var nemlig ikke bare fulle nukes som skulle på Real Steel, men noen hundre incs på 10 minutter så jeg det som sagt veldig usannsynlig at han skulle klare å takle alt, særlig siden alt ble sendt på forskjellige tidspunkter.

Du skriver at jeg har spart opp AM? Forklar da at jeg har fått hele 3 Dagens stormakt siden du var KV som ble avsluttet 15. juli. Jeg hadde 19 byer da jeg kom hjem, og fra 18. juli til 1. august, altså på ca. 2 uker, har jeg adlet 48-19 = 29 byer. Det er et snitt på 2 byer pr. dag. Altså, beviset ditt har jeg nå motbevist. Om du tror jeg sitter på mindre enn 14 hele og halve nukes i de 45-50 byene jeg hadde.. Vel, da vet ikke jeg.

Litt relevant fakta herifra:
-Den 18-20. juli, da jeg adlet spilleren timmy timmy timmy, hadde jeg 29 byer.
-ODAen min har nesten ikke steget siden da, i og med at jeg kun har adlet grått og en Heinze med KV uten deff.
-Det tar litt under 2 uker å bygge opp et fullt nuke. Dette betyr at dersom halvparten av byene mine var offensive byer, ville jeg i dag hatt 14-15 fulle nukes. Samt har jeg adlet mye siden den gang.

Merk at her har jeg KUN gått ut ifra fakta, ikke mine egne meninger og lignende (Luapix og jeg skriver stort sett hva vi mener osv., men dette er faktabasert).

Dette er motiv!
Vet også at du ville slutte på verdenen fordi du følte du ikke gjorde det godt nok med kun rank 9 tidligere, men grunnet nett problemer så fikk du dårlig start på v15. Nå prøver du på ny å hevde deg på verdenen men med nye metoder.

Konklusjon: Du har bra mye tropper men så mange tropepr har ikke du heller som det som trengs for å både kjøre full aksjon mot real steal som du sier du gjorde, i tillegg til å skulle bare ha disse troppene farmene hjemme. Du har angrepet en by hos real steal. Og har planlagt dette lenge. Da det gnager deg å ikke ha en topp rank (poeng hore???)
[/B]

Ja, jeg vurderte å slutte. Men det var kun om jeg fikk en knallstart på V15, noe jeg ikke fikk pga. dårlig nett som du sier, og noe jeg neppe hadde fått uansett. Det skal nevnes at det ligger mer bak, f.eks at jeg kjedet meg, hadde dårlig tid, ferie osv.

Konklusjon? Vel, en konklusjon basert på fakta som ikke stemmer? Jeg skulle ikke kjøre noen "full aksjon" mot Real Steel, det spørs hva du legger i begrepet. Planen var å sende 2 tog og rundt 6-7 andre nukes på de to byene totalt. Grunnen er som sagt at all andre byer var claimet. Jeg lå lenge langt nede på rangerinslista, og det tok veldig lang tid før jeg var inne på topp 20. Selv om jeg har blitt invitert til topp 3-brukere på blant annet en dansk verden jevnt og trutt har jeg takket nei. Har jeg det gøy bryr jeg meg ikke om antall poeng.

Kommentaren din om nolifer har jeg hørt før, den pleier å komme fra folk som ikke tåler å miste byene sine når jeg adler dem, og pleier å komme fra noobs. Me nom vi skal snakke om spilletid så kan vi jo sammenligne litt, du klager stadig over å ha vært oppe hele natta og farmet. Og prøver konstant å gi oss konkuranse på plyndring, mens vi dra inn medlajen om vi gidder å send ut 3 plyndrerunder(nok et bevis på at du ikke har så mye??) Du er alene på kontoen din da ingen orker å spille sammen med deg, mens vi er 4. Selv så sjiller jeg ann og koser meg med spillet. Selv om jeg av og til trenger pause akuratt som alle andre. Mens du stort sett klager på om du orker å spille mer eller ikke, om du ikke finner dual. Jeg er inne mange ganger til dagen men i korte perioder(utenom når noe skal times da er jeg konstant), men maskinen står på nesten konstant. Du sitter og stirrer på skjermen konstant, og nesten ikke sover. Så hvem er no liferen?

Men du har vist ditt sanne jeg nå, og da er det nesten verd disse tapene som kommer som følge av en perfekt planlegging og backstabbing av stammen din(-T-H-), ja det var stammen din. Og bare fordi du forlot stammen kun få timer før og gir et par ord på forum med en dårlig unnskyldning og håper så godt som mulig for aksjonen, so mdu skal allerde ha sendt på. Så betyr det ikke at du var ute av den godt nok til at du i det hele tatt kan prøve å rettferdiggjøre angrepene dine. Du viste veldig godt at front mot deg var safe sone, og at den fremdeles ble betraktiet som safe samtidig som det ikke var mulig å forflytte tropper så raskt, og troppene sto i støtte på andre siden. Og nesten alt av Off og tog var på vei mot aksjonen mot MyTh.

Tror du kommer til å bli husket og det lenge, men ikke for å være god spilelr selv om du er det og, du vil blir du husket som en spiller mer utspekulert enn Zippy...

Kan si at jeg tror ikke du har vært spionen i stammen, i hvertfall ikke før nå i senere tid, og vet heller ikke om MyTh kjente til planen din.
Men planlagt var det.

Logisk nok for deg???

Beklager lang og kjedelig innlegg til alle dere uintereserte.

Hadde holdt med:

Handling taler for seg selv!

Som jeg nevnte i mitt forrige innlegg så mente jeg ikke at du var en nolifer. Jeg henviser til følgende, som var det opprinnelige jeg skrev:
Du må også lære deg begreper før du bruker dem. Jeg kan vel si at du er en nolifer? Du spiller mye men har helt sikkert et liv utenom TW også. Akk ja.
Det kan sikkert tolkes feil, men hensikten var at når du f.eks sier at mitt stammebytte var planlagt og bruker div. begreper som ikke stemmer, og som jeg gjennom hele tråden har motbevist uten at Luapix eller du har klart å svare/argumentere mot, da ga jeg et eksempel som sa at jeg kunne kalle deg en nolifer fordi det virker som om du spiller ekstremt mye. Derfor la jeg også til at du helt sikkert har et liv utenom TW, for å understreke at jeg ikke kalte deg en nolifer, da det som sagt er noe jeg vet absolutt ingenting om - det samme til deg.

Ja, jeg klager ofte på at jeg må farme om nettene og jeg klager ofte på at det er kjedelig å farme. Jeg lider av generelle søvnproblemer noe alle som kjenner meg kan bekrefte. Om jeg skal farme f.eks klokken 4 så klarer jeg ikke å sovne med en gang igjen, om jeg da skal farme igjen f.eks 9 vil jeg såvidt få søvn på den tiden. Derfor blir jeg altså våken hele natta selv om jeg kun sender ut troppene 1-2 ganger i løpet av alle nattestimene. Jeg spiller faktisk ikke mye, men effektivt. Jeg bruker rundt 20 minutter på å sende ut alle troppene i 30-40 byer, om det er mye eller få tropper i disse spiller liten rolle da man sender såpass på en gang at mesteparten av tiden går på å aktivere enheter, bytte by osv. Jeg spiller TW i snitt 2-4 timer hver dag, der 2 av disse, maksimalt, brukes til farming. Og gjerne fra mobil da det er mer praktisk i mange tilfeller. Jeg tør påstå at jeg langt ifra er en av de mest aktive på TW. Jeg spiller ikke mye, men jeg er mye våken - noe som gjør at jeg kan spille på de tidene jeg vil, og at jeg raskt merker innkommende (mobilvarsel), som gir det inntrykket.

For å avslutte svaret til deg: Ja, man kan kalle dette backstabbing i og med at jeg tok de byene, men det var ikke planlagt. Hadde ikke det på forumet og kaoset blitt uløst hadde jeg nemlig ikke forlatt TH. Du mener jeg ikke har grunn til å forlate? Igjen må jeg få sitere noen av årsakene til at jeg tok det valget:

For å svare deg enkelt og greit: Ja. Dersom jeg i løpet av 3 måneder i MyTH opplever et til de grader dårlig kommunikasjonssystem der halve stammen deltar, om kun halvparten av stammen svarer på off-koordinatorens "viktig"-merkede rundskriv som gjelder rundens største aksjon mot hovedfienden, dersom medlemmene i MyTH slenger dritt til meg på PM og Skype, dersom det over lengre tid viser seg å være spionasje i stammen fra motstanderne som ingen tar seg av, da skal jeg forlate. Og det er ikke snakk om at én av disse tingene skal hende, men alle sammen, pluss enda flere (da jeg kun ramset opp det jeg husker i farta). Da skal jeg forlate MyTH. Da jeg ble med i -T-H- (du spilte vel ikke på V14 da?) i starten av denne verdenen var det Sondre som hadde masserekruttert alt med mest mulig poeng uten å forvente noen søknad engang, så lenge poengene var der. Flere av disse problemene har vært der siden start. Dersom jeg i løpet av få dager opplever det samme (MyTH slenger ut medlemmene med minst poeng og tar inn et par andre spillere fra andre stammer, akkurat slik som det ble gjort i -T-H-) og at jeg i de kommende 3 månedene forsøker å gjøre all faenskapen jeg ramset opp over bedre uten resultat, da skal jeg forlate.


Kan si at jeg tror ikke du har vært spionen i stammen, i hvertfall ikke før nå i senere tid,
Godt å lese at du har litt fornuft i deg, som jeg alltid har hatt inntrykket av. Som jeg har skrevet til Luapix var overgangen til MyTH uforutsett, og derfor har jeg heller aldri vært spion.

Om du og Luapix velger å tro meg eller ikke kan jeg gjøre veldig lite med, for det forandrer seg ikke uansett hva jeg skriver eller gjør. Jeg innrømmer at det var feil av meg å ta de byene, og det kan dere godt si til meg. Spill-messig ble det riktig, men moralsk sett innser jeg at det ble helt feil, noe jeg ikke tenkte på der og da. Så den tar jeg på meg.


Så lenge jeg kun kan ta deg på ordet ditt tror jeg deg ikke. Du har sikkert bare sendt et fåtall av de faktiske angripene som benja nevnte isåfall for og kunne ha noen rapporter som "bevis". Du kan forklare så mye du orker, men jeg tror rett og slett ikke på deg. Du har ikke tillit lenger og du har faret med mye løgn allerde. Vanskelig for meg og vite når du snakker sant og ikke lenger, eller om du prater sant i det hele tatt.
Allerede her ser man essensen av innleggene dine, uten at jeg trenger å utdype det. Jeg har nå forklart Benja hvordan det foregikk og hvorfor jeg kun fikk sendt halvparten. Jeg har nemlig ingen behov for bevis. Som jeg har skrevet, uansett hva jeg skriver, beviser og gjør så vil ikke ditt og Benja sitt hat forandre seg. Jeg har derfor ingen grunn til å renvaske meg ovenfor dere, for det vil uansett ikke gjøre noen forskjell. Alt jeg gjør er å svare på feilaktige påstander og løgner.

Hvilke løgn mener du jeg har kommet med? Antar at du sikter til det Benja skrev, men som du ser så hadde jeg både tropper nok og AM nok, og leser du begrunnelsene forstår du nok hva jeg sikter til. Og vennligst ikke skriv noe jeg allerede har svart på (har svart på alt, og jeg lyver ikke!), som du har gjort flere titalls ganger allerede.


Nei, men du HADDE vært fiende med MytH. Og TH og MytH har lenge kjeklet mot hverandre og aldri hatt noe form diplomatiske forhold. Så selv om du ikke viste det akkurat der og da forlot, har du allikevell synket så lavt at du har gått til stammen du har kjempet mot lenge. Det er bare lavmål rett og slett, noe annet kan ikke sies om det om du kan ihvertfall vise at du er moden nok til og innrømme det. Selv om jeg tviler på at vi får se det.

Føler det samme selv, gjentar og gjentar det, men du klarer bare ikke og evne å se noe galt i å gå til fienden. Du er vell bare for trangsynt til det.
Ja, jeg har kriget mot MyTH lenge, er ikke det bare et bevis på at jeg ikke hadde planlagt en overgang? Ser slik ut, ut ifra hvordan du formulerte deg, og det er jo faktisk sant. Ja, jeg har vært fiende med MyTH. Men når de fremstår så til de grader bedre enn -T-H- på alle mulige måter, et TH jeg har blødd for og prøvd å forbedre i 3 mnd.. Jeg valgte MyTH i mangel på andre alternativer (Baron har jeg kriget mot mye mer enn MyTH, SUP ligger dårlig plassert og som du ser har 2 stk av lederne svart at det ikke er mulig, jeg forstod jo det delvis selv, og jeg har snakket en del med en venn derifra. Bongo nevnte på Skype at jeg har venner der, noe som er fakta). Grunnen til at jeg forlot -T-H- har jeg nevnte mange ganger nå, og føler ikke behovet for å ta dem opp igjen. Jeg kan være enig i at jeg ser noe feil i prinsippet å bytte til en fiendestamme, men så er det ikke bare det som har skjedd. Ser en på hele situasjonen kan jeg helt ærlig ikke se problemet, og trangsynt er jeg definitivt ikke. ;-)


Du har hatt mange tog klare rundt dine allierte helt siden starten altså. Jaha? Okay? Det skaper jo bare mer spørsmål enn du besvarer egentlig. Prøver du og si at du har planlagt dette lenge altså? Eneste som spiller dum her må være deg, eller så vil du bare benekte alt, siden du ikke ønsker og stå for de dumme valgene du har gjort. Du var ikke hele tiden tydelig på at du ikke skulle tilbake til TH. Jeg personlig håpet jo og tenkte på det. At du mest sannsynlig bare hadde blitt litt sur og irritert og forlatt stammen i rent sinne, men at du fort ville være på plass igjen. Så jeg fikk jo rimelig sjokk når jeg så deg blant MytH ja.

SUP er ikke så altfor langt unna, og da ville du i det minste fortsatt vært på lag med oss i TH, men er jo tydelig at du ikke ønsker og spille videre med noen av oss. Så spar oss for det tullet at du faktisk likte noen her, fordi du har gått bak ryggen på alle de nå. Ingen som helt forstår valget ditt. Men klart, fra en person som ikke eier lojalitet er det vell ikke mer og forvente?
Hadde du lest mine tidligere innlegg er det ikke jeg som spiller dum. Jeg har hatt tog i disse byene siden jeg fikk mitt første akademi. Det virker logisk å flytte det til byer som ligger bedre plassert, og det ville de fleste ha gjort. Men når jeg har 13-15 tog tilgjengelige har jeg rett og slett ikke hatt noen plass å sette dem. Hvor skulle jeg ha dem? Det er ikke vits med tog i hver av offbyene mine da jeg trenger noen rene nukes også, de øvrige offbyene har jo allerede tog. Derfor var det ikke verdt bryet å suicide AM når de ikke ville bli brukt.

Grunnen til at du ikke var sikker på dette var fordi vi ikke snakket sammen i ettertid, men jeg har skrevet det før og jeg skriver det igjen: Jeg snakket med to stk i stammen, som fortsatt er medlemmer i TH, som spurte meg hvorfor. Jeg forklarte kjapt, og skrev at jeg ikke kommer tilbake til -T-H-. Antok da at det ble postet i TH-chatten til spørrende -T-H-'ere, og da trengte jeg heller ikke å skrive det på privat chat til alle. Jeg hadde heller ikke forventet at jeg skulle bli med i en ny stamme så fort, men tilbudet kom, og ser man på stammeskiftene til MyTH osv. ville jeg gripe sjansen før det var for sent. For samtidig trodde jeg TH visste at jeg ikke kom tilbake, ble overrasket da jeg hørte at det ikke var fortalt.

Som jeg har skrevet mange ganger: SUP var ikke noe alternativ. Nei, de er ikke langt unna. Like langt unna som der er igjen av den midlertidige IAPen. Når den da gikk ut ville jeg ikke fått særlig deff ned da de ville hatt behov for det selv, og vips så hadde jeg vært helt fastklemt. Men som du ser, lederne i SUP skriver at det ikke var mulig, noe jeg til dels visste fra før av. Da stod det mellom Baron og MyTH. Baron har jeg adlet masse av, og derfor ble det MyTH. Situasjonen hadde vært omtrent den samme om jeg ble med i Baron, men enda verre da de faktisk for meg har vært en større fiende enn det MyTH har vært, grunnet plasseringen.

Hva med og sette resten i stammen i lyset og slik at flere kunne kommet på banen her og hjulpet til og diskutert rundt dette? Nei, jeg mente ikke du skulle adlet byene og stacket de. Men flere muligheter er så absolutt tilstede, og du kunne helt klart prøvd og gjøre mer før du tok denne løsningen. Problemet er at jeg ikke tror på løgnene dine, og at det at du gjentar de gjør de ikke mer troverdige. En nøytral person vil jo utifra dette måtte faktisk tro på at alt du har skrevet her inne er sant, og skal man forholde seg til det blir det jo helt feil, da mye av det du skriver er løgn rett og slett.
Følg med, det ble skrevet 2 eller 3 oppslag om dette på forumet under viktig og/eller generelt. Ledelsen stod helt fast på sitt, de var ikke til å rikke. Det gikk så langt at White Death bestemte seg for å droppe aksjonen og adle seg sørover. Spør White Death, vi/han/jeg har nok prøvd det meste, og det har blitt diskutert voldsomt på både forum, Skype og PM.

Hva som er sant og ikke har heller ingen betydning om en nøytral person skal vurdere diskusjonsdelen. Ikke selve innholdet, men hvem som faktisk svarer relevant. Jeg svarer deg på det du sier, men du sliter med å forstå. Du dro inn at jeg ikke forsto det var galt å gå til en fiendestamme og at det har du gjentatt, men det har jeg svart på like mange ganger som du har gjentatt det. Leser du gjennom alle mine innlegg finner du masse ubesvart og der argumentene mine ikke har fått andre argumenter mot seg. Dessuten har jeg ikke løyet en eneste gang, du lyver om du skriver at jeg har gjort det. Jeg har svart deg godt på alt du har kommet med, det er du som har et problem med oppfattelsesevnen eller lesekunnskapene slik at du ikke kan gi meg like gode svar tilbake.

Men det er jo akkurat det du gjør? Du holder ikke med stammen i tykt og tynt, men du stikker av ved første tegn på motgang. Som jeg har sagt og man nå tydelig ser er at du ikke er lojal, ferdig med den saken! :)

Men tror vi kan avslutte denne diskusjonen nå. Du har gravd deg så dypt ned i møkka at du sitter dønn fast og du har funnet deg til gode med det.

Og feil nok en gang. Som Tom skrev kan unntak gjøres om grunnene er gode, og de er ikke bare gode - de er veldig gode. Jeg stikker ved første tegn til motgang?
1. Jeg gikk til en dårligere posisjon, altså stikker jeg ikke av.
2. Det er ikke første tegn på motgang når det har vart siden verdenen startet, da var ikke du her, så vennligst ikke kommenter. Les de første sidene i forumene så ser du at det også var fullt kaos her i starten.

Ja, vi er ferdig med saken. Du har argumentert så elendig at jeg står igjen som lojal, den eneste fronten du har vunnet på i denne diskusjonen er at jeg innrømmet feiltagelsen å sende tog. På absolutt alle andre steder har du ikke klart å argumentere mot, du har kun stokket om på ordene slik at jeg måtte gjenta meg selv gang på gang. Så da er vi ferdig med diskusjonen, du kom så langt fra seirende ut av den som det er mulig.
 

resern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Å forlate TH og bli med i MyTH var to forskjellige handlinger. Da jeg forlot TH var jeg ikke lengre fiender med MyTH. Og jeg visste ikke at jeg skulle til MyTH da jeg forlot TH, om du leser mine tidligere innlegg hjelper det nok litt (nei, dette har jeg bare skrevet 5 ganger. Må nok gjenta det et par ganger til).

Jeg er ikke veldig aktiv på forumet, og gidder ikke lese de lange innleggene deres, men rator hva i huleste er det du mener her?:p

(jeg skjønner ikke det dere quote systemet men det øverste var skrevet av rator;))

Svar på dette plis:)
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Jeg er ikke veldig aktiv på forumet, og gidder ikke lese de lange innleggene deres, men rator hva i huleste er det du mener her?:p

(jeg skjønner ikke det dere quote systemet men det øverste var skrevet av rator;))

Hei,
takker for spørsmål. ;-) Selvfølgelig kan jeg prøve å forklare.

Dersom jeg hadde forlatt -T-H- for å bli med i MyTH betyr det at jeg hadde bestemt meg for å bli med i MyTH før jeg forlot -T-H-, og at dette er den eneste grunnen til at jeg forlot.
Slik var det ikke. Jeg forlot -T-H- av andre årsaker, og MyTH var nesten ikke i tankene mine engang. Men så fikk jeg en invitasjon til MyTH som jeg godtok. Jeg forlot altså ikke -T-H- for å bli med i MyTH.

Enkelt og greit; de to hendelsene er uavhengige av hverandre.

Håper du fikk svar på det du lurte på, hvis ikke kan jeg prøve å forklare annerledes.
 

DeletedUser

Guest
Kort sagt:

Jeg laga litt kaos i -T-H-, som gikk over all forventning. Raaaaaaaaator endte opp med å få siste dråpen i glasset sitt rennende over kanten. Jeg utnyttet dette til å snappe opp en god, aktiv og hyggelig spiller.
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
sier bare HOLYMOTHER, forfatter next ? all credz til deg raaaaaaator for å skrevet alt det dærre bare for å forklare fortvilte -TH- (noobs)(angel)
 
Topp