Faktabørs

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Baron ska merg me MyTH inna kort ti, for å sikre at d ta nån uke før -T-H- tar den tbake. Ingen som kjenne t førbannelsn som ruge over rank 1?
Dærfor ha ikke RoEm vært oppe på 1. plass enda, da d e for tili i spille t å komme unna den førbannelsn. D gjell å ha is i magen ;-)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Med en ekstrem og skammelig barbar horing fra Myth er det ikke rart dere vokser (party)
Du bør ikke le Heinze, se på din fiasko tidligere i v14 :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Med en ekstrem og skammelig barbar horing fra Myth er det ikke rart dere vokser (party)
Du bør ikke le Heinze, se på din fiasko tidligere i v14 :)

Så søtt. Det er fint at du viser din (manglende) spilleforståelse med dette utsagnet. Bonusbyer er de beste byene som finnes på spillet, ingen kan nekte på det.

Hver eneste stamme på v14 har adlet en god del gråbyer. Men merkelig nok er det ikke mange som er smarte nok til å la vanlige gråbyer ligge.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Bongo har da adlet svære mengder grått også. En by er en by, uansett hvor den kommer fra. Den gir deg tropper, poeng og økt ego. Så why not? Godter meg over posten til Legenden, som også kan rettes mot hans egne stammemedlemmer. Skyte seg selv i foten er tydeligvis en veldig inn-trend om dagen, spesielt blandt -T-H- medlemmene.
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Innstillingan for v14 e jo lagt opp t at man ska adle masse bonusbya.
Taktisk smart e d jo åssa t en viss grad, gratis bya hjelpe jo allti godt på når man ska bygg sæ opp t krig, både offansivt å deffansivt.
Meen man kan jo ikke si at d e en arti løsning å gå for, først og fremst en nødvendihet.
Personli så adla æ en hau me bonusbya som sku hjelpa mæ i krig mot rator'n, og d hadd en så stor skremmanes effekt at rator slutta :Neutral:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fakta at dette er to knær
1004828_284169671722285_84288371_n.jpg
.

Personli så adla æ en hau me bonusbya som sku hjelpa mæ i krig mot rator'n, og d hadd en så stor skremmanes effekt at rator slutta

Fakta.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tja jeg har da ikke sagt noe imot bonusby eller gråby adling, har faktisk oppfordret en del spillere til å gjøre dette.
Spessielt viktighet av bonusbyer, men også for å få tettere og tryggere cluster. Flere av gråbyene rundt meg er for den saks skjyld større en spillerbyene som vi tar, men sakl ikke undervurdere viktigheten av å ta fiendlige byer heller, det gir dobbel virkning, fjerning av trussel og ny by.
 

DeletedUser

Guest
Bonusbyadling på v14 er helt nydelig! Du kan (kunne iallfall) også sikre deg store, fine clustre bare ved hjelp av bonusbyer. Husker mens jeg var på ferie og logget inn til at Bongosteen hadde skaffet seg den fronten mot meg ved hjelp av bonuslandsbyer, og det satte faktisk et realt støkk i meg. Det er også så sinnsykt mange gråbyer på denne verdenen at det ikke skader om en stor del av de blir adlet. Gråbyer er best!
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Huske den dagen du kom hjæm å klaga på at du mista en by mens du va på ferie, åssa mista du alle byan dine :forvirra:
Sku adla fleire bonusbya?
 

DeletedUser

Guest
Blant annet. Tror det ville vært lurt av meg å slutte å suge i tillegg til å adle grått.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Bongo har da adlet svære mengder grått også. En by er en by, uansett hvor den kommer fra. Den gir deg tropper, poeng og økt ego. Så why not? Godter meg over posten til Legenden, som også kan rettes mot hans egne stammemedlemmer. Skyte seg selv i foten er tydeligvis en veldig inn-trend om dagen, spesielt blandt -T-H- medlemmene.

God kveld
Håper du forstår at jeg bare bløffer med deg her? :awesome::LOL:
Dette er en barbar verden, selvsagt er det lov å adle grått.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at uansett om raaaaaaaaaaaaaaaaaator og Coon ikke gikk så bra som jeg hadde håpa, så står MyTH sterkere nå, enn om dem aldri skulle ha kommet over til oss. Tenk litt på den du, "legenden".
 

edward snowden

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Fakta at lederen i skypechatten til MyTH, Kaktusbaronene og SUP? måtte kaste inn håndkleet og ga opp karrieren sin som dobbeltspion idag. Gir herved lederrettighetene over til Tom, måtte du bli en like god leder og dobbeltspion.
 
Sist redigert:

jarl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
tidene dårligste krigsærklæring grattis

"Dere kan velge å gi over hesteskoen nå eller kjempe for å holde denne skjult. Hvis noen av dere holder sitt liv kjær vil de som forlater stammen innen 24 timer få amnesti fra oss, og om de ønsker, en plass hos Roman Empire."
 
Topp