Faktabørs

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Fakta er, at det kanskje ville være bedre å starte med en pils, for liksom å komme på bølgelengde med Magnar.

Det står ikke helt i stil med reglementet på jobb, her. Så det tror jeg ville blitt sett ned på.
Spesielt siden jeg er ansvarlig for grafikk som skal ut på nasjonal TV.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
haha sant men ja prøvde og glømme. Samt skal eg i begravelse til min bestemor på¨tirsdag så ja XD


btw var egentlig ikke meningen og skrive det over her på forumet XD tror egentlig eg var så full at eg måtte få det ut et sted XD
 

DeletedUser

Guest
Eyyy.. vi her på TW er din andre fam., så alt er lov å lufte her. Trist med bestemoren din da, kondolerer !
Men funker skikkelig dårlig med ex og kompis oppi det hele !

Ehm, JA, du er for snill !
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Men sitte her og skrive er ok? :razz:

Selvsagt, Norge ble frigjort 7. mai 1945 etter en ubetinget kapitulasjon av Tyskland. Så jeg har min frihet til å gjøre ting utenfor da jeg faktisk har arbeid å gjøre, som ikke er alltid.
 

DeletedUser

Guest
Selvsagt, Norge ble frigjort 7. mai 1945 etter en ubetinget kapitulasjon av Tyskland. Så jeg har min frihet til å gjøre ting utenfor da jeg faktisk har arbeid å gjøre, som ikke er alltid.

Fakta er at den riktige dagen er 8. mai;)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Selvsagt, Norge ble frigjort 7. mai 1945 etter en ubetinget kapitulasjon av Tyskland. Så jeg har min frihet til å gjøre ting utenfor da jeg faktisk har arbeid å gjøre, som ikke er alltid.

Joda, men er jo ikke alle arbeidsplasser/firmaer som liker at de ansatte sitter og driver med andre ting i arbeidstider osv :razz: Var det jeg siktet litt til da ^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Eyyy.. vi her på TW er din andre fam., så alt er lov å lufte her. Trist med bestemoren din da, kondolerer !
Men funker skikkelig dårlig med ex og kompis oppi det hele !

Ehm, JA, du er for snill !

jau livet e aldri lett vetdu men takk :)

jau føler meg som en del av den familien etter disse årene :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at det alltid er en fornøyelse når Zippy melder seg på forum, alltid posetiv og med godord og oppmuntrene bemerkninger.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Eller de hadde bare gitt faen og stengt hele .no! Er og en fare det, + at da hadde vi jo ikke hatt noen mods her! Er ikke sikkert Inno hadde gitt dem jobbene tilbake :eek:

Vis dem ønsker søksmål så kan dem jo gjøre det men det ville ført til at dem hadde gått konkurs så dem tør neppe føre alle verdner er ferdig
 
Topp