Faktabørs

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Så gøy. Dette er en verden med høyt kaliber :) Rank to på meg og Magnus, men ingen ond doktor ved vår side. Trist.
 

DeletedUser

Guest
Så gøy. Dette er en verden med høyt kaliber :) Rank to på meg og Magnus, men ingen ond doktor ved vår side. Trist.

Beklager for at det ble sånn. Men med ny jobb og 0 motivasjon ser jeg ikke noe point i å fortsette.

1) Halve stammen +- søkte seg til Teemo etter ledelsen bailet, så er jo ingen som har troen eller ser ut til å gidde å stelle i stand en skikkelig krig
2) Irl krever sitt...har satt irl på 2.pri i 1mnd tid for v15 og nå kommer alt jeg skippet på meg igjen.
3) Ny jobb krever sitt.

Noen kan si det var feigt å gå grå, forstår dem godt, men det er bare slik det ble denne gang.:)
E no bare å skrike ut på skype om det kommer en interessant ny verden engang. Snakkes folks. ;)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Faktum er at jeg har bestemt meg for å fortsette... enn så lenge. da jeg føler at jeg ikke kan la dfekt i stikken slik som så mange andre :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Fakta at jeg vil rette en stor takk til Trevor Philips som gjorde det mulig for meg å få en ny avatar! (hug)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
GC, Murder, ~TWoL~, Ninjaz, AriCa, og T-D(?) har endelig hatt vett på å organisere motstanden mot Teemo, og har gitt ~TWoL~s leder tkdark2 det ærefulle oppdraget å lede alliansen. Han er kronet med tittelen President, og vi kan nesten ikke vente på å se hvordan denne kommende krigen vil utarte seg.

Ønsker dere hell og lykke, og måtte dere gi oss skikkelig motstand når sluttspillet straks er igang.
 
Topp