Faktabørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er det ikkje ganske åpenbart når du åpenlyst på forumet skriver at du har søkt til SNIPE??

fordi?

nei, nå hvis jeg skal liste opp alle som har søkt til snipe eller en annen stamme hadde K101NY hatt ledelsen igjen ;)

ang dere andre er det så dårlige innlegg at de ikke er vært en egen besvarelse og knapt en del av denne her...
 

DeletedUser

Guest
Hater å ødelegge selvtilliten din, men vi er ikke så veldig redde deg. Vi får kjeft uansett hva vi gjør. Vi taper, vi får kjeft. Vi forsvarer oss, vi får kjeft. Vedder på at vi blir oppfattet som usympatiske hvis vi begynner å adle noen flere..

Altså, det er klart det er usympatisk og nedverdigende av dere å adle folk! :p
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Fakta legger også til at det bare er for enkelte, og ikke alle, spillere på v7.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje de enkelte må komme seg inn på markedet og akseptere tilbudene mine da! :p
 

DeletedUser

Guest
Samme hva det er mest av vel? Det er umulig å få tak i jern på markedet, noe som påviser at det er det vi trenger mest av.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Samme hva det er mest av vel? Det er umulig å få tak i jern på markedet, noe som påviser at det er det vi trenger mest av.

Det er vel ikke HELT sant...
[spoil]
Skjermbilde2011-01-10kl073230.png
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Æsj mac, men

Fakta att det er dårlige tilbud på markedet.-kilde:bilde over
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Nei, men det viser at folk har overskudd på jern, og at det skal være mulig å få inn et tilbud der du får jern.
 

DeletedUser

Guest
Nei, men det viser at folk har overskudd på jern, og at det skal være mulig å få inn et tilbud der du får jern.

Det er fult mulig å skaffe seg jern.. Bare du er villig til å tape litt på det, at du sutrer fordi du ikke får 1:1 tilbud er noe som er helt uforstårlig for meg.. Jeg må ofte bruke 1:2 tilbud, eller 0.75:1 og det fungerer hver gang.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tilbyr 1K tre/leire for 1200 jern og jeg får alltid svar iløpet av dagen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol send meg en melding hver gang du gjør det. Så får du godtatt med engang (y)
 

DeletedUser

Guest
Etter den kommentaren så skal jeg bare sette ut tilbud som gir meg 1000 for 800 :D
 

DeletedUser

Guest
Fakta at -IB- (tidligere K55W) har erklært krig mot Legend.
Lykke til begge!
 
Topp