Faktabørs

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hvis du skryter av at du har vært flink å krige, så må du nesten backe det opp med rapporter. Hvis ikke blir det bare tomme ord og selvskryt uten bevis. Det ser bare latterlig ut.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hvis du skryter av at du har vært flink å krige, så må du nesten backe det opp med rapporter. Hvis ikke blir det bare tomme ord og selvskryt uten bevis. Det ser bare latterlig ut.


send MZ en melding ingame, så kan han godt sende dem til deg
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hvis han ville skryte til meg personlig hadde han sikkert gjort det via mail med en gang, tror du ikke?
 

DeletedUser

Guest
Jeg føler ikke at jeg har behov for bevise noe overfor deg på forum da det ikke er noen tvil om at det skjedd ingame.

Hvis du føler at du må legge ut "bevis" for alt du har gjort tyder vell det på at du er en person som ofte skryter på deg unødvendig mye, gjelder kanskje deg, men ikke undertegnede.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg føler ikke at jeg har behov for bevise noe overfor deg på forum da det ikke er noen tvil om at det skjedd ingame.

Jeg er i tvil om at det har skjedd IG. Om man påstår noe må man være beredt på å bevise sine påstander gjennom kildehenvisninger. Dette gjelder alt i livet, hvis ikke vil man etterhvert miste all kredibilitet.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Jato er pirkete og liker å være småvrang :3
Though, forstår at han ønsker at folk skal backe opp påstander. I mitt tilfelle er den nylige diskusjonen her inne min nyligst oppdaterte kilde til min påstand x)

Jato, du fikk tilbudet om rapporter IG, og hvis du avviser det tilbudet, har du heller ikke noe å klage på ;)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Faktum er at Uflaks er herrjer i rekkene til Dfekt, hvem er den neste som blir truffet av dette fenomenet?
Fakta er at det står ganske dårlig til med preference kontoen.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Fakta er at IpZn1o1z ikke er glad i alle faksene vi sender på ham!


IpZn1o1z okt. 31,2013 07:10
zzzZZZzzzZZZzzzZZZzzzZZZ
alt for mange inczzzzz :S
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Fakta at jeg har laget meg bedrift!

TDC Direkte

Leveringsadresse
Magnus Andre A/S
Magnus Andre
Kirkegata 3
6002 Ålesund
Norge

Fakturaadresse
Magnus Andre A/S
Magnus Andre
Kirkegata 3
6002 Ålesund
Norge
Ordrebekreftelse

Ordrenummer 155
Bestillingsdato 31/10/2013
-
Betalingsform Postoppkrav
Deres ref Magnus Andre
Deres e-post magnusandre@gmail.com


Art.nr Beskrivelse Antall Pris eks. mva Pris inkl mva Total pris inkl. mva
ME433KN/A Apple iPhone 5S 16GB Silver (ME433KN/A) 1 4.632,- 5.790,- 5.790
 
Topp