Faktabørs

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Men jeg vet hvordan sondre er ^_^ + Jeg har sett på både forumet deres, og chatten deres :p
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Tja, han gjorde en god jobb i th utenom masserek'en som han holdt på med.

Har du sett forumet og chatten i det siste da? ^^
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Og så må vi ikke glemme hvor legendarisk god spion han var,
eller at vi hørte han hacket et par kontoer på andre verdener?

En skikkelig godgutt som vi er veldig glade for ikke å ha hatt mer med å gjøre, enn det vi fikk oppleve av skittent spill og syting ;)

Btw NAS og Stian var inne på hvorfor legge ut krigstatestikken,
vell jeg er vell bare rett og slett stolt av stammen vår og dens venner.

Og ja liker å lese mye dårlig propaganda, og vise til harde fakta etterpå:

Fakta er at store deler av -TH- suger.

Btw, dette ble jo spådd i starten. En stamme som plukker opp alt og alle, blir garantert å få misnøye i stammen til slutt. Kudos til dere at det tok såpass lang tid som dette, det var over all forventing.

sier bare HOLYMOTHER, forfatter next ? all credz til deg raaaaaaator for å skrevet alt det dærre bare for å forklare fortvilte -TH- (noobs)(angel)

Fakta at -T-H- gjør det bra mot Baron, selv om de har mistet medlemmer. Fakta er at denne trenden vil snu når de møter en litt mer aktiv front :).

Btw siden jeg har en veldig god erfaring nå med å si jeg sikter meg ut mål, så vil jeg prøve den ut igjen,
denne gangen mot det jeg tror er den største motstanderen vår i denne krigen. Og da fant jeg et veldig fin kommentar jeg kan trekke frem først :)

Jeg vet ikke hvor redd man skal bli for fire tullinger som bruker tusenlapper på pp hver måned for å ligge i toppen.
Dere har dobbelt min poengsum, og vi ligger jevnt på ODA.

Er det noen man skal frykte på v14, er ikke dere en av disse. Beklager.

Du bruker nok betraktelig mye mer PP enn oss, det beviser du med mur halveringene dine, ikke det at jeg har noe imot pp bruk heller.
Dette har funket til nå 2 ganger mot det jeg tror er dyktigere spillere enn deg, og nei vi gjør det ikke alene, men:

Gratulerer Torquemada, du er vår neste målskive :) (party)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Wow, mur-halveringer. Buhu. Akkurat som at de på Luapix ikke har halvert for å få muren opp, det har jeg jo sett flere ganger. :D

Edit: Det er så lite jeg bryr meg om hva du anser om meg som spiller, eller hvorvidt du anser noen for å være bedre enn meg. Jeg har selvsagt gjort meg mine tanker rundt visse spillere i TH også, uten at det har noen relevanse for virkeligheten, eller er av noen interesse for dere.

Forresten skrev jeg det innlegget der før jeg visste noe som helst om deg/dere, og dere har gjort det bra over lengre tid. Så det jeg skrev i det innlegget der, er ikke gjeldende pdd.
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det var da jeg hadde mistanke om at dere brukte PP for å booste opp byene deres, ikke for å hive opp mur.
Men det er ikke så nøye, er i steinalderen uansett.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Sant nok
Og må ikke ta målskive tiittelen personlig, denne gangen gir jeg den kun pga overtro
og gode resultater/lykke de andre gangene jeg offentlig har postet hvem som er målskiven ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Opprinnelig skrevet av kenn93x skrev:
Fakta at -T-H- gjør det bra mot Baron, selv om de har mistet medlemmer. Fakta er at denne trenden vil snu når de møter en litt mer aktiv front :).

Denne står seg vel forsåvidt enda ;-).

Benja skrev:
Og så må vi ikke glemme hvor legendarisk god spion han var,
eller at vi hørte han hacket et par kontoer på andre verdener?

Hvorfor benytter du begrepet hacket? Det er forskjell på å få et passord og faktisk hacke en konto. Jeg har også hørt at vedkommende som ble tullet med på en annen verden, tok igjen med samme mynt på V14, så dermed går det vel opp i opp.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Detaljene kjenner jeg lite til, jeg hørte som NAS sier at det var hacking, men godt mulig det var noen som ga han pw.
Skittent er det uannsett, og om Speipnir kontoen ble gjordt det samme med er ikke det noe jeg vet om, og heller ikke liker,
da jeg liker den litt mer gamle skolen med renere spill.

Men ja vi får vell veldig snart sett om gamle uttalelsen om mer aktiv front holder eller ikke, så langt har det i hvertfall gått veldig bra.
Synes ikke det har blitt tapt mange byer den uka vi var under press, forhold til størrelse på aksjonen,
men hører jo rykter om at det kommer/holder på å komme noe stort igjen snart.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
2d95h0y.png



:party:
 
Topp