FaktaBørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ja plannen var og ta over en konto som var bombet av wic for så og forlate å angripe jptg logisk. Nei du aina var bare den siste lille dråpa til at jeg fikk nok ledelsen har fått valget er bare for dem å avgjøre om det blir en krig eller ikke :)


hahahaha, du må serriøst skjerpe deg, du sender 2k incs på rr kontoen om natten, selv om så godt som alt er fakes, og forventer at vedkommede ikke sender tilbake ?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Kanskje si hvilken konto du er på da dg

Tja, må jeg det ? jeg liker det bedre når folk i Wic funderer over det, og vil jo ikke ha 10000 vis av angrep på natten som Wic er kjente for

men tilbake til topic:

Fakta er at: Jeg liker meg godt i skyggen når nesten ingen vet hvem jeg er ^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
fakta er vel at du må spørre alle Wic spillerne, som fikk drømmen om å ta en by av meg knust :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
kan du sette på kommaer, så jeg kan se hva du mener med setningen?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er vel at den setningen var litt lang, men den burde du kunne lest ^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hahahah , tror du jeg er Valkyrie ? hahahahaha, jeg heter Lars Kristian og på Valkyrie spiller Stian og Ares, så dream on
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at jeg spiller på en helt annen konto, men du kan jo godt tro hva du vil
 

DeletedUser

Guest
velvel, du frykter vel tydligvis wic så mye at du ikke tør og nanvgi deg selv. Menmen du blir vel tatt engang du og.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at du vil teste meg ut, men det får du aldri til, fordi bare 2 vet hvem jeg er:)
 

DeletedUser

Guest
Ok, blir sikkert intern komflikt i stammen om folk fikk vite hvem du var.
 
Topp