Faktabørsen

DeletedUser

Guest
uff

hva kan jeg si brukt mye poeng du på halvering halvering spill sier bare litt.
 

DeletedUser

Guest
Ahahaha, sur Morten ? :> Var sykt lurt å bruke PP på det der ja :D:D

Hvis jeg ikke husker heeelt feil, brukte ikke du mye halvering i Psycho? :)
 

skillance

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
vel nå mista du 7,2 k eller ka det var av def så;)

muren eg byggde redda deg nok^^

men men ikkje vits å sutre som du gjore;)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Tja, har det noe med TW å gjøre da?

Jeg har kjempet meg fram i K54, du fikk 2 byer GRATIS av maxkiller....

Jeg heier på Divine og Co.!


________________________________

Kleppe-V9
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Fakta er at Rose (Hertugen i IP på Carnifex) oppfører seg som en drittsekk, og er mer ute etter å finne negative ting enn fakta. Mer blærete spiller har jeg ikke møtt. Glad ikke alle er som deg.

-TrAnxZ
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Rose (Hertugen i IP på Carnifex) oppfører seg som en drittsekk, og er mer ute etter å finne negative ting enn fakta. Mer blærete spiller har jeg ikke møtt. Glad ikke alle er som deg.

-TrAnxZ

Burde vel ikke være så besatt av flisa i andres øyer, når du kanskje burde ta en titt på trestammen i ditt eget øye?
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Rose (Hertugen i IP på Carnifex) oppfører seg som en drittsekk, og er mer ute etter å finne negative ting enn fakta. Mer blærete spiller har jeg ikke møtt. Glad ikke alle er som deg.

-TrAnxZ

Kan bekrefte det 100%. En mer patetisk, manipulerende og ulojal spiller skal du lete lenge etter. Tror ikke du finner noen på det nivået på .no akkurat nå..
 

DeletedUser

Guest
Har selv prata med deg, du virker ikke som du har så veldig mye å rutte med, uten at vi sk ta den diskusjonen noe videre.. men lykke til :)

Ps: Vi kan godt ta en samtale privat, så kan jeg vise deg hvor fjøset skal stå..:D
 
Topp