Faktabørs

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
det er faktisk riktig det scar sier. pp spiller inn mest på slike verdner. hvis du ikke ser det så er noe galt :p Skills har litt og si. men ikke mye når motstanderen kan kjøpe 100 am :p i tilegg til å bygge opp muren til 20 på sekundet?
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Fakta er at dette er en teit post, og at påstanden er ren løgn.

Er nok mer fakta i den påstanden der enn det du tydeligvis ser! Skills blir ikke helt urelevant nei, men det er flere punkter som før gikk på aktivitet og dyktighet, som nå man kan løses med litt penger. Feks det med og kjøpe adels. Før var det den som farmest mest og var mest aktiv som fikk første adels, nå er det heller den med mest penger i lommeboka...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Fakta er at dette er en teit post, og at påstanden er ren løgn.

Da anbefaler jeg deg til å gå til øyelege, for da har du virkelig ikke skjønt mye. Det er klart at PP-funksjoner har en klar virkning på spillet, det burde du forstå uten å lage bølger ut av den påstanden.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at disse diskusjoner om PP-funksjoner kommer hver gang en ny verden starter ( og på alle andre tidspunkter ). PP er åpenbart kommet for å blive, så lev med det. Jeg bruker ikke selv mye på PP, og har sluttet å bry meg om hva andre gjør. Innogames er en forretning, og skal vi fortsatt kunne krangle og irriterer hverandre her på forum( og ellers kose oss med spillet ), da må vi nok se i øynene at PP er nødvendig.
Ps. Dette var ikke en oppfordring til hva Innogames ka gjøre for å få flere spillere, den har vi hatt før.
 

DeletedUser

Guest
Klart PP virker inn på en verden.. la nå de som vill sløse vekk penger på de få lov til å gjøre det. Det er bare seg selv dem lurer. Viser bare at de må kjøpe seg oppover i spillet... Ta det som en utfordring, la ver å bruk PP selv. Det er ikke umulig å vinne en verden uten å bruke alle PP fungsjonene. Man trenger bare litt mer SKILLZ! :D Så de som sier at alle pp fungsjonene tar skillz og aktivitet bort fra spillet tar feil!

Se for dere en .net verden. Når den starter er det 20k spillere med, klart det blir vanskelig å kjempe seg til toppen? Der er det like mange spillere som ligger på et top 20 nivå (.no standard) som det er på hele v15... Det er vanskligere å nå toppen... men hvorfor burde det stoppe noen?

PK og FA Only FTW! :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
fakta er at det lk på banen og jeg vet hvem som har dem :eek: Punchinello:p
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
OK veldig spennende, men hvorfor føler du for å annonsere det her på v15 sitt forum?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at noen har startet opp en AriCa-stamme på v15. Og det er i den grad en fornærmelse av alle var i det originale Arica. Håper dere skammer dere. Skift navn.
 

DeletedUser

Guest
gertpe... snacka inte när du ej vet nåt. när du vet vad vi går för med dina ögon så kan du säga såna mening:).
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
gertpe... snacka inte när du ej vet nåt. när du vet vad vi går för med dina ögon så kan du säga såna mening:).

Fakta var, at stammen hed AriCa, trenger ikke vite så mye for å lese det. Men problemet er løst ser jeg (happy)
 

DeletedUser

Guest
Da sparte vi oss for en stammekrig så tidlig i spillet(whew)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Så ekstremt care at noe som innlysende ikke er den originale AriCa-besetningen bestemte seg for å være litt copycats. Slikt skjer når man er poppis og suksessfull. Ta det som et kompliment.
 
Topp