Faktabørs

DeletedUser

Guest
Jeg endte opp hos en kompis, og glemte å sende nukes. Men Trevor Philips er flink!

Ja, han er det. Hadde det bare vært Kileren kunne jeg klart meg helt fint, men Trevor ble for tøff for lille meg dessverre :p
Though, hadde jeg hatt rundt 100 byer skulle det nok vært snakk om noe helt annet ;)
 

DeletedUser

Guest
Vær ikke så sikker. Tkdark har holdt ut 3 dager med over 3K inks. Det fortjener respekt, uansett hvem sin side av krigen man er på,,,, Noe av grunnen til at jeg tviler på at han faller i nær framtid. Men teemo ender nok opp med full dominans. Dere/de kjører en hard og aktiv offensiv.. Bra jobba.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Vær ikke så sikker. Tkdark har holdt ut 3 dager med over 3K inks. Det fortjener respekt, uansett hvem sin side av krigen man er på,,,, Noe av grunnen til at jeg tviler på at han faller i nær framtid. Men teemo ender nok opp med full dominans. Dere/de kjører en hard og aktiv offensiv.. Bra jobba.

Haha! Men så har vi jo ikke skutt skarp før i dag! Som du sikkert vet skulle alt times inn på 16:00, så det er jo derfor han har "overlevd" i tre dager. Nesten alt helt til 16:00 har bare vært fakes! :p
 

badaz3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Haha! Men så har vi jo ikke skutt skarp før i dag! Som du sikkert vet skulle alt times inn på 16:00, så det er jo derfor han har "overlevd" i tre dager. Nesten alt helt til 16:00 har bare vært fakes! :p

jepp, men så er det stammen også da som stiller opp med deff som vi sløser på :p
 

DeletedUser

Guest
Er sant det Kileren sier her. En stor del av incsa til nå har vært fakes, og på tross av at jeg har forsøkt å gjøre mitt beste, strakk ikke troppene til dessverre :/

Når det gjelder mitt fall Avanir, så trur jeg ikke det går mange dagene. Spørs hvor fort fienden vil ha meg vekk. Jaja, i det minste har jeg nå forsøkt, og i det min siste by faller kan jeg endelig legge TW bak meg :)
 

DeletedUser

Guest
Haha! Men så har vi jo ikke skutt skarp før i dag! Som du sikkert vet skulle alt times inn på 16:00, så det er jo derfor han har "overlevd" i tre dager. Nesten alt helt til 16:00 har bare vært fakes! :p

Derimot så vant han jo en personlig krig mot en 4-5 ganger større en seg selv, om jeg ikke husker feil. Grunnen til at han går under, er vel fordi dere måtte ha alle topp 5 spillerne med på å ta han ned. Hadde dere alle sammen KUN gått 1 mot 1 mot tkdark, med samme poengsum som opprinnelig var, ville dere tapt. Enkelt som det. Derfor fortjener denne spilleren respekt. For ikke å si at han også var med på å vinne verden 1. Derfor blir det også feil å si at dere "Ikke har skutt før idag".
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Synes du fikk stacket bra jeg, Mr. Trodde jeg skulle bryte igjennom alt uten nevneverdige problemer, men der tok jeg feil gitt :D Det var litt bittert at den ene AMen min var en pyse og senket lojaliteten til 1, men det er en del av spillet :D
Det var ikke lett for deg å forsvare deg mot del 1 av denne aksjonen. Jeg er glad jeg ikke var i dine sko når det dro seg til utover dagen i dag :D Når skjønte du at ting kom til å skje kl 16 i dag?

Synd om du skal gi deg med TW da. Ta heller en liten pause om du er lei, så kanskje lysten kommer tilbake? Synes du har vært med å sette preg på V15 så langt, og jeg håper å se deg igjen når du en eller annen gang forsvinner ut av V15 :D
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Derimot så vant han jo en personlig krig mot en 4-5 ganger større en seg selv, om jeg ikke husker feil. Grunnen til at han går under, er vel fordi dere måtte ha alle topp 5 spillerne med på å ta han ned. Hadde dere alle sammen KUN gått 1 mot 1 mot tkdark, med samme poengsum som opprinnelig var, ville dere tapt. Enkelt som det. Derfor fortjener denne spilleren respekt. For ikke å si at han også var med på å vinne verden 1. Derfor blir det også feil å si at dere "Ikke har skutt før idag".

Dette er jeg ikke enig i, Avanir. Dette er et stammespill. Ikke 1 Vs. 1. Det er nettopp det som gjør Teemo så overlegen på V15. Vi samarbeider og er koordinerte. Slagkraften i samarbeidet er ekstremt mye råere enn isolerte kriger mellom enkeltspillere.
Om Tkdark hadde vunnet mot noen enkeltspillere i Teemo i et 1 Vs. 1 scenario er ikke umulig. Tkdark kan bite fra seg.

Tkdark bekreftet jo selv at stort sett alt før kl 1600 i dag var fakes? Hvordan kan det bli feil? Jeg tror de aller fleste klarer å forsvare seg mot en speider og en kata per angrep :D
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Derimot så vant han jo en personlig krig mot en 4-5 ganger større en seg selv, om jeg ikke husker feil. Grunnen til at han går under, er vel fordi dere måtte ha alle topp 5 spillerne med på å ta han ned. Hadde dere alle sammen KUN gått 1 mot 1 mot tkdark, med samme poengsum som opprinnelig var, ville dere tapt. Enkelt som det. Derfor fortjener denne spilleren respekt. For ikke å si at han også var med på å vinne verden 1. Derfor blir det også feil å si at dere "Ikke har skutt før idag".

Jeg kan si dette 300% sikkert. Hadde kontoene Trevor philips, og TKdark blitt satt opp mot hverandre 1v1 på 2 brukere med 2mill poeng med helt like kontoer. Så hadde Trevor philips gitt han juling ;)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Derimot så vant han jo en personlig krig mot en 4-5 ganger større en seg selv, om jeg ikke husker feil. Grunnen til at han går under, er vel fordi dere måtte ha alle topp 5 spillerne med på å ta han ned. Hadde dere alle sammen KUN gått 1 mot 1 mot tkdark, med samme poengsum som opprinnelig var, ville dere tapt. Enkelt som det. Derfor fortjener denne spilleren respekt. For ikke å si at han også var med på å vinne verden 1. Derfor blir det også feil å si at dere "Ikke har skutt før idag".

Tror ikke akkurat Tkdark har vært alene om alt her heller. Jeg våger å tro at han fikk en massiv bonus i form av støtte da han fant ut at en aksjon var på vei mot ham.

Hvilken personlig krig var det han vant? 2-3 byer er ikke en krig for å si det sånn. Vi ligger nå over han med tanke på hvor mange byer som er adlet. Så hvis du mener en krig er vunnet når noen byer er tatt, har vi også vunnet noen personlige kriger?


Strengt tatt er det for det meste Trevor Philips som har vært på adlefronten. Noen andre også, men det inngår ikke alle fra topp 5? JvS har adlet én by, jeg har adlet fire (minus en by Tkdark readlet, men den tar jeg snart tilbake), og Trevor Philiphs. Sålangt har jeg bare talt tre fra topp 5? Noen som må ta førsteklassestadiet om igjen?


Jo, vi har skutt skarpt nå. Dette er den første aksjonen dedikert mot Tkdark, altså har vi ikke skutt skarpt før. Jaja, kanskje har vi sendt noen nukes innimellom, men det kaller ikke jeg å skyte skarpt. I tillegg er det mitt uttrykk, derfor kan jeg tolke det på måten jeg vil :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe, tror det er jeg som har skapt litt mistolking hos Avanir i fht. de samtalene jeg har hatt på internt forum og via pm osv.
Det er sant det Kileren sier her om at de ikke har skutt skarpt før i dag. For å være ærlig hadde jeg ikke forventet en såpass koordinert aksjon, men så har jeg ikke sett noe lignende på 2-3 år på V1, hvor så og si all erfaringen min stammer fra. Så ble nok veldig rusten av meg, samtidig som jeg har elendig motivasjon til å fortsette å spille x)
Derimot har de holdt presset mot meg oppe over tid ja. Og hadde det ikke vært for at jeg er så utrolig lei av tw skulle jeg nok klart dette uten problemer.

@The Governator: Takker for komplimentene, og ja. Er litt synd å slutte, men over 5 år i strekk er nok. Jeg har endt opp med å prioritere TW framfor IRL, som en gang i tida var bra for meg, men nå er mer en byrde enn hva det hjelper psyken min.

Though, har møtt utrolig mange flotte og kjempegreie spillere opp gjennom tida, og takker alle og enhver for en storartet tid også her på V15 :)

@Bongosteen: Angående 1v1 mellom meg og Trevor; hvis jeg hadde vært motivert nok, ville jeg nok tro at han hadde kommet til å slite minst like mye som jeg ville gjort. Tror det ville blitt en nokså jevn kamp mellom oss ;)
 

DeletedUser

Guest
Dette er jeg ikke enig i, Avanir. Dette er et stammespill. Ikke 1 Vs. 1. Det er nettopp det som gjør Teemo så overlegen på V15. Vi samarbeider og er koordinerte. Slagkraften i samarbeidet er ekstremt mye råere enn isolerte kriger mellom enkeltspillere.
Om Tkdark hadde vunnet mot noen enkeltspillere i Teemo i et 1 Vs. 1 scenario er ikke umulig. Tkdark kan bite fra seg.

Tkdark bekreftet jo selv at stort sett alt før kl 1600 i dag var fakes? Hvordan kan det bli feil? Jeg tror de aller fleste klarer å forsvare seg mot en speider og en kata per angrep :D

Når det kommer til fakes, ja. Men du ville merket et visst press med 3K ink du også. Men det er ikke derfor jeg krangler. Det jeg jager etter kileren10 for, er den litt overlegne holdninger "Jaja, sånn gikk det til sist uansett", når nei, det hadde ikke gått sånn uansett. Det gjorde det, basert på hjelp fra alle topp 5 spillere. Du har helt rett i at TW er et stamme spill, det kan ikke diskuteres, og jeg krangler ikke på hvorfor dere gjorde som dere gjorde. Det var en vel utført aksjon, som bar frukter. Personlig ville jeg sagt godt jobba til alle sammen i teemo.

Men nå kan jeg ha misforstått, og kileren10 og tkdark er kompiser. Da er det min feil og jeg beklager om jeg har såret noen.
 

DeletedUser

Guest
Trur ikke du har såra noen som helst, og kan like gjerne være oss som har misforstått deg også :tunge:

Uansett så har Teemo vunnet denne fighten etter 3 meget lange dager for meg. Og jeg gratulerer dere med seieren. Som Avanir sier kunne det helt sikkert gått annerledes, men bl.a. grunnet min egen udugelighet/elendige motivasjon ble det slik som det ble :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke akkurat Tkdark har vært alene om alt her heller. Jeg våger å tro at han fikk en massiv bonus i form av støtte da han fant ut at en aksjon var på vei mot ham.

Hvilken personlig krig var det han vant? 2-3 byer er ikke en krig for å si det sånn. Vi ligger nå over han med tanke på hvor mange byer som er adlet. Så hvis du mener en krig er vunnet når noen byer er tatt, har vi også vunnet noen personlige kriger?


Strengt tatt er det for det meste Trevor Philips som har vært på adlefronten. Noen andre også, men det inngår ikke alle fra topp 5? JvS har adlet én by, jeg har adlet fire (minus en by Tkdark readlet, men den tar jeg snart tilbake), og Trevor Philiphs. Sålangt har jeg bare talt tre fra topp 5? Noen som må ta førsteklassestadiet om igjen?


Jo, vi har skutt skarpt nå. Dette er den første aksjonen dedikert mot Tkdark, altså har vi ikke skutt skarpt før. Jaja, kanskje har vi sendt noen nukes innimellom, men det kaller ikke jeg å skyte skarpt. I tillegg er det mitt uttrykk, derfor kan jeg tolke det på måten jeg vil :p

Nå blir det veldig lange quoter her, og jeg avslutter med denne kommentaren, for ikke å starte noen langvarig krangel. MEN. Nei, han fikk ikke en massiv støtte bonus. Han fikk lite, i forhold til hva som kunne blitt gitt. Han greide seg veldig mye på egenhånd. Det var nå først igår, folk fikk øya opp og begynte å sende det de ikke hadde bruk for.

Om dere har skutt skarpt eller ikke, det har jeg ingen info om, før den seneste adlingsrunden. Jeg har ikke mange argumenter igjen, men hovedpoenget mitt i flere av postene er som slik:

Kileren10, du kan behandle tkdark med litt mer respekt, likeså resten av verden 15. Du oppfører deg hovent. Og det liker jeg ikke noe godt, noe som kanskje ikke er rart, når jeg er leder for en stamme som fokuserer på godt miljø og samhold. Du oppfører deg som en dårlig vinner, og du skryter av at ting ville gått som de gikk uansett. Nå er jeg ferdig med diskusjon og krangling angående teemo på verden 15. Så takk for meg, godt jobba, dere gjorde en god jobb. Lykke til videre!
 

DeletedUser

Guest
Derimot så vant han jo en personlig krig mot en 4-5 ganger større en seg selv, om jeg ikke husker feil. Grunnen til at han går under, er vel fordi dere måtte ha alle topp 5 spillerne med på å ta han ned. Hadde dere alle sammen KUN gått 1 mot 1 mot tkdark, med samme poengsum som opprinnelig var, ville dere tapt. Enkelt som det. Derfor fortjener denne spilleren respekt. For ikke å si at han også var med på å vinne verden 1. Derfor blir det også feil å si at dere "Ikke har skutt før idag".

jeg har da ikke gjort så mye der sør utenom noen få nukes og en masse fakes. stort sett har jeg sittet i godstolen og spist popcorn.. :farm: ;)
 
Topp