Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Hehhe, du vil ikke si hvem du er, men slenger dritt om meg at du har snakket med meg, og på det grunnlaget vet du at jeg er et så dårlig menneske som du sitter å påstår? Ta å se på deg selv, du er ikke akkurat noe glansbilde heller, hvertfall ikke etter hva slags inntrykk jeg sitter igjen med her.

Hva med å tørre å vise at du står for det du sier ved å avsløre hvilken konto du spiller på? Eller er spørsmålet det at du ikke tør å vise hvem du er, men du føler deg tryggere bak et random forumnavn?

Vel, jeg kjenner Scar fra flere verdener og Skype, og en mer ordentlig type og spiller skal du lete lenge etter. At fyren selv er bortimot inaktiv og ubetydelig er irrelevant. Men mer viktig for stammen hans. Men betvil aldri lojaliteten. Tror jaggu jeg skal legge en god plan sammen med han jeg, mot møkkastammene her, bare på spik mot dere tullebukker!
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Stemmer det ja ;)

Tok nesten en by da, synd vi har n00bs som sender am`s til døden da ;)
Byen er vår.



_______________________

kleppe-V9
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Stemmer det ja ;)

Tok nesten en by da, synd vi har n00bs som sender am`s til døden da ;)
Byen er vår.



_______________________

kleppe-V9

Ja men v9 er over for meg... Eller iallefall med U.r.teh.n00b jeg hadde planer om og sluttte nor Fyllesamen slutta. Men happyshit overtalte meg til og fortsette...

Klaler du meg noob? :O
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Det var n00b det du gjorde idag ja, du kunne satt meg opp som kv, om du hadde evrt det minste lojal mot stammen.

Jeg kunne adla den byen for deg, vi hadde nukes klar innen morgenen til å nuke byen en gang til, byen hadde vert vårs, og vi kunne internadlet kontoen, istedet for at du gir motstanderen en flott farm og et antastisk adlingsmål ;)

Og, akademi og adels når du har 2300p? Litt n00b ja. Ikke vanskelig å se hva fokuset er?



______________________________

Kleppe-V9
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det var n00b det du gjorde idag ja, du kunne satt meg opp som kv, om du hadde evrt det minste lojal mot stammen.

Jeg kunne adla den byen for deg, vi hadde nukes klar innen morgenen til å nuke byen en gang til, byen hadde vert vårs, og vi kunne internadlet kontoen, istedet for at du gir motstanderen en flott farm og et antastisk adlingsmål ;)

Og, akademi og adels når du har 2300p? Litt n00b ja. Ikke vanskelig å se hva fokuset er?



______________________________

Kleppe-V9


Det er MIN konto jeg kan vell bestemme selv uten noen kaller meg n00b for det? Hahahah
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Uansett, ja det er din konto, og du bestemmer om du vil ha akademi før tropper osv.

Du har deff treopper, og skriver på forum, at dine deff+ adels ikke overlever forsvarsstyrken til 164 lk?

N00B!!!!!'

D.v.s du har ikke tropper!
Nada niks!
Du har vert så opphengt på å skafffe deg akademi, at du ikke har tenkt på annet!


____________________________________________

Kleppe-V9
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Uansett, ja det er din konto, og du bestemmer om du vil ha akademi før tropper osv.

Du har deff treopper, og skriver på forum, at dine deff+ adels ikke overlever forsvarsstyrken til 164 lk?

N00B!!!!!'

D.v.s du har ikke tropper!
Nada niks!
Du har vert så opphengt på å skafffe deg akademi, at du ikke har tenkt på annet!


____________________________________________

Kleppe-V9

...ikke den første og, heldigvis for oss andre, heller ikke den siste. ;)
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Uansett, ja det er din konto, og du bestemmer om du vil ha akademi før tropper osv.

Du har deff treopper, og skriver på forum, at dine deff+ adels ikke overlever forsvarsstyrken til 164 lk?

N00B!!!!!'

D.v.s du har ikke tropper!
Nada niks!
Du har vert så opphengt på å skafffe deg akademi, at du ikke har tenkt på annet!


____________________________________________

Kleppe-V9


V9 var over for meg nor Fyllesamen stakk.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Ryktes at du miste enda en adels mot gunnarg?


Er det den tredje?

____________________________________________

Kleppe-V9 Hertug i 10.
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ryktes at du miste enda en adels mot gunnarg?


Er det den tredje?

____________________________________________

Kleppe-V9 Hertug i 10.

Denne gangen skal jeg ikkje miste den før jeg har byen.. Men takk for at du har trua på meg da -.-


det er den andre
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Hakke mista trua ;)
Alle kan gjøre feil :)

Byen er din om ei uke skal du se :D


___________________________________

Kleppe-V9
 
Topp